Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-09
Warszawa: remont rurociągu zasilającego w wodę budynek PKiN w warszawie przy Pl. Defilad 1
Numer ogłoszenia: 105220 - 2011; data zamieszczenia: 09.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Pałacu Kultury i Nauki Sp. z o.o. , plac Defilad 1, 00-901 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 656 7698, faks 022 656 63 37.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pkin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont rurociągu zasilającego w wodę budynek PKiN w warszawie przy Pl. Defilad 1.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty objęte niniejszym zamówieniem dotyczą wszystkich czynności mających na celu wykonanie remontu rurociągu zasilającego w wodę budynek PKiN na odcinku od wodomierza do zasuw na równoległych rurociągach zasilających włącznie w oparciu o dokumentację Zamawiającego, tj: Specyfikację techniczną robót elektrycznych (zał. Nr 8 do SIWZ), obmiar (zał. Nr 9 do SIWZ) i projekt wraz z rysunkami (zał. nr 10 do SIWZ).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 2 500 zł na zasadach podanych w pkt. 6 SIWZ
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Brak szczególnych wymagań
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, o ile wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym terminie, przynajmniej jednej roboty o podobnym zakresie jak przedmiot zamówienia (modernizacja i lub budowa sieci wodociągowych) o wartości nie mniejszej niż 60 000 zł netto. W przypadku oferty wspólnej wykonawców warunek wiedzy i doświadczenia musi spełniać przynajmniej jeden z wykonawców. Ocena spełniania ww warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów określonych w SIWZ na zasadzie spełnia nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
brak szczególnych wymagań
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, iż dysponuje Kierownikiem Budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w odpowiedniej specjalności (sanitarnej) tzn. posiadającym uprawnienia na sieci zewnętrzne wod-kan i należącym do Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadającym aktualne ubezpieczenie OC. W przypadku oferty wspólnej wykonawców warunek można spełnić łącznie. Ocena spełniania ww warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów określonych w SIWZ na zasadzie spełnia nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
brak szczególnych wymagań
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. dokument potwierdzający wniesieniu wadium w wysokości 2500 zł 2. wypełniony formularz oferty 3.kosztorys ofertowy uproszczony na podstawie dokumentacji technicznej i przedmiaru robót przekazanych przez Zamawiającego
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana istotnych postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określony w SIWZ. 3. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian w zawartej umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: 3.1. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach: a) Opóźnień Zamawiającego w zakresie dokonywania odbiorów lub prób końcowych, b) Zawieszenia robót przez Zamawiającego, c) Wyjątkowo niesprzyjających, odbiegających od typowych, warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację robót, d) Wykopalisk lub innych przeszkód uniemożliwiających prowadzenie robót, za które nie odpowiada Wykonawca, e) Czynności związanych z wystąpieniem zamówień dodatkowych, f) Innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy (np. klęski żywiołowe), 4. Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: a) Zmiana osób reprezentujących strony określonych w zawartej umowie (zmiana nie wymaga aneksu do umowy), b) Zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy (np. Kierownik Budowy, Inspektor Nadzoru, itp.), na inne spełniające warunki określone w SIWZ, za uprzednią zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie, akceptującą kandydata na kluczowe stanowisko c) Zmiana w zakresie podwykonawcy, za uprzednią zgodą Zamawiającego, d) Zmiana zakresu realizowania robót przez podwykonawcę (inna część robót niż wskazana w ofercie), za uprzednią zgodą Zamawiającego, e) Zmiana podmiotów trzecich na etapie realizacji zamówienia, na zasobach których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, jest możliwa jeśli nowy podmiot wykaże spełnianie tych warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania przez dotychczasowy podmiot. f) Siły wyższe uniemożliwiające wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ. 5. Warunki zmian: a) Inicjowanie zmian - na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, b) Uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, zapewnienie parametrów technicznych i jakościowych robót, c) Forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności (z wyjątkiem okoliczności opisanej w pkt 5.a).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pkin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Pałacu Kultury i Nauki Sp. z o.o.,00-901 Warszawa, Pl. Defilad 1, Dział Zamówień Publicznych, XVI p., pokój 1619 i 1620 w godz. 8.00- 15.00.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2011 godzina 12:30, miejsce: Zarząd Pałacu Kultury i Nauki Sp. z o.o.,00-901 Warszawa, Pl. Defilad 1, Dział Zamówień Publicznych, XVI p., pokój 1620 w godz. 8.00- 15.00.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Utrzymanie w gotowości technicznej budynków i lokali komunalnych na terenie miasta Szczytno, Lipowej Górze Zach. dz. 78/7 oraz w Nowym Gizewie 16/1 w okresie 12 m-cy licząc od dnia 1 stycznia 2025 r.
- Modernizacja infrastruktury POZ w Serokomli w celu poprawy dostępu do świadczeń
- Przebudowa pomieszczeń po byłej bibliotece na ośrodek zdrowia w budynku komunalnym przy ul. 3 Maja 32 w Nowych Skalmierzycach.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania robót modernizacji instalacji wody dejonizowanej klasy pierwszej budynku Małopolskie Centrum Biotechnologii UJ, Krakowie.
- ZP.U.LW.70.2024 Montaż oraz wymiana wodomierzy w budynku mieszkalnym w Warszawie przy ul. Waryńskiego 6
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.