Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-19
Wrocław: Udrożnienie cieku Lichawa na dł. 5,9 km, gm. Oława - usuwanie szkód powodziowych
Numer ogłoszenia: 105107 - 2008; data zamieszczenia: 19.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu, al. J. Matejki 5, 50-333 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3226681 do 83, fax 071 3227929.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzmiuw.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udrożnienie cieku Lichawa na dł. 5,9 km, gm. Oława - usuwanie szkód powodziowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zabudowa wyrwy brzegowej, naprawa uszkodzonych skarp, odmulenie cieku i wyhakowanie dna cieku, wykoszenie porostu gęstego twardego ze skarp i dna cieku wraz z wygrabieniem, usuwanie wiatrołomów, likwidacja zakrzaczeń, oczyszczenie terenu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.24.64.10 - Konserwacja tam przeciwpowodziowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.64.10 - Konserwacja tam przeciwpowodziowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w przetargu jest wykazanie przez Wykonawcę, iż: 1. Spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. 2. Posiada doświadczenie i w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej 1 usługę lub usługi odpowiadającą/ce swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Spełnienie powyższego warunku należy potwierdzić dokumentami określonymi w rozdz. VII B. pkt. 5. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) wymóg określony w pkt. 2 winien zostać spełniony przez wykonawców łącznie. Natomiast wymóg określony w pkt. 1 winien zostać spełniony przez każdego wykonawcę osobno. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie przedmiotu zamówienia. W przypadku gdy Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zamierza korzystać z podwykonawców, oferta winna zawierać ich wykaz wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: A. OŚWIADCZENIA I INFORMACJE: 1. Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ, 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik Nr 2 do SIWZ, 3. Informacje, że Wykonawca zapoznał się z warunkami przetargu i przyjmuje je bez zastrzeżeń, 4. Informacje, że Wykonawca podpisze umowę w terminie nie krótszym niż 7 dni od daty przekazania powiadomienia przez Zamawiającego i nie dłuższym niż termin związania ofertą, jeśli przetarg wygra, 5. Informacje, że Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni licząc od upływu terminu wyznaczonego do składania ofert (art. 85 ust. 1ustawy ), B. DOKUMENTY: 1. Dokument - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna). 3. Dokumenty- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 4. Zaakceptowany przez Wykonawcę wzór umowy (Załącznik Nr 3). 5. Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie.. Przy czym co najmniej 1 usługa lub usługi muszą odpowiadać swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Do oferty należy dołączyć również inne dokumenty określające zasady reprezentowania firmy (pełnomocnictwa, uchwały, umowy spółki, itp.). W przypadku spółek cywilnych, konsorcjum do oferty należy dołączyć wypis z ewidencji działalności gospodarczej każdego z przedsiębiorców . Dokumenty wymienione w rozdz. VII pkt. B składane są w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego/ych przedstawicieli /a Wykonawcy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzmiuw.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu, biuro ul. Kruszwicka 26-28, 53-652 Wrocław.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu,al. J.Matejki 5 (sekretariat), 50-333 Wrocław.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Otwartej 13 we Wrocławiu
- Świadczenie usług interwencyjnych w Ośrodku Interwencji Kryzysowej Nadodrzańskiego Centrum Wsparcia przy ul. Rydygiera 45a we Wrocławiu z podziałem na zadania
- Dostawa licencji Oracle Database Standard Edition 2 wraz z migracją bazy danych
- Zakup, dostawa i montaż mebli niemedycznych
- TP 102/24 - ROZBUDOWA ORAZ KONFIGURACJA SYSTEMU ENDOBASE FIRMY OLYMPUS
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Kurkowej 65 we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.