To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-06
Ogłoszenie nr 105222 - 2017 z dnia 2017-07-06 r.
Poznań: Usługa sprzątania zewnętrznego i wewnętrznego w zasobach własnych Poznańskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 526601-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Poznańskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
63068297700000, ul.
ul. Konfederacka
4,
60281
Poznań, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
61 850 83 40, faks
618 523 124, e-mail
sekretariat@ptbs.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ptbs.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka z o.o.
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa sprzątania zewnętrznego i wewnętrznego w zasobach własnych Poznańskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie kompleksowych usług sprzątania powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych wspólnych zasobów mieszkaniowych oraz wykonywanie usług pomocniczych: 1)Część I- ul. Sikorskiego 12AB, 13, ul. Robocza 17ABC, 19, 21AB, 2)Część II- ul. Szyperska 10, 10A, 10B, 10C, 11, 11A, ul. Piaskowa 6, 7, 8, ul. Naramowicka 211AB, ul. Drewlańska 10, 3)Część III- ul. Grabowa 22A, 22B, 22C, ul. Kosynierska 7ABCDEF, 10AB, ul. Górczyńska 8, 8A, 10, 10A, 12, 12A, ul. Palacza 3, 3A, 5, 5A, ul. Kosynierska 12, 14, 16, 18, 20, 22, 24, 26, Konfederacka 4, 4)Część IV- ul. Katowicka 9ABC i 11ABCDE, ul. Milczańska 54AB, 54CDE, 54FG, 56ABCD, ul. Bobrzańska 2ABC, 5)Część V- ul. Palacza 134, 136, 138, 140, 140A.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
90910000-9
Dodatkowe kody CPV:
90610000-3,
90900000-6,
90911000-6,
90911200-8,
90914000-7,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: 1) Część I- ul. Sikorskiego 12AB, 13, ul. Robocza 17ABC, 19, 21AB |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT87900.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 104844.12 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Część II- ul. Szyperska 10, 10A, 10B, 10C, 11, 11A, ul. Piaskowa 6, 7, 8, ul. Naramowicka 211AB, ul. Drewlańska 10, |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT107000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 126278.40 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Część III- ul. Grabowa 22A, 22B, 22C, ul. Kosynierska 7ABCDEF, 10AB, ul. Górczyńska 8, 8A, 10, 10A, 12, 12A, ul. Palacza 3, 3A, 5, 5A, ul. Kosynierska 12, 14, 16, 18, 20, 22, 24, 26, Konfederacka 4 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT106300.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 123049.56 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Część IV- ul. Katowicka 9ABC i 11ABCDE, ul. Milczańska 54AB, 54CDE, 54FG, 56ABCD, ul. Bobrzańska 2ABC |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT124600.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 144384.36 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Część V- ul. Palacza 134, 136, 138, 140, 140A |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT56400.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 64422.24 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- "Opracowanie, dostarczenie, wdrożenie oraz utrzymanie narzędzia informatycznego - aplikacji webowej wspomagającej obsługę procesu inwestycyjnego wraz z wymianą informacji (...)" - część nazwy
- Wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj dla zadania: Adaptacja strefy SPA na strefę Saun -1" w kompleksie sportowo - rekreacyjnym "Termy Maltańskie" przy ul. Termalnej 1 w Poznaniu
- Wymiana nawierzchni boiska do hokeja na trawie przy ul. Królowej Jadwigi 27/39 w Poznaniu
- dostawa mikroskopu odwróconego do obserwacji w świetle przechodzącym, w jasnym polu i fluorescencji
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego M4 - w rejonie ul. Darzyborskiej w Poznaniu
- Dostawa podłoży wraz z dzierżawą analizatora oraz dostawa odczynników do diagnostyki mikrobiologicznej wraz z dzierżawą densytometru
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.