eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów › Budowa chodnika w m. Głogów - Borek w ciągu drogi wojewódzkiej nr 330

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-15

Głogów: Budowa chodnika w m. Głogów - Borek w ciągu drogi wojewódzkiej nr 330
Numer ogłoszenia: 105249 - 2014; data zamieszczenia: 15.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 71309 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Głogów, ul. Słodowa 2b, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 836 55 55, faks 076 836 55 67.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodnika w m. Głogów - Borek w ciągu drogi wojewódzkiej nr 330.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Budowa chodnika w m. Głogów - Borek w ciągu drogi wojewódzkiej nr 330. 2.Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o warunki podane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwanej dalej SIWZ) oraz w szczególności w oparciu o dokumentację projektową, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót, z uwzględnieniem dokumentacji geotechnicznej i warunków usytuowania terenu: - Załącznik nr 8a i 8b - Projekt budowlany i wykonawczy, - Załącznik nr 9 - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, - Załącznik nr 10 - Przedmiar robót, - Załącznik nr 11 - Dokumentacja geotechniczna, - Załącznik nr 12 - Projekt organizacji ruchu (tymczasowa i docelowa), - Załącznik nr 13 - Operat wodnoprawny. 3.Projekt opracowany został przez Zbigniewa Choryłka prowadzącego działalność gospodarczą pn. ZID - Zakład Inżynierii Drogowej Zbigniew Choryłek z siedzibą w Kruszynie, ul. Turkusowa 7, 59-700 Bolesławiec. 4.Zadanie realizowane jest na podstawie Porozumienia zawartego pomiędzy Zamawiającym a Województwem Dolnośląskim (Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu) w ramach Dolnośląskiego programu przebudowy i remontów dróg wojewódzkich. 5.Na przedmiotowym zadaniu prowadzony będzie stały nadzór archeologiczny oraz w razie konieczności przeprowadzone zostaną ratownicze badania archeologiczne. 6.Droga wojewódzka - nr 330 - klasa G. 7.Szerokość zaprojektowanego chodnika od 1,50 m do 2,00 m; projektowany chodnik przebiega przy krawędzi jezdni drogi wojewódzkiej nr 330. Chodnik zlokalizowano po dwóch stronach jezdni na odcinku od km 1+617 do 1+842 oraz od km 2+098 do km 2+120, oraz po prawej stronie jezdni na odcinku od km 1+842 do km 2+430; powierzchnia projektowanego chodnika - 2.203,00 m2 (kostka szara, gr. 8 cm), powierzchnia projektowanych zjazdów - 304,00 m2 (beton asfaltowy AC11S - 5 cm). 8.Zobowiązuje się Wykonawcę do wykonania: 1)Robót przygotowawczych (w tym: odtworzenie trasy w terenie, rozbiórka elementów dróg, przebudowa kablowych linii teletechnicznych); 2)Robót ziemnych (w tym: wykonanie wykopów i nasypów); 3)Odwodnienia korpusu drogowego (w tym: przepusty pod koroną drogi, sączek podłużny, drenaż francuski, ścieki z prefabrykowanych elementów betonowych); 4)Podbudowy (w tym: korytowanie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie); 5)Nawierzchni (w tym: nawierzchnie z betonu asfaltowego - zjazdy i uzupełnienia, nawierzchnia z kostki betonowej); 6)Urządzeń bezpieczeństwa ruchu (w tym: organizacji pionowej, organizacji poziomej); 7)Elementów ulic (w tym: krawężniki, ława betonowa pod krawężniki i obrzeża); 8)Zieleni drogowej (humusowanie oraz wykonanie trawnika siewem). 9.Wykonawca przedstawi Zamawiającemu przed wbudowaniem wszelkie dokumenty, atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, protokoły itp. określone we wzorze umowy, w tym w szczególności: protokoły z zagęszczenia warstw konstrukcyjnych oraz dokumenty potwierdzające parametry jakościowe oraz techniczne materiałów, które zamierza użyć do realizacji zadania ze szczególnym uwzględnieniem betonu asfaltowego. 10.Wykonawca udzieli na wykonane roboty budowlane (materiały i robociznę) gwarancji na okres 36 miesięcy - począwszy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego robót. 11.Zamawiający oświadcza, że na realizację przedmiotowego zadania posiada: a. prawomocną decyzję o pozwoleniu na budowę Wojewody Dolnośląskiego nr I-D-67/14 z dnia 13.02.2014 r. w zakresie remontu i budowy chodnika wraz z przebudową istniejących zjazdów na posesje, na długości od km 1+617 do km 2+430 oraz budowie zatok autobusowych w km 1+766,30 do km 1+822,30 oraz w km 1+994,40 do km 2+050,40 drogi wojewódzkiej nr 330 w miejscowości Głogów-Borek (dz. nr 89, 367, nr 84/2, nr 372, AM-3, obręb nr 2 Borek - Zabornia), b. prawomocną decyzję o pozwoleniu na budowę Starosty Głogowskiego nr 643.2013 z dnia 21.10.2013 r. w zakresie przebudowy obiektu budowlanego stanowiącego przepust drogowy pod drogą gminną oraz przebudowie obiektu liniowego wraz ze zjazdami i skrzyżowaniami zlokalizowanych na działkach o numerach geodezyjnych 88, 70 obręb 2 Borek - Zabornia, budowie odcinka sieci kanalizacji deszczowej w pasie drogowym drogi powiatowej nr 1007D, działka o numerze ewidencyjnym 367, obręb 2 Borek - Zabornia, jedn. ewid. gmina Głogów (zgodnie z dokumentacją: budowa dwóch wlotów do rowu i przedłużenie istniejącego przepustu na dz. nr 88, budowa wlotu do rowu na dz. nr 370, budowy zjazdu na dz. nr 86, budowy fragmentu chodnika i muldy trawiastej na dz. nr 356). 12.Wszystkie elementy i materiały użyte do realizacji zadania winne być zgodne z określonymi w dokumentacji (lub równoważne tzn. że winny spełniać określone w dokumentacji normy oraz winny być zgodne z właściwościami, funkcjami i parametrami technicznymi materiałów określonych w dokumentacji). Roboty należy wykonać zgodnie z warunkami załączonej do SIWZ dokumentacji. 13.Wykonawca zobowiązuje się do stosowania podczas realizacji robót objętych niniejszą umową wyłącznie wyrobów i materiałów nowych, w stanie kompletnym i nieuszkodzonym dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane oraz ustawy z 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r., Nr 92, poz. 881 ze zm.). 14.Na każde żądanie Zamawiającego lub Inspektora nadzoru okazać w stosunku do wskazanych materiałów certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną. 15.Wykonawca wykona zadanie z materiałów stanowiących własność Wykonawcy. 16.Zamawiający zastrzega sobie następujące warunki płatności: płatność będzie dokonana jednorazowo przelewem na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy, w terminie 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT wraz z zatwierdzonym przez Zamawiającego i Inspektora nadzoru bezusterkowym protokołem odbioru końcowego robót (bez uwag) oraz w przypadku zatrudnienia przez Wykonawcę podwykonawców i/lub dalszych podwykonawców stosownym oświadczeniem podwykonawców i/lub dalszych podwykonawców, potwierdzającym, że otrzymali należne wynagrodzenie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 34.92.21.00 - Oznakowanie drogowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Alfred Płatek prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy PŁATEK Alfred Płatek, Gwizdanów 6, 59-305 Rudna, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 504628,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 513143,64

  • Oferta z najniższą ceną: 513143,64 / Oferta z najwyższą ceną: 688545,39

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.