eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczytnoDostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego z pługiem czołowym dla Zarządu Dróg Powiatowych w Szczytnie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-15

Szczytno: Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego z pługiem czołowym dla Zarządu Dróg Powiatowych w Szczytnie.
Numer ogłoszenia: 10517 - 2008; data zamieszczenia: 15.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Szczytnie, ul. K. Mrongowiusza 2, 12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6231495 w. 41, fax 089 6240736.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: szczytno-zdp.bip.wm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego z pługiem czołowym dla Zarządu Dróg Powiatowych w Szczytnie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego z pługiem czołowym dla Zarządu Dróg Powiatowych w Szczytnie wraz z transportem do siedziby zamawiającego tj. ul. Mrongowiusza 2, 12-100 Szczytno, woj. warmińsko - mazurskie. Przedmiot zamówienia musi spełniać następujące kryteria: 1. Parametry techniczne ciągnika rolniczego: Silnik: - turbodoładowany, EURO II, 4 cylindry; - moc nominalna przy prędkości 2200 obr/min powyżej 80 KM - chłodzenie cieczą, sprężarka; Skrzynia biegów: -synchronizowana, 10 przód/ 2 tył; Hydraulika: - ciśnienie nominalne na szybkozłączu - minimum 170 MPa; - niezależna pompa hydrauliczna o wydajności - minimum 50 l/min; - udźwig podnośnika - minimum 40 kN; - szybkozłącza - co najmniej 2; Wałek odbioru mocy: Obroty wałka odbioru mocy- minimum 540/1000 obr/min; Tylny most napędowy: - powinien posiadać blokadę mechanizmu różnicowego; Przedni i Tylny TUZ; Układ elektryczny: - o napięciu 12 V; - powinien posiadać licznik motogodzin, - elektryczny czujnik poziomu paliwa; - wskaźnik temperatury cieczy chłodzącej; -czujnik ciśnienia oleju; Oświetlenie dodatkowe: -lampa ostrzegawcza - migająca koloru pomarańczowego na górze kabiny; Przednia oś napędowa - 4 WD - załączanie elektro - automatycznie; Miejsce kierowcy: - kabina z ogrzewaniem i wentylacją; - ilość miejsc w kabinie - 2 - przednia i tylna wycieraczka; - spryskiwacz tylnej szyby; - szyberdach; - wspomaganie kierownicy; - przednia oś napędowa. 2. Parametry techniczne pługa: - mocowany na przedni TUZ; - szerokość lemiesza - minimum 2600 mm; - z możliwością skrętu w lewo i w prawo minimum 30º; - lemiesz metalowy; 3. Parametry użytkowe i funkcjonalne: - gwarancja producenta na ciągnik z pługiem musi wynosić minimum 18 miesięcy; - ciągnik powinien posiadać książkę gwarancyjną i instrukcję obsługi w języku polskim; - dostawa ciągnika z pługiem musi obejmować swoją ceną przeszkolenie personelu zamawiającego z obsługą sprzętu; - ciągnik rolniczy powinien być przystosowany do zamontowania przedniego WOM-u prawostronnego i ładowacza czołowego; - powinna istnieć możliwość demontażu pługa od ciągnika. Wykonawca jest zobowiązany dołączyć wraz ze składaną ofertą, dane techniczne proponowanego sprzętu na potwierdzenie określonych powyżej kryteriów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.37.00.00 - Ciągniki Kod CPV wg słownika 2008: 16.70.00.00 - Ciągniki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.03.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie: 3 000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy stosownie do art. 22 ustawy- Prawo zamówień publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Akceptują warunki zawarte w SIWZ. 3. Ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania wymienionych warunków. Ocena będzie przeprowadzona zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca jest zobowiązany przedłożyć - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy - (załącznik do SIWZ). W celu spełnienia warunków posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca przedłoży następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osoby podpisujące ofertę, w przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osoby, które nie są wymienione w odpisie albo zaświadczeniu. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w podpunkcie a, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z zastrzeżeniem terminów, o których mowa powyżej. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szczytno-zdp.bip-wm.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Szczytnie ul. Mrongowiusza 2 12-100 Szczytno, woj. warmińsko - mazurskie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Szczytnie ul. Mrongowiusza 2 12-100 Szczytno, woj. warmińsko - mazurskie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.