To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-06
Ogłoszenie nr 105208 - 2017 z dnia 2017-07-06 r.
Granowo: Usługi transportowo - sprzętowe na terenie zamkniętego składowiska odpadów w Granowie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 508701-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Granowo, krajowy numer identyfikacyjny
---, ul.
ul. Sportowa
2,
62-066
Granowo, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
61 44 72 067, faks
, e-mail
granowo@granowo.pl
Adres strony internetowej (URL): www.granowo.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.granowo.bip.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi transportowo - sprzętowe na terenie zamkniętego składowiska odpadów w Granowie.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IRŚ.271.0.5.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wynajem nw. Zestawu/sprzętu/jednostek transportowych wraz z operatorem/kierowcą do jego obsługi. Lp. Skład sprzętu / zestawu Wymagana ilość 1. Spycharka gąsienicowa z uchylną łyżka, moc silnika min. 120 KM 1 szt. 2. Ładowarka kołowa z łyżką o poj. min. 5,00 m3 1 szt. 3. Koparka kołowa lub gąsienicowa z łyżką skarpową poj. 0,75 m3 oraz łyżką "normalną" o poj. min. 0,80 m3 1 szt. 4. Samochód samowyładowczy z napędem min. na 3 osie o ładowności min. 16 t., moc silnika min. 400 KM 1 szt. 2. Praca będzie polegała na ładowaniu, plantowaniu, rozgarnianiu, przewożeniu, skarpowaniu, profilowaniu, usypywaniu ziemi i kompostu nie nadającego się do rolniczego wykorzystania oraz wykonywania innych prac ziemnych (wykopy, nasypy itp.) - na terenie zamkniętego składowiska odpadów w Granowie w związku z pracami rekultywacyjnymi. 3. Szacunkowa wartość wykonywanych usług brutto w okresie obowiązującej umowy nie przekroczy kwoty 300 000 złotych brutto 4. Kwota może zostać zwiększona w przypadku gdyby wzrosły potrzeby, a Zamawiający przeznaczył na ten cel dodatkowe środki finansowe (zamówienie uzupełniające). 5. Szczegółowy zakres prac zostanie każdorazowo potwierdzony pisemnym lub ustnym zleceniem Zamawiającego, określającym rodzaj i zakres prac, żądany termin ich wykonania. Realizacja zamówienia odbywać się będzie na zasadzie telefonicznego powiadomienia Wykonawcy przez pracownika Urzędu Gminy lub Zakładu Gospodarki Komunalnej, który to ustala czas podstawienia sprzętu. Maksymalny czas podstawienia sprzętu nie może przekroczyć deklarowanego przez Wykonawcę czasu reakcji podanego w formularzu ofertowym. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania zadań z zakresu prac sprawnymi technicznie jednostkami transportowymi i sprzętowymi, oznakowanymi i dostosowanymi do wykonania zadań na podstawie obowiązujących przepisów w ilościach wynikających z zawartej umowy. 6. Karty pracy sprzętu i karty drogowe środka transportu winny być każdorazowo (w dniu wykonywania usługi) potwierdzone przez przedstawiciela upoważnionego do potwierdzania czasu pracy w imieniu Zamawiającego (pracownik Referatu Infrastruktury Technicznej Gminy, Rolnictwa i Ochrony Środowiska UG Granowo lub kierownik Zakładu Gospodarki Komunalnej w Granowie). 7. Wykonawca nie może powierzyć wykonania zobowiązań wynikających z niniejszej umowy innej osobie. 8. Podstawą ustalenia wynagrodzenia będzie rzeczywisty czas pracy sprzętu/środka transportu, potwierdzony przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego w kartach pracy sprzętu/karcie drogowej. Wynagrodzenie za wykonane usługi będzie płatne na podstawie faktury VAT obejmującej wyszczególnienie usług za miesiąc poprzedni, w tym: liczbę godzin pracy, stawkę jednostkową usługi, potwierdzonych przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. 9. Ceny jednostkowe określone przez oferenta w ofercie cenowej zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały zmianom. 10. Zgodnie z art. 29.3a ustawy PZP zamawiający wymaga zatrudnienia przy realizacji zadania pracownika na podstawie umów o pracę na czas nieokreślony, na czas określony lub na czas zastępstwa (przy umowach na czas określony lub na czas zastępstwa czas trwania umowy musi obejmować w całości czas realizacji umowy), wymóg ten dotyczy wykonawcy i ewentualnych podwykonawców łącznie. Zamawiający wymaga zatrudnienia kierowców/operatorów w ilości co najmniej 1 osoby. Potwierdzeniem spełnienia powyższego wymogu na etapie składania ofert będzie oświadczenie złożone przez wykonawcę (oświadczenie znajduje się na formularzu ofertowym - zał. nr 1 do SIWZ). Wykonawca w dniu rozpoczęcia świadczenia usługi przedstawi zamawiającemu podpisany przez osobę upoważnioną wykaz osób, które będą wykonywać czynności w zakresie realizacji zamówienia w oparciu o umowę o pracę. Wykaz zawierać musi informacje jednoznacznie wskazujące osobę pracownika, oraz zakres wykonywanych przez niego czynności. W tym celu Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia wyżej wymienionych osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez nich czynności.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
60181000-0
Dodatkowe kody CPV:
63710000-9,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT254800.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 300000.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.