To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-03-15
Warszawa: PRZETARG NIEOGRANICZONY ZAKOŃCZONY AUKCJĄ ELEKTRONICZNĄ na sprzedaż oraz sukcesywne dostarczanie papieru kserograficznego dla Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy
Numer ogłoszenia: 105208 - 2013; data zamieszczenia: 15.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 63972 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, ul. Irysowa 19, 02-660 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5493727, 5493737, faks 022 5493737.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY ZAKOŃCZONY AUKCJĄ ELEKTRONICZNĄ na sprzedaż oraz sukcesywne dostarczanie papieru kserograficznego dla Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż oraz sukcesywne dostarczanie papieru kserograficznego dla Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy : 1.1.1. papier kserograficzny A-4 (biały) - 5000 ryz (po 500 arkuszy papieru w ryzie), 1.1.2. papier kserograficzny A-3 (biały) - 200 ryz (po 500 arkuszy papieru w ryzie), 1.2. Papier kserograficzny, o którym mowa w pkt. 3.1.1. - 3.1.2. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, musi odpowiadać następującym parametrom i wymogom: 1.2.1. gramatura 80 g/m2 ? 2,0g/m2, 1.2.2. grubość minimum 108 ?m ? 3?m, 1.2.3. białość w skali CIE minimum 161 ? 2, 1.2.4. wilgotność nie większa niż 5,0%, 1.2.5. papier dostarczany musi być biały, wybielony bezchlorowo, bezpyłowy, niemarszczący się podczas kserowania i wydruku na drukarce laserowej klasy B. 1.2.6. dostarczany papier musi spełniać wymogi stawiane przez producentów kserokopiarek MITA, RANK XEROX, CANON, PANASONIC oraz wymogi stawiane przez producentów drukarek komputerowych HEWLETT PACKARD, XEROX, MINOLTA co do parametrów technicznych zalecanego przez producentów papieru. 1.2.7. papier kserograficzny o którym mowa w pkt 3.1.1., 3.1.2. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dostarczany będzie każdorazowo na żądanie Zamawiającego do siedziby ZGN w Dzielnicy Mokotów ul. Irysowa 19 w Warszawie, do siedzib przy ul. Tuchlińskiej 1, ul. Bachmackiej 1 A oraz Domów Obsługi Mieszkańców wg wykazu stanowiącego Rozdział IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.2.8. Oferowany papier ksero (zarówno A-3, jak i A-4) musi pochodzić od tego samego producenta danego papieru. Zaproponowany rodzaj papieru nie może być zmieniony w trakcie realizacji umowy. 1.2.9. Dla oferowanego papieru kserograficznego Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do oferty specyfikację papieru od producenta. 1.3. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia na dostarczony papier kserograficzny 12 miesięcznej gwarancji o treści zwyczajowo przyjętej i stosowanej w obrocie papierem. 1.4. Papier kserograficzny, o których mowa w pkt. 3.1.1. - 3.1.2., specyfikacji istotnych warunków zamówienia, będzie sukcesywnie dostarczany do siedziby Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy, przy ul. Irysowej 19 i ul. Tuchlińskiej 1 oraz ul. Bachmackiej 1A w Warszawie oraz do siedzib 6 DOM-ów. 1.5. Wykaz siedzib ZGN i DOM zawiera Rozdział IV niniejszej specyfikacji. 1.6. Papier kserograficzny, musi być wniesiony przez Wykonawcę do magazynów znajdujących się pod wskazanymi przez Zamawiającego adresami, o których mowa w pkt. 3.4. specyfikacji, w ciągu dwóch dni kalendarzowych od otrzymania telefonicznej informacji o konieczności dostawy określonej ilości i asortymentu papieru kserograficznego oraz po potwierdzeniu zapotrzebowania faxem. 1.7. Zamawiający będzie określał każdorazowo w zapotrzebowaniu ilości i typy zamawianego papieru kserograficznego. 1.8. Koszty załadunku, transportu oraz rozładunku i wniesienia do magazynów Zamawiającego wszystkich dostaw obciążać będą dostawcę. 1.9. W okresie obowiązywania umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości zapotrzebowania na poszczególne typy papieru kserograficznego w ramach ceny realizacji zamówienia. 1.10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z zakupu pewnej części papieru kserograficznego, o którym w pkt. 3.1.1. - 3.1.2. specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w formularzu cenowym będącym załącznikiem nr 1 do oferty, jednakże nie więcej niż do 20% wartości zamówienia. 1.11. Podstawą obliczenia wartości poszczególnych dostaw będą ceny jednostkowe papieru kserograficznego, wymagane przez Zamawiającego do sukcesywnego dostarczania, wskazane przez dostawcę w formularzu cenowym (załącznik nr 1 do oferty). 1.12. Ceny przedstawione przez Wykonawcę w formularzu cenowym (załącznik nr 1 do oferty) będą cenami obowiązującymi przez cały czas trwania umowy i nie będą podlegały żadnym zmianom lub waloryzacji. 1.13. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, iż którakolwiek z dostarczonych partii papieru kserograficznego posiada wady, dostawca zobowiązany będzie do dokonania na własny koszt jej wymiany na produkty niewadliwe w ciągu dwóch dni od telefonicznego, potwierdzonego faxem zgłoszenia Wykonawcy istnienia wady. 1.14. W przypadku uszkodzenia urządzenia, którego przyczyną będzie użycie dostarczonego papieru kserograficznego, Wykonawca zobowiązany będzie do zwrotu kosztów naprawy urządzenia, a także zleconej przez Zamawiającego ekspertyzy niezależnego rzeczoznawcy. 1.15. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że dostarczony papier kserograficzny nadmiernie pyli, elektryzuje się, chłonie wilgoć, wygina się, Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od umowy. 1.16. Wykonawca zobowiązany jest - najpóźniej do dnia 25.02.2013 r. do godz. 1000 - do dostarczenia do siedziby Zamawiającego (pokój nr 34), niżej wymienionych próbek papieru: LP. PRZEDMIOT JEDNOSTKA ILOŚĆ 1. Papier kserograficzny A-4 KARTKA 20 2. Papier kserograficzny A-3 KARTKA 20 Oferta Wykonawcy, który nie złoży wyżej wymienionych próbek zostanie odrzucona. 1.17. Próbki zaoferowanego papieru ksero muszą być opisane i opakowane w oryginalne opakowania fabryczne. 1.18. Dostarczone próbki, o których mowa w pkt. 3.16. specyfikacji nie zostaną zwrócone, ponieważ Zamawiający będzie je testował w kserokopiarkach i drukarkach. 1.19. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy zawarty jest w § 1 istotnych postanowień umowy, które stanowią Rozdział III do specyfikacji. 1.19.1.Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy o ile warunkiem wprowadzenia takich zmian będą między innymi okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w szczególności w następujących przypadkach: a) zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT); b) zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy wraz ze skutkami takiej zmiany regulacji prawnych; c) ograniczenia środków budżetowych na realizację Przedmiotu niniejszej umowy; d) ograniczenia zakresu rzeczowego i finansowego; e)zmiany osób uczestniczących w realizacji Przedmiotu niniejszej umowy; f) zmiany wymaganej sprawozdawczości i rozliczeń kosztów wykonania Przedmiotu niniejszej umowy; g) zmiany adresów dostarczania papieru kserograficznego. 1.19.2.Wykonawca może dokonać zmiany Podwykonawców w sytuacji, gdy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, koniecznym będzie dla prawidłowego wykonania umowy posłużenie się przez Wykonawcę nowymi Podwykonawcami, którzy będą realizowali część lub cały zakres powierzony uprzednio innym Podwykonawcom. 1.19.3. Zmiana umowy wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 1.20. Czynności, o których mowa w pkt. 3 specyfikacji mają być wykonane zgodnie z warunkami wynikającymi z Istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.76.30 - Papier do drukowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PAPIER HURT MARCIN KICIŃSKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PAPIER HURT MARCIN KICIŃSKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Papier Hurt - Marcin Kiciński i wspólnicy Spółka Komandytowa, Łopuszańska 36 bud. 4 lok. 4, 02-220 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65040,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 58183,00
Oferta z najniższą ceną: 58183,00 / Oferta z najwyższą ceną: 60575,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych.
- Dostawa artykułów biurowych i materiałów archiwizacyjnych na potrzeby Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i 11 Biur Powiatowych ARiMR w województwie opolskim
- Sukcesywna dostawa art. biurowych oraz papieru ksero na rok 2025 dla PK
- Dostawa papieru kserograficznego i materiałów biurowych na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Gdańsku
- Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych oraz artykułów biurowych dla GIG - PIB z podziałem na części: część 1 - artykuły papiernicze - papier ksero, część 2 - materiały biurowe
- Dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
więcej: Papier do drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.