Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-15
Lublin: Wykonanie, dostawa i montaż - instalacja mebli w budynkach Urzędu Miasta Lublin w 2013 roku - II części
Numer ogłoszenia: 105140 - 2013; data zamieszczenia: 15.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lublin , Pl. Króla Władysława Łokietka 1, 20-109 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 4663000, faks 81 4663001.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lublin.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie, dostawa i montaż - instalacja mebli w budynkach Urzędu Miasta Lublin w 2013 roku - II części.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie, dostawa i montaż - instalacja mebli w budynkach Urzędu Miasta Lublin w 2013 roku - II części. 1.1. Część I - wykonanie, dostawa i montaż - instalacja mebli biurowych z płyty wiórowej, laminowanej melaminą. 1.2. Część II - wykonanie , dostawa i montaż - instalacja mebli z płyty wiórowej okleinowanej okleiną naturalną czereśniową z doklejkami z drewna litego liściastego. 2.Zakres zamówienia obejmuje: 2.1. Część I - wykonanie, dostawę i montaż - instalację mebli biurowych z płyty wiórowej, laminowanej melaminą, 2.1.1. Meble biurowe mają być wykonane wg. następującego standardu wykonania: 2.1.1.1. wymiary i rodzaj mebli - zgodnie z wyceną/szczegółowym wykazem i rysunkami. 2.1.1.2. wykonanie z płyty wiórowej, laminowanej melaminą, kolor olcha, 2.1.1.3. wymagana grubość płyt gotowego wyrobu: blaty biurek, blaty stołów, stolików, przegród - 25 mm, blat kuchenny 36 mm,fronty szuflad, drzwi, drzwiczki, boki szaf, boki biurek, półki - 18 mm, plecy szaf - płyta pilśniowa, twarda, lakierowana o grubości minimum 5 mm albo płyta HDF o grubości min. 3 mm; 2.1.1.4. wykończenie krawędzi - obrzeża płyt wykończone taśmą PCV klejoną na gorąco, wymagana grubość taśmy - dla blatów 2 mm, dla innych elementów 1 mm; 2.1.1.5. blaty postforming kuchenne jednostronnie zaoblone połączone ze sobą i wykończone listwą aluminiową zgodnie z profilem blatów; 2.1.1.6. półki w szafach aktowych - mocowane w odstępie ca 350 mm, odległość między pólkami równomierna, podpórki (narożniki) metalowe zapewniające sztywność półek przy maksymalnym obciążeniu lub inne metalowe mocowania zapewniające sztywność półek przy maksymalnym obciążeniu; 2.1.1.7. szuflady - mocowane na prowadnicach rolkowych; 2.1.1.8. rodzaj zawiasów - zawiasy puszkowe samoczynnie domykające się; 2.1.1.9. rodzaje zamków - zamki patentowe; 2.1.1.10. kontenery - wyposażone w zamki centralne; kontenery 4- szufladowe wyposażone w piórniki - wkłady piórnikowe, szufladowe, wykonane z tworzywa sztucznego; 2.1.1.11. drzwiczki - we wszystkich rodzajach szaf i szafek z zamkami, zasuwki u góry i u dołu drzwi; 2.1.1.12. uchwyty - metalowe, kolor aluminium; 2.1.1.13. podstawa szaf i regałów - na stopkach regulowanych, kontenery 3- szufladowe na kółkach meblowych; 2.1.1.14. łączenie elementów mebli - z użyciem złącz mimośrodowych i konfirmatowych, 2.1.1.15. przepusty do okablowania - we wszystkich biurkach. 2.2. Część II - wykonanie, dostawę i montaż - instalację mebli z płyty wiórowej okleinowanej okleiną naturalną czereśniową z doklejkami z drewna litego liściastego. 2.2.1. Standard wykonania mebli - niezbędne wymogi techniczno - materiałowe: 2.2.1.1. wymiary i rodzaj mebli - zgodnie z wyceną/szczegółowym wykazem i rysunkami 2.2.1.2 wszystkie meble wykonane z płyty meblowej, wiórowej, w klasie higieny E1, o gęstości od 460 do 750 kg/m3, okleinowanej okleiną naturalną czereśniową, barwioną na kolor koniak (wyjątek stanowi stolik 1200/700/580, rys. nr 21 - kolor ciemny orzech) - odcień do uzgodnienia i akceptacji przez Zamawiającego, lakierowaną lakierem nawierzchniowym, bezbarwnym, półmatowym dwuskładnikowym, polimerowym; doklejki z drewna litego liściastego - wszystkie doklejone przed okleinowaniem; elementy drewniane i fornir o wilgotności max. 8%; 2.2.1.3. wymiary, rodzaj i kolor mebli - zgodnie z wyceną/szczegółowym wykazem mebli z płyty wiórowej okleinowanej okleiną naturalną czereśniową z doklejkami z drewna litego liściastego i rysunkami, 2.2.1.4. biurka, stoliki, stoły konferenyjne: - grubość blatów 58 mm, wzdłużne krawędzie blatów wykończone doklejkami, gr. 50 mm, o profilu półokrągłym z ozdobnym frezem pośrodku, w formie ozdobnego rowka o wymiarach: gł. 8 mm x szer. 9 mm; - grubość stojaków biurek i stołów konferencyjnych 45 mm; stojaki na krawędziach pionowych wykończone doklejkami gr. 50 mm, o profilu półokrągłym z ozdobnym frezem pośrodku, w formie ozdobnego rowka o wymiarach: gł. 8 mm x szer. 9 mm; - biurka o szer. 1600 mm wyposażone w kontenery 4 -szufladowe, wym.: szer. 450 mm /gł. 690 mm /wys. 700 mm; biurka o szer. 1200 mm oraz 1000 mm wyposażone w kontenery szafkowe z półką, wym.: szer. 300/500/620 mm; wszystkie kontenery zintegrowane z biurkami, mocowane do blatu za pomocą metalowych, walcowanych dystansów - stalowe rury o średnicy O = 50 mm, lakierowane proszkowo w kolorze aluminium - półmat; pozostałe elementy łączone za pomocą złącz mimośrodowych i konfirmatowych; fronty szuflad i drzwiczek kontenerów gr. 18 mm; wysuwane półki na klawiaturę, wym.: szer. 650 mm / gł. 360 mm / gr. 18 mm; biurka o szer. 1600 mm posiadają od strony frontowej, zewnętrznej płycinę maskującą, wykończoną wzdłuż górnej i dolnej krawędzi doklejkami gr. 50 mm, o profilu półokrągłym z ozdobnym frezem pośrodku, w formie ozdobnego rowka o wymiarach: gł. 8 mm x szer. 9 mm; - nogi stolików 700/700/580 i stolików 1200/700/580 wykonane litego drewna liściastego, wym.: szer. 68 mm / gr. 48 mm; wykończone wzdłuż węższej krawędzi doklejkami, gr. 50 mm, o profilu półokrągłym z ozdobnym frezem pośrodku, w formie ozdobnego rowka o wymiarach: gł. 8 mm x szer. 9 mm; - wszystkie uchwyty metalowe, łukowe, satynowane; prowadnice szuflad metalowe, kulkowe z samodociągiem, z możliwością regulacji czoła szuflady w płaszczyźnie poziomej, i z hamulcem zwalniającym bieg szuflady przy domykaniu; zamki patentowe, satynowane; w kontenerach 4-szufladowych zamki centralne; wszystkie biurka, stoły i stoliki wyposażone w - stopki z możliwością regulacji poziomu w zakresie do 30 mm; drzwiczki kontenerów szafkowych zawieszone na zawiasach metalowych, puszkowych, przegubowycho średnicy 35 mm samodomykających, kąt otwarcia 90 stopni; 2.2.1.5. łączniki i końcówki biurek - grubość blatów 58 mm; wzdłużne krawędzie blatów wykończone doklejkami, gr. 50 mm, o profilu półokrągłym z ozdobnym frezem pośrodku, w formie ozdobnego rowka o wymiarach: gł. 8 mm x szer. 9 mm; grubość stojaków 45 mm; stojaki na krawędziach pionowych, węższych wykończone doklejkami, gr. 50 mm, o profilu półokrągłym z ozdobnym frezem pośrodku, w formie ozdobnego rowka o wymiarach: gł. 8 mm x szer. 9 mm.; stojaki wyposażone w stopki z możliwością regulacji poziom w zakresie do 30 mm; elementy łączące blat ze stojakiem - połączenia śrubowe z nakrętką walcową; blaty biurek z łącznikami oraz końcówkami łączone za pomocą płaskowników i wkrętów; 2.2.1.6. witryny, garderoby, szafy aktowe, szafki, regały - witryny, garderoby, szafy aktowe, szafki, regały na cokołach, gr. 18 mm; boki - gr. 28 mm; wieńce górne i dolne - gr. 22 mm; wąskie, zewnętrzne krawędzie wykończone doklejkami, gr. 50 mm, o profilu półokrągłym z ozdobnym frezem pośrodku, w formie ozdobnego rowka o wymiarach: gł. 8 mm x szer. 9 mm; elementy łączone za pomocą złącz mimośrodowych, zaślepione zaślepką w kolorze mebli; - fronty drzwi i szuflad, gr. min. 18 mm; wszystkie drzwi zawieszone na zawiasach metalowych, puszkowych, przegubowych, o średnicy 35 mm samodomykających, kąt otwarcia 90 stopni; drzwi w regałach, szafach i witrynach wyposażone w zamki patentowe, baskwilowe, blokujące drzwi w trzech punktach (wyjątek stanowi Szafka, 800/420/1003); - szuflady - wszystkie elementy okleinowane; plecy wykonane z płyty HDF o gr. 6 mm okleinowanej od wewnętrznej strony; - półki - gr. 18 mm, całe okleinowane; wewnętrzne przegrody w formie półek wiążących w szafach aktowych, witrynach, regałach, garderobach (z wyłączeniem: Szafka, 800/420/1003,i Witryna 800/420/1355) połączone z bokami za pomocą złącz mimośrodowych zaślepione zaślepką w kolorze mebli; pozostałe półki mocowane na kołki metalowe podpółkowe lub inne metalowe mocowanie zapewniające sztywność półek przy maksymalnym obciążeniu; odległość między pólkami równomierna (nie mniejsza niż na wysokość segregatora na dokumenty formatu A4) z możliwością regulacji co 20 mm; - w drzwiach witryn szyba gr. 4 mm z bezpiecznego szkła, trawiona jednostronnie od wewnętrznej strony, przepuszczalność światła 10%; - w garderobach, metalowe, chromowane, wysuwane wieszaki; wszystkie uchwyty metalowe, łukowe, satynowane; prowadnice szuflad metalowe, kulkowe z samodociągiem, z możliwością regulacji czoła szuflady w płaszczyźnie poziomej, i z hamulcem zwalniającym bieg szyflady przy domykaniu; - wszystkie witryny, garderoby, szafy aktowe, szafki i regały wyposażone w stopki z możliwością regulacji poziomu w zakresie do 30 mm.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wnoszenia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2.Wycena/szczegółowy wykaz 3. Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 4.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 5. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy z lub wykonawca - w przypadku osób fizycznych. 5. W sytuacji, gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 7. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w III. 4.3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Dopuszcza się następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1)zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto; 2)zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie. 2.Zmiany umowy przewidziane w pkt. 1 dopuszczalne są na następujących warunkach: 1)stawka i kwota podatku VAT oraz ceny i wynagrodzenie brutto ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę; 2)zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia o okres działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych UM Lublin, Pl.Litewski 1, pok. nr 8, po dokonaniu wpłaty 5,00 zł w budynku UM przy ul. Wieniawskiej 14 lub za zaliczeniem pocztowym (5,00 zł + koszt przesyłki).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2013 godzina 09:30, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych UM Lublin, Pl.Litewski 1, pok. nr 8.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są: 1.1.W zakresie przedmiotu zamówienia: p. Antoni Fałkowski - WydziałOrganizacji Urzędu Miasta Lublin, ul.Dolna 3-Maja 5/2 (parter), telefon 81 466 12 40. 1.2.W zakresie procedury: p. Anna Ziółkowska - Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 8, telefon 81 466 30 17.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Opracowanie aktualizacji projektów stałej organizacji ruchu drogowego
- Dostawa środków czystości oraz papierowych środków toaletowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie w 2025 r.
- Świadczenie usług kompleksowej obsługi prawnej 1 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SPZOZ w Lublinie oraz 1 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SPZOZ w Lublinie Filia w Ełku
- Dostawa oprogramowania antywirusowego dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
- Wykonanie systemu kontroli dostępu oraz systemu sygnalizacji włamania i napadu w budynku WBiA oraz WICA przy ul. Nadbystrzyckiej 40 w Lublinie
- dostawa leków i wyrobów medycznych - 4 zadania
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane wraz z dostawą wyposażenia medycznego i niemedycznego w formule "wybuduj i wyposaż" oraz pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego
- DOSTAWA WYPOSAŻENIA DO BUDYNKU PUBLICZNEGO PRZEDSZKOLA I ŻŁOBKA W GRĘBOSZOWIE
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem 12 szt. foteli biurowych oraz 6 szt. krzeseł dla Wydziału Prawa i Administracji
- Dostawa mebli na potrzeby Zespołu Składnic Lasów Państwowych w Siedlcach
- Dostawa mebli standard oraz mebli na wymiar do Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego dla Dzieci w Ameryce oraz we wskazane miejscowości.
- 11/WYP/DCZP/2025/P Dostawa wyposażenia wraz z transportem, rozładunkiem i montażem Wykonawcy dla "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.