Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-22
Głubczyce: Remont nawierzchni dróg osiedlowych na terenie miejscowości Głubczyce Sady .
Numer ogłoszenia: 105258 - 2007; data zamieszczenia: 22.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Głubczyce, ul. Niepodległości 14/16, 48-100 Głubczyce, woj. opolskie, tel. 077 4853021 w. 230, fax 077 4852416.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.glubczyce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni dróg osiedlowych na terenie miejscowości Głubczyce Sady ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni dróg osiedlowych w miejscowości Głubczyce Sady polegający na ułożeniu dywanika asfaltowego oraz kostki betonowej i kamiennej na istniejącym podłożu betonowym. Zakres robót: 1. Roboty w zakresie chodników: - rozbiórka krawężników i obrzeży na odcinku remontowanych chodników, - rozbiórka płytek chodnikowych betonowych, - ułożenie krawężników i obrzeży betonowych, - ułożenie nawierzchni z płytek betonowych typu BEHATON oraz z kostki granitowej 6 cm, - regulacja studzienek, - wykonanie dywaników asfaltowych, 2. Główne parametry: - dywanik asfaltowy na istniejącej nawierzchni betonowej gr. 5 cm - 5728,45 m2 - dywanik asfaltowy na istniejącej nawierzchni betonowej gr. 3 cm - 730,00 m2 - kostka betonowa szara typu BEHATON gr. 6 cm na istniejącej nawierzchni betonowej - 2326,70 m2 - kostka kamienna nieregularnej o wys. 6 cm na istniejącym podłożu betonowym - 568,50 m2 - wjazdy z kostki kamiennej nieregularnej o wys. 6 cm - 101,64 m2 - wymiana istniejących krawężników betonowych - 1921,78 m
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 26.10.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15.000,00 zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy ust.1 i ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.Ustaw nr 19, poz. 177 z póź.zmianami), 2. posiadają uprawnienia do wykonywania czynności objętych przedmiotem zamówienia, tj. przedmiot zamówienia znajduje się w zakresie działalności wykonawcy, 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. - zrealizowali w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie roboty budowlane na łączną kwotę 1 000.000,00 zł netto w zakresie : - układania kostki brukowej na kwotę 500.000,00 zł. netto - wykonania dywaników asfaltowych na kwotę 500.000,00 zł. netto 4. dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia, 5. dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia tzn. kierownikiem budowy , który posiada uprawnienia o kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności drogownictwa, wymagane jest również, aby w/w osoba była członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, 6.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 7.złożą pisemny wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty : 1.wypełniony wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu , 2.oświadczenie wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp , 3.oświadczenie wynikające z art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp, 4.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 5. wykaz wykonanych (tj. rozpoczętych i zakończonych) w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje) przedstawiony w formie zgodnej z załączonym drukiem; 6. wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia tzn. kierownik budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności drogownictwa , do przedmiotowego wykazu należy dołączyć uprawnienia wymieninych w nim osób oraz dokument świadczący o ich przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, 7. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 8. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzędu Miejskiego w Głubczycach , ul.Niepodległości 14 , 48-100 Głubczyce pok. nr 2 ,.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2007 godzina 11:00, miejsce: Urzędu Miejskiego w Głubczycach , ul.Niepodległości 14 48-100 Głubczyce, pok. nr 2 ,.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GŁUBCZYC
- Zakup i dostawa preparatów do mycia i dezynfekcji dla SP ZOZ w Głubczycach
- Kompleksowa modernizacja dachów na substancji mieszkaniowej Gminy Głubczyce.
więcej: przetargi w Głubczycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontowych wraz z materiałem w łazienkach zlokalizowanych na II piętrze budynku przy Placu Akademickim 17 w Bytomiu
- Modernizacja hali VII wraz z dostawą i montażem suwnicy w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Modernizacja zaplecza sanitarno-higienicznego pomieszczeń rehabilitacji w Domu Pomocy Społecznej w Łodzi przy ul. Spadkowej 4/6
- Roboty budowlane "Wykonanie instalacji klimatyzacji dla wybranych pomieszczeń w budynku Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia w Stalowej Woli"
- Docieplenie ścian zewnętrznych i stropu nad I piętrem oraz malowanie pomieszczeń w budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku Kościelnym
- Zadanie 1: "Budowa przedszkola w Pysznicy ETAP II" Zadanie 2: ,,Budowa żłobka w Pysznicy Etap II"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.