To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-06
Ogłoszenie nr 105180 - 2017 z dnia 2017-07-06 r.
Sosnowiec: Opieka serwisowa oraz nadzór autorski nad oprogramowaniem komputerowym oraz systemem telekomunikacyjnym
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 506231-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 83787 - 2017 , 84736 - 2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, krajowy numer identyfikacyjny
27624072400000, ul.
ul. G. Zapolskiej
3,
41218
Sosnowiec, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
32 2660230, 2660251, faks
32 2663630, 2660251, e-mail
dag@centrum-pediatrii.com.pl
Adres strony internetowej (URL): www.centrum-pediatrii.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opieka serwisowa oraz nadzór autorski nad oprogramowaniem komputerowym oraz systemem telekomunikacyjnym
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):7 / 2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest nadzór autorski i opieka serwisowa nad oprogramowaniem komputerowym i systemem telekomunikacyjnym oraz świadczenie na rzecz Zamawiającego indywidualnych prac programistycznych w tym zakresie. Przedmiot zamówienia obejmuje 3 następujące pakiety: pakiet nr 1 - opieka serwisowa i nadzór autorski nad oprogramowaniem InfoMedica firmy Asseco Poland S.A. oraz świadczenie w tym zakresie prac programistycznych. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolne pakiety, lecz nie dopuszcza składania ofert częściowych na wybrane pozycje w pakietach. Ilości roboczogodzin indywidualnych prac programistycznych podane w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym: a)dla pakietu nr 1 - załącznik nr 2A do SIWZ; są ilościami szacunkowymi. Są to ilości maksymalne, które mogą ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizowania zamówień w ilościach uzależnionych od rzeczywistych potrzeb oraz do ograniczenia zamówienia w zakresie ilościowym, co nie jest odstąpieniem od umowy, w związku z czym ilość podaną w formularzu asortymentowo-cenowym należy rozumieć jako szacunkową. Jednakże Zamawiający zobowiązuje się do zamówienia o ostatecznej wartości nie mniejszej niż 70% szacunkowej wartości określonej w umowie. Warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przede wszystkim: 1)objęcie nadzorem autorskim i opieką serwisową oprogramowanie InfoMedica w ramach pakietu nr 1, którego moduły objęte Umową wyszczególnione są w Załączniku nr 1 do Umowy, które obejmuje: a)wprowadzanie zmian w oprogramowania w ramach pakietu w zakresie dotyczącym istniejącej funkcjonalności objętych Umową, w zakresie wymaganym zmianami powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub przepisów prawa wewnętrznie obowiązujących, wydanych na podstawie delegacji ustawowej, z zastrzeżeniem, że Wykonawca zobowiązany jest do: -przekazania Zamawiającemu informacji o nowych wersjach oprogramowania ukazujących się do czterech razy w roku w ramach pakietu, opublikowanie odpowiedniego komunikatu na witrynie Help-Desku; -udostępniania Updatów Systemu oraz Upgradów Systemu poprzez serwer ftp wskazany przez Wykonawcę; b)możliwość zgłoszenia Awarii, Awarii Krytycznych i propozycji Modyfikacji Standardowych oprogramowania w ramach pakietu; zgłoszenia takie wynikają z zobowiązania Wykonawcy do dokonywania rozwoju oprogramowania w ramach pakietu, o którym mowa w punkcie poprzedzającym, będą one rozpatrywane w czasie prac analitycznych przy rozwoju oprogramowania w ramach pakietu; c)podjęcie starań w celu usunięcia Awarii lub Awarii Krytycznej oprogramowania w ramach pakietu objętego Umową, powstałej z winy Zamawiającego lub wskutek wypadków losowych. Przy czym Czas Naprawy Awarii Krytycznej nie może być dłuższy niż 72 godziny od momentu zgłoszenia - kryterium pozacenowe - rozdział XIII; d)gotowość przyjmowania i rozpatrywania indywidualnych żądań zmian tj. Modyfikacji Niestandardowych Systemu objętego niniejszą Umową (propozycji jego udoskonaleń, modyfikacji i rozwoju) oraz zmian w Systemie w odniesieniu do dodania nowej funkcjonalności, przy czym realizacja powyższych żądań nie będzie wchodziła w zakres niniejszej Umowy; zgłoszenia żądania zmiany należy dokonywać poprzez Help-Desku, z zastrzeżeniem, że zasady realizacji zgłoszonych żądań będą każdorazowo uzgadniane pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym; e)zainstalowanie i wdrożenie oprogramowania w ramach pakietu otrzymanego w ramach świadczeń z tytułu nadzoru autorskiego (w tym w szczególnych przypadkach dodatkowe szkolenie użytkowników) objętego Umową; f)bieżące optymalizowanie konfiguracji oprogramowania w ramach pakietu, uwzględniające potrzeby Zamawiającego; g)pomoc w awaryjnym odtwarzaniu, na wniosek Zamawiającego, stanu oprogramowania i zgromadzonych danych archiwalnych; h)pomoc w przygotowaniu danych przekazywanych przez Zamawiającego do jednostek nadrzędnych i współpracujących (np. do Narodowego Funduszu Zdrowia, Wydziału Zdrowia odpowiedniego Urzędu, banków itp.) w formie elektronicznej (np. dyskietki, łącza telekomunikacyjne itp.) w przypadku ich błędnego wygenerowania; i)doradztwo w zakresie rozbudowy środków informatycznych, dokonywanie ponownych instalacji oprogramowania w ramach pakietu objętego Umową w przypadkach rozbudowy infrastruktury informatycznej Zamawiającego; j)korzystanie z konsultacji telefonicznych u Autoryzowanego Przedstawiciela Wykonawcy, dysponującego pracownikami certyfikowanymi w zakresie realizacji przedmiotu niniejszej umowy, określonego w §2 ust.3; k)prowadzenie rejestru kontaktów z Zamawiającym, obejmującego wizyty serwisowe i wykonane czynności, w tym zmiany konfiguracji oprogramowania w ramach pakietu; l)wykonywanie wstępnej analizy zgłoszeń, które Zamawiający zamierza zarejestrować, sprawdzanie ich zasadności, kompletności i prawidłowej kwalifikacji podczas konsultacji telefonicznej, drogą mailową lub za pomocą HelpDesku; m)zapewnienie prawidłowego funkcjonowania oprogramowania w ramach pakietu; n)usługi opieki serwisowej i nadzoru autorskiego oprogramowania w ramach pakietu, świadczone będą w każdy dzień z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy od godziny 08:00 do godziny 16:00; o)udostępnianie i aktualizowanie dokumentacji w zakresie instalacji, konfiguracji oraz użytkowania oprogramowania w ramach pakietu w formie elektronicznej za pomocą serwera FTP/SFTP lub drogą mailową; p)zagwarantowanie indywidualnych prac programistycznych w ilości ok. 60 godz. w okresie trwania Umowy. Podane godziny są szacunkowe i nie mogą stanowić podstawy do żądania przez Wykonawcę ich realizacji oraz zgłaszania związanych z tym roszczeń. Wykonawca jest zobowiązany do dołożenia należytej staranności w realizacji wszystkich punktów umowy stanowiącej załącznik nr 11A / 11B / 11C do SIWZ zgodnie ze swoją aktualną wiedzą, uprawnieniami oraz doświadczeniem w dostawie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolne pakiety, lecz nie dopuszcza składania ofert częściowych na wybrane pozycje w pakietach. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w postaci elektronicznej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
72611000-6
Dodatkowe kody CPV:
72000000-5,
48614000-5,
48812000-3,
72260000-5,
72262000-9,
72268000-1,
72263000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: opieka serwisowa i nadzór autorski nad oprogramowaniem InfoMedica firmy Asseco Poland S.A. oraz świadczenie w tym zakresie prac programistycznych |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT63008.13 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 77490 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: opieka serwisowa i nadzór autorski nad oprogramowaniem Alteris firmy Alteris S.A. oraz świadczenie w tym zakresie prac programistycznych |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.) Uzasadnienie faktyczne: Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu w zakresie w/w pakietu. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: opieka serwisowa i nadzór nad systemem telekomunikacyjnym (centrala telefoniczna Slican NCP-CM400P) oraz świadczenie w tym zakresie prac programistycznych. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust 1 pkt 7 w związku z art. 146 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.) Uzasadnienie faktyczne: Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, tzn. postępowanie zawiera błędny opis przedmiotu zamówienia dla pakietu nr 3, niezgodny ze stanem faktycznym występującym u Zamawiającego, co mogło mieć wpływ na treść ofert wykonawców i wpłynąć na wynik postępowania. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- "Cykliczny zakup i dostawy środków czystości dla obiektów MOSiR Sosnowiec w roku 2025"
- "Dostawa sprzętu komputerowego"
- ZP-2200-47/24 DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ BIOCHEMICZNYCH
- Konserwacja i utrzymanie boisk o nawierzchni trawiastej na terenie obiektów MOSiR Sosnowiec
- Ochrona fizyczna obiektów i mienia Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Sosnowcu
- ZP-2200-45/24 DOSTAWA ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.