To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-06
Ogłoszenie nr 105267 - 2017 z dnia 2017-07-06 r.
Czempiń: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży sanitarnej nad realizacją budowy kanalizacji sanitarnej tłocznej wraz z 3 przepompowniami ścieków do Jarogniewic
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 512961-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czempiń, krajowy numer identyfikacyjny
631259287, ul.
ul. 24 Stycznia
25,
64-020
Czempiń, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
612 826 703, faks
61 282 63 02, e-mail
zamowienia.ug@czempin.pl
Adres strony internetowej (URL): www.czempin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży sanitarnej nad realizacją budowy kanalizacji sanitarnej tłocznej wraz z 3 przepompowniami ścieków do Jarogniewic
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):FZ.271.1.13.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej przy realizacji inwestycji: Budowa kanalizacji sanitarnej tłocznej do Jarogniewic wraz z 3 przepompowniami ścieków od studni Si 1 w Piotrkowicach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Inspektor nadzoru inwestorskiego będzie zobowiązany realizować nadzór inwestorski zgodnie z art. 25 ustawy z dnia 7.07.1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz.290), zasadami wiedzy technicznej i postanowieniami umowy, a w szczególności do: 1. Przybycia na każde wezwanie Zamawiającego i Wykonawcy robót objętych nadzorem, 2. Wizytowania postępu robót co najmniej 1 raz w tygodniu i odnotowywania swojego pobytu w ewidencji prowadzonej przez Zamawiającego, 3. Udzielania Zamawiającemu informacji o stanie zaawansowania robót oraz czuwania nad terminowym wykonaniem robót zgodnie z przyjętym harmonogramem rzeczowo - finansowym zadania, 4. Potwierdzania faktycznie wykonanych elementów robót, dokonywanie odbioru robót zanikowych oraz uczestnictwo w odbiorach, 5. Sprawowania kontroli zgodności realizacji przedsięwzięcia z umową, projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami i normami branżowymi oraz zasadami wiedzy technicznej, 6. Sprawdzania jakości wykonania robót, wbudowanych elementów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu urządzeń i wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, 7. Odbioru i sprawdzania robót ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych, 8. Sprawdzanie jakości i kompletności dokumentacji powykonawczej, atestów, świadectw jakości i wyników prób zastosowanych materiałów, wymaganych zaświadczeń właściwych organów, sprawdzanie jej i zatwierdzanie, 9. Informowanie Zamawiającego o każdym odstępstwie realizacji od dokumentacji projektowej, 10. Systematycznego dokonywania wpisów w dzienniku budowy oraz niezwłocznego informowania Zamawiającego w przypadku jego nieudostępnienia przez wykonawcę i sporządzania w tym zakresie stosownego protokołu, 11. Stwierdzenia gotowości obiektu do odbioru, 12. Udział w pracach wynikających z obowiązków gwarancyjnych oraz rękojmi za wady wykonanych robót, 13. Udział w naradach technicznych zwoływanych przez Zamawiającego lub wykonawcę. Zamawiający nie określa obowiązku zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na umowę o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje jedynie czynności wykonywane przez inspektorów nadzoru tj. osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz.290 ze zm.), nie polegają na wykonaniu pracy w rozumieniu Kodeksu pracy. Osoby wykonujące te czynności są samodzielnymi uczestnikami procesu budowlanego i działają samodzielnie, także w tym rozumieniu, że same wyznaczają sobie zadania i samie te zadania realizują. Szczegółowy zakres robót podlegający nadzorowi został opisany w dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dostępnej na stronie http://www.biuletyn.net/nt-bin/start.asp?podmiot=czempin/&strona=submenu_aktualnosci.asp&typ=podmenu&menu=192&podmenu=193&str=1&id=1160 Szczegółowy opis czynności nadzoru zawarty jest we wzorze umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
71520000-9
Dodatkowe kody CPV:
71247000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT13047.59 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 9963.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI CZEMPIŃ
- Remont ulicy St. Kuczmerowicza w Czempiniu
- Wykonanie termomodernizacji budynku gminnego, tj. ocieplenie ścian 1 i 2 piętra wraz z pracami towarzyszącymi w Gminie Czempiń.
więcej: przetargi CZEMPIŃ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.