To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-05-15
Żmigród: Wyposażenie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Żmigrodzie
Numer ogłoszenia: 105219 - 2014; data zamieszczenia: 15.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 70441 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żmigród, pl. Wojska Polskiego 2-3, 55-140 Żmigród, woj. dolnośląskie, tel. 71 3853057, faks 71 3853556.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Żmigrodzie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa Wyposażenia Ośrodka Sportu i Rekreacji w Żmigrodzie Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych według przyjętego podziału: Zadanie nr 1 - Zakup i dostawa sprzętu meblowego (szczegółowy opis zawiera załącznik nr 6 do SIWZ) Zadanie nr 2 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego (szczegółowy opis zawiera załącznik nr 7 do SIWZ) Zadanie nr 3 - Zakup i dostawa sprzętu ratowniczego i medycznego (szczegółowy opis zawiera załącznik nr 8 do SIWZ) Zadanie nr 4 - Zakup i dostawa sprzętu AGD (szczegółowy opis zawiera załącznik nr 9 do SIWZ) Przedmiot zamówienia winien spełniać następujące kryteria: a) być fabrycznie nowy, b) pochodzić z bieżącej produkcji, c) nie być elementem wcześniejszej ekspozycji lub pokazowego użytkowania i wykorzystania Miejsce dostawy: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Żmigrodzie, ul Sportowa 13, 55-140 Żmigród. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia sprzętu na miejsce wskazane przez Zamawiającego, jego montaż, podłączenie i uruchomienie. W trakcie odbioru Dostawca zobowiązany jest do przeszkolenia przedstawicieli Zamawiającego w zakresie obsługi sprzętu - na wniosek Zamawiającego. Za równoważne do wskazanych elementów przedmiotu zamówienia, urządzenia lub rzeczy, Zamawiający uzna takie oferowane produkty, które pod względem wykonawczym, funkcjonalnym i użytkowym będą równoważne do opisanych w przedmiocie zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach techniczno - użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia - podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych, udowodnienie ich funkcjonalnej i użytkowej równoważności z systemami lub elementami wskazanymi przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. Gwarancja: Wykonawca udzieli Zamawiającemu 24 miesięcznej gwarancji. Datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego (protokołu zdawczo - odbiorczego) zrealizowanego w sposób całkowity zakresu umowy. Udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bieżącej konserwacji i napraw. W okresie gwarancji, Wykonawca zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, zobowiązany będzie, w przypadku wystąpienia usterki jakiegokolwiek elementu przedmiotu zamówienia do jego naprawy w terminie nie dłuższym niż 7 dni od zgłoszenia usterki. Warunki finansowe rozliczeń: a) podstawą wystawienia faktury będzie potwierdzony dowód dostawy lub pobrania lub odbioru przez Zamawiającego; b) płatne przelewem w terminie do 30 dni od daty otrzymania oryginału prawidłowo wystawionej faktury. c) podane w ofercie wynagrodzenie jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.21.00 - Drukarki i plotery 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.14.16.23 - Zestawy pierwszej pomocy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"POZMEBEL MATEUSZ GAWROŃSKI" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"POZMEBEL MATEUSZ GAWROŃSKI" SPÓŁKA JAWNA
- POZMEBEL Mateusz Gawroński Spółka Jawna, ul. Starołęcka 18, 61-361 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13100,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11000,00
Oferta z najniższą ceną: 11000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11800,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zakup i dostawa sprzętu ratowniczego i medycznego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHPU Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14503,20
Oferta z najniższą ceną: 14503,20 / Oferta z najwyższą ceną: 14770,82
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Dostawa pieluchomajtek, materiałów opatrunkowych i higienicznych.
- Dostawa komponentów medycznych do IPMed i PRS oraz Plecaków Ratownika Sanitariusza wraz wyposażeniem (zamówienie z podziałem na 3 części)
- dostawę akcesoriów do sterylizacji oraz alkoholu określonych w 2 pakietach
- Modernizacja infrastruktury sportowej na terenie gminy Zaleszany
- Dostawa materiałów chirurgicznych - endoskopia
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.