Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-07-15
Rypin: Dostawa wyposażenia do warsztatów zawodowych przy Zespole Szkół Nr 2 im. Unii Europejskiej w Rypinie w ramach realizacji projektu Dobry zawód - Lepszy start - wyposażenie pracowni ślusarskiej, hali spawalniczej oraz szafki socjalne
Numer ogłoszenia: 105303 - 2015; data zamieszczenia: 15.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Rypiński , ul. Warszawska 38, 87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 2802432, faks 54 2802549.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatrypinski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia do warsztatów zawodowych przy Zespole Szkół Nr 2 im. Unii Europejskiej w Rypinie w ramach realizacji projektu Dobry zawód - Lepszy start - wyposażenie pracowni ślusarskiej, hali spawalniczej oraz szafki socjalne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do warsztatów zawodowych przy Zespole Szkół Nr 2 im. Unii Europejskiej w Rypinie w ramach realizacji projektu Dobry zawód - Lepszy start - wyposażenie pracowni ślusarskiej, hali spawalniczej oraz szafki socjalne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Projekt Dobry zawód - Lepszy start jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1, 39.15.12.00-7, 39.15.00.00-8, 44.51.00.00-8, 44.51.20.00-2, 44.51.10.00-5, 44.51.29.40-3, 38.00.00.00-5, 42.66.20.00-4, 44.31.51.00-2, 42.66.21.00-5, 35.11.34.00-3, 39.10.00.00-3, 39.15.10.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.09.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Opis techniczny oferowanych: w części 1 zamówienia - wiertarka - 1 szt. (opisana w punkcie 3e załącznika nr 1 do SIWZ), szlifierko-kątówka - 1 szt. (opisana w punkcie 3f załącznika nr 1 do SIWZ); w części 2 zamówienia - półautomat spawalniczy MIG/MAG - 3 szt. (opisany w punkcie 2 załącznika nr 1 do SIWZ), półautomat spawalniczy TIG/MMA - 1 szt. (opisany w punkcie 3 załącznika nr 1 do SIWZ), stół spawalniczy z odciągiem - 3 szt. (opisany w punkcie 4 załącznika nr 1 do SIWZ).Zamawiający wymaga podania w punkcie 3 Formularza ofertowego jednoznacznych nazw handlowych ww. oferowanego przez wykonawcę wyposażenia. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą dokładnego opisu technicznego oraz funkcjonalnego, lub katalogów albo wydruków ze stron internetowych producenta, zawierających w swej treści te parametry ww. wyposażenia wchodzącego w skład przedmiotu zamówienia, które zostały wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95.00
- 2 - Przedłużony okres gwarancji - 5.00
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wykonawca może wystąpić z uzasadnionym wnioskiem o przedłużenie terminu dostawy, o którym mowa w § 3 ust. 1 umowy o okres proporcjonalny do czasu opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie wystąpiło podczas produkcji sprzętu lub w czasie jego transportu i było następstwem siły wyższej skutkującej wstrzymaniem produkcji sprzętu lub jego podzespołów, albo uniemożliwiającej bezpieczną spedycję sprzętu. 2. Wystąpienie przesłanki uzasadniającej konieczność przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy Wykonawca musi udokumentować. Dokumenty uzasadniające przyczyny opóźnienia Wykonawca załączy do wniosku o przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy. 3. Zamawiający dopuszcza zmianę zaoferowanego modelu sprzętu lub jego podzespołu w sytuacji, gdy nastąpi wycofanie danego modelu sprzętu lub podzespołu z produkcji przez producenta, albo w sytuacji, gdy zaoferowany sprzęt nie będzie dostępny w oficjalnych kanałach dystrybucji, a dostępny będzie sprzęt o parametrach nie gorszych niż wynikających z umowy, pod warunkiem, że nowa cena nie będzie wyższa niż wskazana w ofercie. Wycofanie modelu sprzętu objętego przedmiotem zamówienia z produkcji przez producenta albo niedostępność sprzętu w oficjalnych kanałach dystrybucji Wykonawca musi pisemnie udokumentować. 4. Zamawiający dopuszcza zmianę zaoferowanego modelu sprzętu na model nowszy o parametrach nie gorszych niż wynikających z umowy, pod warunkiem, że cena sprzętu nowszego nie będzie wyższa niż cena sprzętu wskazanego w ofercie. 5. Nie jest dopuszczalna zmiana po stronie Wykonawcy z wyjątkiem: sukcesji generalnej, przekształcenia, sukcesji z mocy prawa. 6. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatrypinski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Rypinie, ul. Warszawska 38, 87-500 Rypin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2015 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Rypinie, ul. Warszawska 38, 87-500 Rypin, pok. 211 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Dobry zawód - Lepszy start jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa wyposażenia do warsztatów zawodowych przy Zespole Szkół Nr 2 im. Unii Europejskiej w Rypinie w ramach realizacji projektu Dobry zawód - Lepszy start - wyposażenie pracowni ślusarskiej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do warsztatów zawodowych przy Zespole Szkół Nr 2 im. Unii Europejskiej w Rypinie w ramach realizacji projektu Dobry zawód - Lepszy start - wyposażenie pracowni ślusarskiej, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1, 39.15.12.00-7, 39.15.00.00-8, 44.51.00.00-8, 44.51.20.00-2, 44.51.10.00-5, 44.51.29.40-3, 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.09.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95.00
- 2. Przedłużony okres gwarancji - 5.00
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa wyposażenia do warsztatów zawodowych przy Zespole Szkół Nr 2 im. Unii Europejskiej w Rypinie w ramach realizacji projektu Dobry zawód - Lepszy start - wyposażenie hali spawalniczej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do warsztatów zawodowych przy Zespole Szkół Nr 2 im. Unii Europejskiej w Rypinie w ramach realizacji projektu Dobry zawód - Lepszy start - wyposażenie hali spawalniczej, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.66.20.00-4, 44.31.51.00-2, 42.66.21.00-5, 35.11.34.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.09.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95.00
- 2. przedłużony okres gwarancji - 5.00
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa wyposażenia do warsztatów zawodowych przy Zespole Szkół Nr 2 im. Unii Europejskiej w Rypinie w ramach realizacji projektu Dobry zawód - Lepszy start - szafki socjalne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do warsztatów zawodowych przy Zespole Szkół Nr 2 im. Unii Europejskiej w Rypinie w ramach realizacji projektu Dobry zawód - Lepszy start - szafki socjalne, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.15.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.09.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95.00
- 2. Przedłużony okres gwarancji - 5.00
INNE PRZETARGI Z RYPINA
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych emulsją i grysami na drogach powiatowych w ilości do 11.000 m2
- Przebudowa ul. Żytniej
- Rozbudowa stołówki wraz z przebudową budynku dydaktycznego przy Zespole Szkół nr 2 im. Unii Europejskiej w Rypinie ze zmianą sposobu użytkowania na internat
więcej: przetargi w Rypinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenia Sali doświadczania świata w ramach projektu "Aktywne przedszkolaki (...)"
- Dostawy do siedziby Zamawiającego w projekcie "Agroturystyka z Witosem"
- Budowa windy wewnętrznej w budynku Urzędu Miasta i Gminy Olsztyn
- Dostawa wyposażenia teatralnego do placówek oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski
- "Dostawa wyposażenia do pracowni Fablab w Chrzanowie - drugi przetarg"
- Likwidacja barier architektonicznych w Szkole Podstawowej im. T.M. Kantora w Wielopolu Skrzyńskim-sanitariaty etap II oraz zakup niezbędnego wyposażenia Warsztatu Terapii Zajęciowej w Wielopolu Skrz.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.