eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GranowoUsługi transportowo - sprzętowe na terenie zamkniętego składowiska odpadów w Granowie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-06

Ogłoszenie nr 105208 - 2017 z dnia 2017-07-06 r.

Granowo: Usługi transportowo - sprzętowe na terenie zamkniętego składowiska odpadów w Granowie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 508701-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Granowo, krajowy numer identyfikacyjny ---, ul. ul. Sportowa 2, 62-066 Granowo, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 61 44 72 067, faks , e-mail granowo@granowo.pl
Adres strony internetowej (URL): www.granowo.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.granowo.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługi transportowo - sprzętowe na terenie zamkniętego składowiska odpadów w Granowie.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IRŚ.271.0.5.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wynajem nw. Zestawu/sprzętu/jednostek transportowych wraz z operatorem/kierowcą do jego obsługi. Lp. Skład sprzętu / zestawu Wymagana ilość 1. Spycharka gąsienicowa z uchylną łyżka, moc silnika min. 120 KM 1 szt. 2. Ładowarka kołowa z łyżką o poj. min. 5,00 m3 1 szt. 3. Koparka kołowa lub gąsienicowa z łyżką skarpową poj. 0,75 m3 oraz łyżką "normalną" o poj. min. 0,80 m3 1 szt. 4. Samochód samowyładowczy z napędem min. na 3 osie o ładowności min. 16 t., moc silnika min. 400 KM 1 szt. 2. Praca będzie polegała na ładowaniu, plantowaniu, rozgarnianiu, przewożeniu, skarpowaniu, profilowaniu, usypywaniu ziemi i kompostu nie nadającego się do rolniczego wykorzystania oraz wykonywania innych prac ziemnych (wykopy, nasypy itp.) - na terenie zamkniętego składowiska odpadów w Granowie w związku z pracami rekultywacyjnymi. 3. Szacunkowa wartość wykonywanych usług brutto w okresie obowiązującej umowy nie przekroczy kwoty 300 000 złotych brutto 4. Kwota może zostać zwiększona w przypadku gdyby wzrosły potrzeby, a Zamawiający przeznaczył na ten cel dodatkowe środki finansowe (zamówienie uzupełniające). 5. Szczegółowy zakres prac zostanie każdorazowo potwierdzony pisemnym lub ustnym zleceniem Zamawiającego, określającym rodzaj i zakres prac, żądany termin ich wykonania. Realizacja zamówienia odbywać się będzie na zasadzie telefonicznego powiadomienia Wykonawcy przez pracownika Urzędu Gminy lub Zakładu Gospodarki Komunalnej, który to ustala czas podstawienia sprzętu. Maksymalny czas podstawienia sprzętu nie może przekroczyć deklarowanego przez Wykonawcę czasu reakcji podanego w formularzu ofertowym. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania zadań z zakresu prac sprawnymi technicznie jednostkami transportowymi i sprzętowymi, oznakowanymi i dostosowanymi do wykonania zadań na podstawie obowiązujących przepisów w ilościach wynikających z zawartej umowy. 6. Karty pracy sprzętu i karty drogowe środka transportu winny być każdorazowo (w dniu wykonywania usługi) potwierdzone przez przedstawiciela upoważnionego do potwierdzania czasu pracy w imieniu Zamawiającego (pracownik Referatu Infrastruktury Technicznej Gminy, Rolnictwa i Ochrony Środowiska UG Granowo lub kierownik Zakładu Gospodarki Komunalnej w Granowie). 7. Wykonawca nie może powierzyć wykonania zobowiązań wynikających z niniejszej umowy innej osobie. 8. Podstawą ustalenia wynagrodzenia będzie rzeczywisty czas pracy sprzętu/środka transportu, potwierdzony przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego w kartach pracy sprzętu/karcie drogowej. Wynagrodzenie za wykonane usługi będzie płatne na podstawie faktury VAT obejmującej wyszczególnienie usług za miesiąc poprzedni, w tym: liczbę godzin pracy, stawkę jednostkową usługi, potwierdzonych przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. 9. Ceny jednostkowe określone przez oferenta w ofercie cenowej zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały zmianom. 10. Zgodnie z art. 29.3a ustawy PZP zamawiający wymaga zatrudnienia przy realizacji zadania pracownika na podstawie umów o pracę na czas nieokreślony, na czas określony lub na czas zastępstwa (przy umowach na czas określony lub na czas zastępstwa czas trwania umowy musi obejmować w całości czas realizacji umowy), wymóg ten dotyczy wykonawcy i ewentualnych podwykonawców łącznie. Zamawiający wymaga zatrudnienia kierowców/operatorów w ilości co najmniej 1 osoby. Potwierdzeniem spełnienia powyższego wymogu na etapie składania ofert będzie oświadczenie złożone przez wykonawcę (oświadczenie znajduje się na formularzu ofertowym - zał. nr 1 do SIWZ). Wykonawca w dniu rozpoczęcia świadczenia usługi przedstawi zamawiającemu podpisany przez osobę upoważnioną wykaz osób, które będą wykonywać czynności w zakresie realizacji zamówienia w oparciu o umowę o pracę. Wykaz zawierać musi informacje jednoznacznie wskazujące osobę pracownika, oraz zakres wykonywanych przez niego czynności. W tym celu Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia wyżej wymienionych osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez nich czynności.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 60181000-0
Dodatkowe kody CPV: 63710000-9,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT254800.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Komunalnych DRO-KOM Maciej Wolsztyński, drokom@interia.pl, Przysieka Polska ul. Bruszczewska 7, 64-030, Śmigiel, kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PL
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 300000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 300000.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 300000.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.