eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PłockZAKUP I DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ HEMATOLOGICZNYCH ORAZ DZIERŻAWA ZASTĘPCZEGO ANALIZATORA HEMATOLOGICZNEGO

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-01-15

Płock: ZAKUP I DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ HEMATOLOGICZNYCH ORAZ DZIERŻAWA ZASTĘPCZEGO ANALIZATORA HEMATOLOGICZNEGO
Numer ogłoszenia: 10515 - 2010; data zamieszczenia: 15.01.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 240053 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Kościuszki 28, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3645100, 3645124, faks 024 3645102.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ HEMATOLOGICZNYCH ORAZ DZIERŻAWA ZASTĘPCZEGO ANALIZATORA HEMATOLOGICZNEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa odczynników, materiałów zużywalnych i niezbędnych do wykonywania badań hematologicznych. 2. W skład przedmiotu zamówienia wchodzą również:dzierżawa analizatora hematologicznego i podajnika do aparatu Sysmex K 4500, przeszkolenie personelu Zamawiającego związane z obsługą sprzętu 3. Przedmiot zamówienia musi spełniać następujące wymagania: dotyczące przedmiotu zamówienia:zestaw parametrów granicznych sprzętu stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ. Niespełnienie któregokolwiek z parametrów spowoduje odrzucenie oferty, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania instrukcji obsługi i konserwacji dostarczonego sprzętu w języku polskim, termin ważności dla odczynników to minimum 6 miesięcy od dnia dostawy, dostarczone artykuły powinny być pełnowartościowe i wyprodukowane zgodnie z obowiązującymi normami i standardami. b. dotyczące terminów realizacji zamówienia:termin instalacji analizatora to maksymalnie: 3 tygodnie od dnia podpisania umowy, termin dzierżawy analizatora i podajnika do aparatu Sysmex 4500 to 24 miesiące licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo odbiorczego, termin dostawy odczynników - sukcesywnie przez okres 24 miesięcy od dnia przekazania analizatora, w ciągu max 7 dni od dnia złożenia zamówienia, z wyjątkiem zamówień na cito w ciągu max 24 godz. c. inne:nie podwyższanie cen jednostkowych netto odczynników, materiałów zużywalnych przez cały okres obowiązywania umowy oraz stałość rat czynszu dzierżawnego za dostarczony sprzęt przez cały okres obowiązywania umowy wraz z dostawą i instalacją analizatora Wykonawca ma obowiązek dostarczyć protokół zdawczo-odbiorczy wraz z wartością analizatora do wykonywania badań, Wykonawca musi posiadać na terenie Polski autoryzowany serwis gwarancyjny. Wymagany czas reakcji serwisu na zgłoszoną awarię - do 24 godz. od momentu jej zgłoszenia. kwota czynszu z tytułu dzierżawy sprzętu winna obejmować wszelkie koszty związane z ich instalacją, uruchomieniem, przeszkoleniem personelu oraz faktycznym oddaniem do eksploatacji, dostawy winny być realizowane na koszt i transportem Wykonawcy do Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.45.70 - Analizatory hematologiczne 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 87444.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.01.2010.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sysmex Polska Sp. z o.o., ul. Al. Jerozolimskie 176, 02-786 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 87444.00
  • Oferta z najniższą ceną: ---- oferta z najwyższą ceną: ----
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.