eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi IłżaZakup i dostawa nici chirurgicznch dla SP ZZOZ Szpitala w Iłży.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-19

Iłża: Zakup i dostawa nici chirurgicznch dla SP ZZOZ Szpitala w Iłży.
Numer ogłoszenia: 105255 - 2008; data zamieszczenia: 19.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital w Iłży, ul. Bodzentyńska 17, 27-100 Iłża, woj. mazowieckie, tel. 048 6163175 w. 52, 6163063, fax 048 6163175.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalilza.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa nici chirurgicznch dla SP ZZOZ Szpitala w Iłży..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa nici chirurgicznch dla SP ZZOZ Szpitala w Iłży.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, objętej przedmiotem niniejszego zamówienia; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia o wartości nie niższej niż 100 000,00 zł brutto; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ważne co najmniej w dniu składania ofert; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i inne dokumenty: a) Oświadczenie, że Wykonawca akceptuje bez zastrzeżeń wszystkie warunki zawarte w SIWZ oraz załączonym projekcie umowy oraz zobowiązuje się do jej podpisania w miejscu i czasie wskazanym przez Zamawiającego. b) Wraz z ofertą każdy Wykonawca musi złożyć instrukcje użytkowania potwierdzające wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne wymaganych elementów przedmiotu zamówienia określone w załączniku cenowo - kosztorysowym w celu weryfikacji zgodności treści oferty z treścią SIWZ. c) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu przez niego warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004r. Nr 19, poz. 177). d) Oferta zawierająca dane dotyczące ceny oraz warunków płatności - termin płatności nie krótszy niż 30 dni. e) Do oferty Wykonawca załączy dokumenty na podstawie których oferowany przedmiot zamówienia został dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004r. i klasą oferowanego wyrobu: kserokopie wpisu do rejestru wyrobu medycznego, (o ile dotyczy) deklaracja zgodności wystawiona przez wytwórcę wyrobu i certyfikat CE. Wymagane jest aby wymienione dokumenty były czytelnie oznakowane numerem pozycji danego wyrobu tj. np. zadanie nr 1 poz. 1, 2, 3 ... oraz muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem. f) Każdy Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć próbki wyrobów na wyznaczone pozycje określone w danym zadaniu(1 saszetka) zgodnie z ofertą oraz formularzem cenowym. g) Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania dodatkowych dokumentów potwierdzających że przedmiot zamówienia spełnia wymagane warunki. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę , osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski,poświadczonym przez Wykonawcę. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu a podlegających uzupełnieniu zgodnie z art. 26 ust. 3 lub złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. Ocena techniczna - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalilza.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital w Iłży ul. Bodzentyńska 17, 27-100 Iłża- pokój nr 202.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital w Iłży ul. Bodzentyńska 17, 27-100 Iłża- sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Nici niewchłanialne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici niewchłanialne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Nici wchłanialne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici wchłanialne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.