To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-03-27
Oświęcim: Zakup wraz z dostawą 2 sztuk przenośnego telemetrycznego systemu do badań wysiłkowych układu krążeniowo - oddechowego dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. rotmistrza Witolda Pileckiego w Oświęcimiu
Numer ogłoszenia: 105304 - 2014; data zamieszczenia: 27.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 65588 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Oświęcimiu, ul. Kolbego 8, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8435688, 0510177344, faks 033 8435601, 8430530.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą 2 sztuk przenośnego telemetrycznego systemu do badań wysiłkowych układu krążeniowo - oddechowego dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. rotmistrza Witolda Pileckiego w Oświęcimiu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą : Przenośnego telemetrycznego systemu do badań wysiłkowych układu krążeniowo-oddechowego - 2 szt. kod CPV: 38300000-8 przyrządy do pomiaru Zamawiający wymaga by: a) Dostarczone urządzenie wraz z wyposażeniem było fabrycznie nowe i spełniało warunki techniczne wskazane w specyfikacji, b) Wykonawca dostarczył wraz z urządzeniem instrukcję obsługi i dane techniczne sprzętu w języku polskim. c) Wykonawca dostarczył urządzenie kompletne, obejmujące elementy konieczne do przeprowadzania pełnych procedur badawczych.. d) Wykonawca udzielił 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone urządzenie, obejmującej bezpłatną naprawę urządzenia w niniejszym okresie. e) Wykonawca zapewnił podjęcie działań serwisowych nie później niż w ciągu 48 godzin od zgłoszenia przekazanego mailem, telefonicznie lub faksem f) serwis gwarancyjny i pogwarancyjny prowadzony był przez wykwalifikowanych specjalistów, g) czas naprawy urządzenia przez Wykonawcę nie może przekroczyć 14 dni roboczych. W przypadku naprawy trwającej powyżej 14 dni Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć bezpłatnie równoważny sprzęt zastępczy lub zapłaci karę umowną w wysokości 0,5% ceny zakupu za każdy dzień opóźnienia. Koszt dojazdu i transportu w okresie gwarancji pokrywa Wykonawca. W przypadku konieczności przesłania wadliwego urządzenia do producenta, termin naprawy lub wymiany zostanie ustalony przez strony w formie protokołu uwzględniającego termin naprawy zadeklarowany przez producenta. h) W przypadku trzykrotnej naprawy urządzenia w okresie gwarancji, Wykonawca dostarczy bezpłatnie nowe urządzenie o parametrach nie gorszych niż podane w SIWZ. i) Wykonawca na własny koszt zapewnił w okresie gwarancji obsługę transportową w przypadku odbioru i dostawy aparatury przeznaczonej do naprawy, j) Wykonawca dołożył wszelkich starań aby w okresie gwarancji wszelkie ewentualne naprawy były realizowane bez zbędnej zwłoki. k) Wykonawca przeszkolił wskazanych pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi urządzenia w siedzibie Zamawiającego bez dodatkowego wynagrodzenia. l) Wykonawca trzykrotnie w ciągu pierwszego roku użytkowania dokonał bezpłatnego przeglądu technicznego i kalibracji aparatury w zakresie wszystkich zadań częściowych w siedzibie użytkownika. m) Wykonawca dokonał bezpłatnie pierwszego uruchomienia urządzenia. n) Zamawiający wymaga, by Wykonawca dołączył do swojej oferty specyfikację techniczną oferowanego przez siebie urządzenia, odnosząc się do wszystkich parametrów podanych w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. W specyfikacji technicznej należy podać co najmniej: parametry techniczne oferowanego urządzenia, gwarancję, typ oraz model tj. cechy umożliwiające Zamawiającemu identyfikację urządzenia i ocenę zgodności oferty w odniesieniu do parametrów technicznych zawartych w opisie przedmiotu zamówienia. o) Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych spełniających co najmniej opisane w szczegółowym opisie przedmiotu wymogi i parametry techniczne, przy czym na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia równoważności złożonej oferty, art. 30 ust 5 ustawy Pzp. Podane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia parametry są wielkościami minimalnymi. Zamawiający aby nie naruszyć art. 7 ustawy Pzp nie narzuca konkretnego produktu. Jeśli użyto nazw własnych w opisie przedmiotu zamówienia to tylko w celach orientacyjnych co do parametrów. Zamawiający dopuszczając oferowanie produktów równoważnych, innych producentów wymaga, by zaoferowane produkty nie były gorsze od podanych w opisie przedmiotu zamówienia. 2. Naprawy pogwarancyjne: a). Dostępność części zamiennych: 5 lat b). Czas reakcji serwisu: 2 dni robocze c). Czas naprawy: 14 dni roboczych ( bez konieczności sprowadzania części zamiennych) d). serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie kraju..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.30.00.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo MIKROPOLIS mgr inż Michał Siekański, ul. Zbożowa nr 10, 60-052 Komorniki, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 212962,96 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 228960,00
Oferta z najniższą ceną: 228960,00 / Oferta z najwyższą ceną: 228960,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- DOSTAWA LEKÓW NA ROK 2025 - 2 PAKIETY
- DOSTAWA MATERIAŁÓW DO CENTRALNEJ STERYLIZACJI NA ROK 2025
- Przyjęcie i zagospodarowanie odpadów pochodzących z realizacji usług świadczonych przez Spółkę w zakresie oczyszczania miasta Oświęcim
- Udzielenie schronienia dla bezdomnych kobiet oraz schronienia z usługami opiekuńczymi dla bezdomnych mężczyzn, dla których gminą właściwą do udzielenia schronienia jest gmina Miasto Oświęcim.
- Przebudowa z rozbudową oraz zmianą sposobu użytkowania piwnic budynku biurowego wraz z rozbudową instalacji wewnętrznych c.o., elektrycznej na działce nr 2204 w Oświęcimiu przy ul. Berka Joselewicza 5
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzeń do wykonania stanowiska laboratoryjnego do badania układów elektroenergetycznych statków powietrznych i naziemnej infrastruktury obsługi technicznej
- Dostawa elipsometru wielozakresowego ze stolikiem skanującym
- 302 - 1 058 217,60 EUR.
więcej: Przyrządy do pomiaru »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.