Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-30
Czersk: Wykonanie projektów budowy ulic w Czersku i Rytlu
Numer ogłoszenia: 105123 - 2010; data zamieszczenia: 30.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czersk , ul. Kościuszki 27, 89-650 Czersk, woj. pomorskie, tel. 052 3954860, faks 052 3954811.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.czersk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektów budowy ulic w Czersku i Rytlu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dwie części: Część 1: Wykonanie projektów budowy ulic: Sosnowej (nr dr 223069G), Modrzewiowej (nr dr 223065G) i Bukowej (nr dr 223054G) w Czersku o nawierzchni z kostki polbrukowej wraz z wykonaniem projektu oświetlenia; Część 2: Wykonanie projektu budowy ulicy Ostrowskiej (nr dr 224209G) w Rytlu w gminie Czersk o nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych; Zakres opracowania dla każdej części: - projekt architektoniczno - budowlany oraz inne opracowania, jeżeli będą wymagane do uzyskania pozwolenia na budowę, lub konieczne ze względów wykonawczych, - projekt organizacji ruchu na czas modernizacji i po jej zakończeniu zgodnie z wymogami: Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 1999 r., Nr 43, poz. 430). Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31.07.2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 170 poz. 1393 ze zm.) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23.09.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz sprawowania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2003 r., Nr 177, poz. 1729) Załącznika do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3.07.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 r., Nr 220, poz. 2181) Ustawa Prawo o ruchu drogowym z dnia 20.06.1997 r. (t. j. Dz. U. z 2005 r., Nr 108, poz. 908 ze zm.), - przedmiary robót, zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 ze zm.), - specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych zawierających zbiory wymagań niezbędnych dla określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót i będą zawierać: specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót podstawowych, rodzaje robót według przyjętej systematyki lub grup robót. Ponadto należy je opracować z uwzględnieniem podziału szczegółowego według Wspólnego Słownika Zamówień, - kosztorysy inwestorskie, sporządzonych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. nr 130 poz. 1389). Ponadto do Wykonawcy CZEŚCI 1 zamówienia należy: - uzyskanie wszelkich wymaganych, zgodnie z polskim prawem, uzgodnień, warunków, opinii i decyzji administracyjnych niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowo - kosztorysowej, - poniesienia kosztów przygotowania projektu podziału działek, - poniesienie kosztu opracowania podkładów geodezyjnych niezbędnych do wykonania projektów budowlanych, - uzyskanie prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia (w przypadku konieczności wykonania), - opracowanie raportu o oddziaływaniu na środowisko (w razie wystąpienia takiej konieczności), - uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego w części dotyczącej oświetlenia, - uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę w części dotyczącej oświetlenia, - uzyskanie zgody na realizację inwestycji drogowej (ZRID) - uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu wodno - prawnym (w przypadku konieczności uzyskania), - opracowanie operatu wodno-prawnego ( w przypadku konieczności opracowania), - zobowiązanie do bieżącego uzgadniania prac projektowych i uzyskania akceptacji Zamawiającego oraz do przedłożenie Zamawiającemu opracowanej dokumentacji projektowej do zatwierdzenia przed złożeniem wniosku o wydanie pozwolenia na budowę, w terminie umożliwiającym wprowadzenie ewentualnych zmian do projektu, - na etapie prowadzenia procedury przetargowej udzielenie odpowiedzi poprzez Zamawiającego na zapytania zadane przez wykonawców w zakresie będącym przedmiotem niniejszego postępowania, - dokumentację niezbędną do uzyskania wszelkich opinii, uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami Wykonawca dostarcza na swój koszt, czynności te Wykonawca wykonuje w imieniu Zmawiającego. - Należy uwzględnić uchwalony MPZP dla tych ulic. Ponadto do Wykonawcy CZEŚCI 2 zamówienia należy: - uzyskanie wszelkich wymaganych, zgodnie z polskim prawem, uzgodnień, warunków, opinii i decyzji administracyjnych niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowo - kosztorysowej, - poniesienia kosztów przygotowania projektu podziału działek, - poniesienie kosztu opracowania podkładów geodezyjnych niezbędnych do wykonania projektów budowlanych, - uzyskanie prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia (w przypadku konieczności wykonania), - opracowanie raportu o oddziaływaniu na środowisko (w razie wystąpienia takiej konieczności), - uzyskanie zgody na realizację inwestycji drogowej (ZRID) - uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu wodno - prawnym (w przypadku konieczności uzyskania), - opracowanie operatu wodno-prawnego (w przypadku konieczności opracowania), - zobowiązanie do bieżącego uzgadniania prac projektowych i uzyskania akceptacji Zamawiającego oraz do przedłożenie Zamawiającemu opracowanej dokumentacji projektowej do zatwierdzenia przed złożeniem wniosku o wydanie pozwolenia na budowę, w terminie umożliwiającym wprowadzenie ewentualnych zmian do projektu, - na etapie prowadzenia procedury przetargowej udzielenie odpowiedzi poprzez Zamawiającego na zapytania zadane przez wykonawców w zakresie będącym przedmiotem niniejszego postępowania, - dokumentację niezbędną do uzyskania wszelkich opinii, uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami Wykonawca dostarcza na swój koszt, czynności te Wykonawca wykonuje w imieniu Zmawiającego Dokumentację należy opracować w 4 egzemplarzach wraz z oświadczeniem o jej kompletności i z 1 egzemplarzem w wersji elektronicznej na płycie CD lub DVD. Niezbędne jest przeprowadzenie procedury uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na podst. art. 67 ust. 1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych, w trybie zamówienia z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające będą polegały na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, tj. - dot. wykonania projektu budowy ulic na terenie gminy Czersk.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.22.00.00-6, 71.32.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Do potwierdzenia podpisane oświadczenie stosownie do art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2 Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawców. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww warunki, Wykonawca spełnił.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Do potwierdzenia podpisane oświadczenie stosownie do art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2 Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawców. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww warunki, Wykonawca spełnił.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Do potwierdzenia podpisane oświadczenie stosownie do art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2 Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawców. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww warunki, Wykonawca spełnił.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą osobę/osoby, która spełnia następujące wymagania: - Projektant w branży drogowej; - Projektant w branży elektrycznej - TYLKO W CZĘŚCI 1 ZAMÓWIENIA. Do potwierdzenia: podpisane oświadczenie stosownie do art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2 oraz dokumenty wymienione w pkt 10 b-d SIWZ Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawców. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww warunki, Wykonawca spełnił.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Do potwierdzenia podpisane oświadczenie stosownie do art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2 Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawców. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww warunki, Wykonawca spełnił.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego zał. nr 1 do SIWZ - pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy osób na okres ich udziału w wykonywaniu zamówienia, zawierając także listę osób, które zostaną przez ten podmiot udostępnione - w przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów. - Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień- zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ; - parafowany projekt umowy - zał. nr 6 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W związku z art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie: 1. Zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, w przypadku : - wprowadzenia zmian w dokumentacji techniczno - projektowej co może powodować brak możliwości dotrzymania pierwotnego terminu zakończenia realizacji zawartej umowy; - konieczności uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji: danych, zgód lub pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów; - wstrzymania realizacji prac objętych umową, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy; - wystąpienie siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenia nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu. - wystąpienie w trakcie realizacji zamówienia zmian przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego, co wpłynie na realizację zamówienia i spowoduje konieczność dostosowania do obowiązujących przepisów; - niemożliwości niezwłocznego zawarcia umowy po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty w związku z wniesionym odwołaniem; - wydłużenia procedury uzyskania map do celów projektowych oraz wydłużenia procedury uzgodnieniowej w związku z brakiem uregulowanych praw własnościowych w rejonie projektowanych sieci i drogi, - trudności związanych z uzyskaniem pozwolenia na budowę, decyzji środowiskowej i innych uzgodnień, - w związku z przedłużającym się terminem wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, uzyskania opinii ZUD i pozwolenia wodno-prawnego itp. 2. zmiany dokonane według zasad zapisanych w umowie; 3. zmiany zakresu przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że są korzystne dla Zamawiającego lub zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 4. zmiana ceny przy zaistnieniu zmian stawek podatkowych lub stawek celnych (znaczący wzrost cen czynników niezależnych od Wykonawcy). 5. zmiana wynagrodzenia Wykonawcy za wykonanie zamówienia w związku z ograniczeniem zakresu prac przez Zamawiającego. W takim przypadku wysokość wynagrodzenia zostanie pomniejszona o niewykonane prace. 6. zmiana nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych; 7. zmiana podwykonawcy pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego; 8. zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty; 9. zmniejszenie zakresu wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia; 10. W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmian postanowień umowy Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego, poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie zmian w przedmiotowej umowie; 11. Jeżeli Zamawiający uzna, że okoliczności wskazane przez Wykonawcę jako stanowiące podstawę do zmiany umowy nie są zasadne, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z warunkami zawartymi w umowie. Zmiana umowy może nastąpić w formie pisemnej, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czersk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Czersku ul. Kościuszki 27, 89-650 Czersk.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Miejskiego w Czersku ul. Kościuszki 27, 89-650 Czersk.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie projektów budowy ulic: Sosnowej (nr dr 223069G), Modrzewiowej (nr dr 223065G) i Bukowej (nr dr 223054G) w Czersku o nawierzchni z kostki polbrukowej wraz z wykonaniem projektu oświetlenia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektów budowy ulic: Sosnowej (nr dr 223069G), Modrzewiowej (nr dr 223065G) i Bukowej (nr dr 223054G) w Czersku o nawierzchni z kostki polbrukowej wraz z wykonaniem projektu oświetlenia. Zakres opracowania: - projekt architektoniczno - budowlany oraz inne opracowania, jeżeli będą wymagane do uzyskania pozwolenia na budowę, lub konieczne ze względów wykonawczych, - projekt organizacji ruchu na czas modernizacji i po jej zakończeniu zgodnie z wymogami: Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 1999 r., Nr 43, poz. 430). Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31.07.2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 170 poz. 1393 ze zm.) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23.09.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz sprawowania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2003 r., Nr 177, poz. 1729) Załącznika do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3.07.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 r., Nr 220, poz. 2181) Ustawa Prawo o ruchu drogowym z dnia 20.06.1997 r. (t. j. Dz. U. z 2005 r., Nr 108, poz. 908 ze zm.), - przedmiary robót, zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 ze zm.), - specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych zawierających zbiory wymagań niezbędnych dla określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót i będą zawierać: specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót podstawowych, rodzaje robót według przyjętej systematyki lub grup robót. Ponadto należy je opracować z uwzględnieniem podziału szczegółowego według Wspólnego Słownika Zamówień, - kosztorysy inwestorskie, sporządzonych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. nr 130 poz. 1389). Ponadto do Wykonawcy CZEŚCI 1 zamówienia należy: - uzyskanie wszelkich wymaganych, zgodnie z polskim prawem, uzgodnień, warunków, opinii i decyzji administracyjnych niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowo - kosztorysowej, - poniesienia kosztów przygotowania projektu podziału działek, - poniesienie kosztu opracowania podkładów geodezyjnych niezbędnych do wykonania projektów budowlanych, - uzyskanie prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia (w przypadku konieczności wykonania), - opracowanie raportu o oddziaływaniu na środowisko (w razie wystąpienia takiej konieczności), - uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego w części dotyczącej oświetlenia, - uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę w części dotyczącej oświetlenia, - uzyskanie zgody na realizację inwestycji drogowej (ZRID) - uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu wodno - prawnym (w przypadku konieczności uzyskania), - opracowanie operatu wodno-prawnego ( w przypadku konieczności opracowania), - zobowiązanie do bieżącego uzgadniania prac projektowych i uzyskania akceptacji Zamawiającego oraz do przedłożenie Zamawiającemu opracowanej dokumentacji projektowej do zatwierdzenia przed złożeniem wniosku o wydanie pozwolenia na budowę, w terminie umożliwiającym wprowadzenie ewentualnych zmian do projektu, - na etapie prowadzenia procedury przetargowej udzielenie odpowiedzi poprzez Zamawiającego na zapytania zadane przez wykonawców w zakresie będącym przedmiotem niniejszego postępowania, - dokumentację niezbędną do uzyskania wszelkich opinii, uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami Wykonawca dostarcza na swój koszt, czynności te Wykonawca wykonuje w imieniu Zmawiającego. - Należy uwzględnić uchwalony MPZP dla tych ulic. Dokumentację należy opracować w 4 egzemplarzach wraz z oświadczeniem o jej kompletności i z 1 egzemplarzem w wersji elektronicznej na płycie CD lub DVD. Niezbędne jest przeprowadzenie procedury uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.22.00.00-6, 71.32.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie projektu budowy ulicy Ostrowskiej (nr dr 224209G) w Rytlu w gminie Czersk o nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres opracowania: - projekt architektoniczno - budowlany oraz inne opracowania, jeżeli będą wymagane do uzyskania pozwolenia na budowę, lub konieczne ze względów wykonawczych, - projekt organizacji ruchu na czas modernizacji i po jej zakończeniu zgodnie z wymogami: Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 1999 r., Nr 43, poz. 430). Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31.07.2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 170 poz. 1393 ze zm.) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23.09.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz sprawowania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2003 r., Nr 177, poz. 1729) Załącznika do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3.07.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 r., Nr 220, poz. 2181) Ustawa Prawo o ruchu drogowym z dnia 20.06.1997 r. (t. j. Dz. U. z 2005 r., Nr 108, poz. 908 ze zm.), - przedmiary robót, zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 ze zm.), - specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych zawierających zbiory wymagań niezbędnych dla określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót i będą zawierać: specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót podstawowych, rodzaje robót według przyjętej systematyki lub grup robót. Ponadto należy je opracować z uwzględnieniem podziału szczegółowego według Wspólnego Słownika Zamówień, - kosztorysy inwestorskie, sporządzonych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. nr 130 poz. 1389). Ponadto do Wykonawcy CZEŚCI 2 zamówienia należy: - uzyskanie wszelkich wymaganych, zgodnie z polskim prawem, uzgodnień, warunków, opinii i decyzji administracyjnych niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowo - kosztorysowej, - poniesienia kosztów przygotowania projektu podziału działek, - poniesienie kosztu opracowania podkładów geodezyjnych niezbędnych do wykonania projektów budowlanych, - uzyskanie prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia (w przypadku konieczności wykonania), - opracowanie raportu o oddziaływaniu na środowisko (w razie wystąpienia takiej konieczności), - uzyskanie zgody na realizację inwestycji drogowej (ZRID) - uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu wodno - prawnym (w przypadku konieczności uzyskania), - opracowanie operatu wodno-prawnego (w przypadku konieczności opracowania), - zobowiązanie do bieżącego uzgadniania prac projektowych i uzyskania akceptacji Zamawiającego oraz do przedłożenie Zamawiającemu opracowanej dokumentacji projektowej do zatwierdzenia przed złożeniem wniosku o wydanie pozwolenia na budowę, w terminie umożliwiającym wprowadzenie ewentualnych zmian do projektu, - na etapie prowadzenia procedury przetargowej udzielenie odpowiedzi poprzez Zamawiającego na zapytania zadane przez wykonawców w zakresie będącym przedmiotem niniejszego postępowania, - dokumentację niezbędną do uzyskania wszelkich opinii, uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami Wykonawca dostarcza na swój koszt, czynności te Wykonawca wykonuje w imieniu Zmawiającego Dokumentację należy opracować w 4 egzemplarzach wraz z oświadczeniem o jej kompletności i z 1 egzemplarzem w wersji elektronicznej na płycie CD lub DVD. Niezbędne jest przeprowadzenie procedury uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.22.00.00-6, 71.32.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI CZERSK
więcej: przetargi CZERSK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej na remont mostu w Taciszowie nad Kanałem Gliwickim
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy infrastruktury mostowej Powiatu Nowosądeckiego na terenie Gminy Chełmiec
- Rozbudowa Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 10 zlokalizowanej w budynku Szkoły Podstawowej Nr 247 przy ul. Wrzeciono 9
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pn."Budowa Centrum Kultury na działce nr ewid. 3158/4 przy ul. Ks. J.Ożoga w Dynowie".
- Wykonanie dokumentacji projektowej parkingu i zagospodarowania terenu ds. Fafik
- Opracowaniu dokumentacji projektowej i kosztorysów inwestorskich na budowę budynku mieszkalnego przy ul. 1 Maja 104 w Żyrardowie.
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.