Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-22
Racibórz: USŁUGA OCHRONY TARGOWISKA MIEJSKIEGO
DLA PK. SP. Z O.O. W RACIBORZU
Numer ogłoszenia: 105298 - 2007; data zamieszczenia: 22.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o., ul. Adamczyka 10, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 4153577 w. 148, 4153846, fax 032 4190717.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.raciborz.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA OCHRONY TARGOWISKA MIEJSKIEGO DLA PK. SP. Z O.O. W RACIBORZU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ochrona placu targowego położonego w Raciborzu przy Placu Targowym a. Targowisko małe : - plac targowy o powierzchni ok.900 m2 - stałe punkty sprzedaży - 44 szt. - powierzchnia handlowa - 196 m2 - stragan typu - A stanowiska od 1 - 14 o powierzchni 51,70 m2 - stragan typu - B stanowiska od 15 -26 o powierzchni 46,08 m2 - stragan typu - C stanowiska od 27-30 o powierzchni 25,88 m2 - stragan typu - D stanowiska od 31- 44 o powierzchni 51,70 m2 - budynek sanitariatów powierzchnia użytkowa - 29,48 m2 powierzchnia zabudowy - 44,23 m2 kubatura - 124 m3 b. Targowisko duże stałe punkty sprzedaży - 105 szt. + jedno pomieszczenie gospodarcze o pow. 13,06 m2 w tym 11 punktów do handlu artykułami spożywczymi (zamykane, woda, kanalizacja) powierzchnia handlowa - 715,11 m2 powierzchnia użytkowa - 1295, 44 m2 powierzchnia zabudowy - 1376, 00 m2 kubatura - 4540 m3 1.Obiekt chroniony będzie w całości w godz.: - w dni powszednie - od godz. 14:00 do godz. 6:00 -16 godz - w soboty - od godz. 14:00 do godz. 6:00 - 16 godz. - w niedziele i święta - od godz. 6:00 do godz. 6:00 - 24godz Wymagany termin wykonania usługi od 16.07.2007r. do 31.05.2010 r.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 16.07.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności. W szczególności posiadanie koncesji MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie przedmiotu zamówienia. 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, w szczególności: - Wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania co najmniej trzech zamówień zbliżonych pod względem zakresu i wartości ( 139000,00 zł netto ) do przedmiotu niniejszego zamówienia w obiektach np. komunalnych/ użyteczności publicznej/handlowych - Dysponowanie min.10 pracownikami ochrony fizycznej z licencja II stopnia, oraz min. 10 pracownikami z licencją I stopnia. -Posiadanie co najmniej 2 grup interwencyjnych działających w promieniu 20 km od chronionych obiektów. - Posiadanie co najmniej 2 oznakowanych samochodów grup interwencyjnych współpracujących ze służbami w terenie. - Wykonawca powinien posiadać własna całodobową bazę monitorowania i kierowania/ centrum monitorowania. 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia w szczególności posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia tzn. - ochrony osób i mienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 300.000,00zł OC kontrakt co najmniej 200.000,00 zł 4.Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nastąpi w oparciu o załączone oświadczenia i niżej wymagane dokumenty. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich wiedza i doświadczenie oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia oraz sytuacja ekonomiczna i finansowa będzie oceniana wspólnie. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: \spełnia - nie spełnia\.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) 2.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) 3.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) 5.Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usług stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne doświadczenie) W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik A do niniejszej SIWZ. 6.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne doświadczenie) W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik B do niniejszej SIWZ, 7.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne doświadczenie) W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik C do niniejszej SIWZ 8. Stosowne oświadczenie o posiadaniu własnej całodobowej bazy monitorowania i kierowania/ centrum monitorowania. 9. Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich, a oceniana będzie łączna sytuacja ekonomiczna i finansową) 10. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści zgodnej z określoną w załączniku Nr 2 do SIWZ, (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) UWAGA !!! W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego przez 2 lub więcej wykonawców, wszyscy wykonawcy składają dokumenty określone w ust. 1,2,3,4,9,10 oraz ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego ( art. 23, ust. 2 P. z. p. ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pk.raciborz.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. 47-400 Racibórz, ul. Adamczyka 10, pok. Nr. 9.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2007 godzina 11:30, miejsce: Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. 47-400 Racibórz, ul. Adamczyka 10, pok. Nr. 7.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RACIBORZA
- "Remont instalacji kanalizacji sanitarnej oraz deszczowej na terenie jednostki w Zakładzie Karnym w Raciborzu"
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych.
- BUDOWA BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO WRAZ Z ZADASZENIEM O STAŁEJ KONSTRUKCJI PRZY ZESPOLE SZKOLNO-PRZEDSZKOLNYM NR 4 W RACIBORZU
- Sukcesywna dostawa artykułów zbożowych, skrobiowych, przemiału ziarna oraz makaronu na potrzeby Zakładu Karnego w Raciborzu z podziałem na 3 części
- Remont obiektów na terenie Komendy ŚlOSG
- Remont pokrycia dachu warsztatów szkolnych Zakładu Poprawczego i Schroniska dla Nieletnich w Raciborzu
więcej: przetargi w Raciborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa całodobowej ochrony osób, obiektów i mienia na terenie i w obiektach Zamawiającego
- Usługa ochrony całodobowej wraz z usługą portierską obiektów i mienia będących własnością Sieci Badawczej Łukasiewicz - Łódzki Instytut Technologiczny zlokalizowanych w Krakowie (...)
- Świadczenie usług ochrony fizycznej na terenie Ośrodka Wypoczynkowego w Skorzęcinie
- Świadczenie usług całodobowej ochrony osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego Katowice-Zachód w Katowicach
- ŚWIADCZENIE USŁUGI OCHRONY FIZYCZNEJ BUDYNKACH PROKURATURY OKRĘGOWEJ I REJONOWYCH W KIELCACH ORAZ PROKURATURY REJONOWEJ W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM.
- Zapewnienie ochrony fizycznej osób i mienia podczas wydarzenia Lubelskie Dni Kultury Studenckiej LUBLINALIA 2025
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.