Ogłoszenie z dnia 2010-04-14
Warszawa: Dostawa mięsa, drobiu, wędlin, nabiału oraz warzyw o owoców mrożonych na potrzeby Restauracji Fundacji Centrum Europejskie - Natolin.
Numer ogłoszenia: 105154 - 2010; data zamieszczenia: 14.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja "Centrum Europejskie - Natolin", ul. Nowoursynowska 84, 02-797 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5459800, faks 022 6491299.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundacja Skarbu Państwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mięsa, drobiu, wędlin, nabiału oraz warzyw o owoców mrożonych na potrzeby Restauracji Fundacji Centrum Europejskie - Natolin..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa, drobiu, wędlin, nabiału oraz owoców i warzyw mrożonych na potrzeby Restauracji w Fundacji Centrum Europejskie - Natolin..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa drobiu.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM MIĘSNE MAKTON SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM MIĘSNE MAKTON SP. Z O.O.
- Centrum Mięsne MAKTON SA, Ul. Kłobucka 25, 02-699 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 33155,70
Oferta z najniższą ceną: 33155,70 / Oferta z najwyższą ceną: 36866,28
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa wędlin.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JANEX SŁAWOMIR I ELŻBIETA WIESIAK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
JANEX SŁAWOMIR I ELŻBIETA WIESIAK SPÓŁKA JAWNA
- JANEX Sławomi i Elżbieta Wiesiak s.j. Ul. Wagonowa 11 02-223 Warszawa, Ul. Wagonowa 11, 02-223 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20508,70
Oferta z najniższą ceną: 20508,70 / Oferta z najwyższą ceną: 23963,72
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawy mięsa.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JANEX SŁAWOMIR I ELŻBIETA WIESIAK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
JANEX SŁAWOMIR I ELŻBIETA WIESIAK SPÓŁKA JAWNA
- JANEX Sławomi i Elżbieta Wiesiak s.j. 02-223 Warszawa, Ul. Wagonowa 11, 02-223 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 90000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 78025,08
Oferta z najniższą ceną: 78025,08 / Oferta z najwyższą ceną: 78283,15
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa nabiału.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INTER-MLECZ Sp. z o.o. Ul. Chrzanowskiego 14 04-392 Warszawa, Ul. Chrzanowskiego 14, 04-392 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 120000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 85109,90
Oferta z najniższą ceną: 85109,90 / Oferta z najwyższą ceną: 116595,39
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Dostawa owoców i warzyw mrożonych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FARUTEX Sp. z o.o., Ul. Jesienna 4, 70-807 Szczecin, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30226,44
Oferta z najniższą ceną: 30226,44 / Oferta z najwyższą ceną: 33095,10
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 69-73 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ,,wykonanie remontu balkonów w następujących budynkach SMB ,,IMIELIN": Hawajska 3 - kl. VI (cztery lokale); Hawajska 5 - kl. II (pięć lokali); Hawajska 15 - kl. IV (dziewięć lokali); Hawajska 17 - kl. I (dwanaście lokali); Marca Polo 2 - kl. II (dziewięć lokali); Miklaszewskiego 14 - kl. V (pięć lokali); Szczuki 2 - kl. II (trzy lokale); Warchałowskiego 1 - kl. I (osiem lokali); kl. II (dwanaście lokali); Warchałowskiego 2 - kl. II (pięć lokali); kl. IV (osiem lokali); Warchałowskiego 9 - kl. I (dziewięć lokali); Warchałowskiego 11 - kl. II (osiem lokali); Wasilkowskiego 9 - kl. II (dwa lokale); Wasilkowskiego 14 - kl. II (jedenaście lokali)
- Usunięcie nieprawidłowości związanych z nieodpowiednim stanem technicznym wałów rzeki Pichny
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego ul. Hallera 23a Nakło nad Notecią P/1/349/B polegająca na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, ociepleniu dachu i ścian budynku oraz modernizacji c.o.
- Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych, realizowana w 4 częściach
- Kompleksowa modernizacja oficyny budynku mieszkalnego przy ul. Stalowej 35 wraz z izolacją fundamentów budynku frontowego. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.12.2025
- Sukcesywne dostawy leków.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy artykułów ogólnospożywczych do Aresztu Śledczego w Gliwicach
- Sukcesywna dostawa słodyczy i soków na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
- Dostawa artykułów żywnościowych w okresie V.2025-X.2025
- Sukcesywna dostawa słodyczy
- Sprzedaż wraz z dostawą artykułów spożywczych na potrzeby SP PZOL w Celejowie
- Sukcesywna dostawa świeżych owoców i warzyw
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.