To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-07
Ogłoszenie nr 105310 - 2017 z dnia 2017-07-07 r.
Dąbrowa Górnicza: "Wykonanie usług geodezyjno - kartograficznych"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 529243-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowa Górnicza, krajowy numer identyfikacyjny
27625531200000, ul.
ul. Graniczna
21,
41300
Dąbrowa Górnicza, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
322 956 700, faks
32 2625032, 2956700, e-mail
zamowienia_publiczne@dabrowa-gornicza.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.dabrowa-gornicza.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Wykonanie usług geodezyjno - kartograficznych"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.WGN.271.4.34.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015r., poz. 2164 z późn. zm.) o wartości zamówienia poniżej 209.000,00 EUR. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące usługi : 1) Sporządzenie wykazów doprowadzających do zgodności wpisów w księgach wieczystych z aktualnymi zapisami w rejestrach gruntów, w tym badanie i rozliczenie przez Wykonawcę ksiąg wieczystych i zbiorów dokumentów oraz tytułów własności wskazanych przez Zamawiającego. 2) Podział geodezyjny działki wraz z pomiarem aktualizacyjnym elementów terenu niezbędnych do podziału. 3) Podział geodezyjny działki wymagającej ustalenia przebiegu granic działki lub wznowienia znaków granicznych / wyznaczenia punktów granicznych przed dokonaniem przyjęcia granic do podziału działki wraz z pomiarem aktualizacyjnym elementów terenu niezbędnych do podziału. 2. Przekazanie dokumentacji geodezyjnej nastąpi w siedzibie Zamawiającego na podstawie protokołu zdawczo - odbiorczego podpisanego przez Zamawiającego oraz przez Wykonawcę i tak w przypadku: 1) sporządzenia wykazów - Wykonawca dostarczy 2 egzemplarze wykazu, opatrzonego stosowną klauzulą. 2) podziału działki - Wykonawca dostarczy mapę z projektem podziału , wykaz zmian gruntowych oraz wykaz synchronizacyjny, w przypadku gdy w księdze wieczystej działka podlegająca podziałowi posiada inne oznaczenie, położenie lub inną powierzchnię niż w ewidencji gruntów i budynków. Wykonawca dostarczy wstępny projekt podziału wraz z opinią Wydziału Urbanistyki i Architektury, a w przypadku wydzielania pasów drogowych także opinię z Wydziału Komunikacji i Drogownictwa oraz w przypadku, gdy będzie to konieczne również opinię innych podmiotów ( np. RZGW, PKP ). Wykonawca złoży do operatu geodezyjnego wykaz zmian gruntowych do zmiany użytku gruntowego na " Tp " w przypadku wydzielania działek przeznaczonych w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego pod drogę publiczną, a drugi egzemplarz tego wykazu dostarczy Zamawiającemu. W przypadku podziału działki, o którym mowa w art. 92, 95 pkt 3 lub 4 ustawy o gospodarce nieruchomościami - Wykonawca dostarczy mapę z projektem podziału, wykaz zmian gruntowych oraz wykaz synchronizacyjny, w przypadku gdy w księdze wieczystej działka podlegająca podziałowi posiada inne oznaczenie, położenie lub inną powierzchnię niż w ewidencji gruntów i budynków. W przypadku wydzielenia pasów drogowych - Wykonawca dostarczy także opinię Wydziału Komunikacji i Drogownictwa oraz w przypadku, gdy będzie to konieczne również opinię innych podmiotów ( np. RZGW, PKP ). 3) podziału działki wymagającej ustalenia przebiegu granic działki lub wznowienia znaków granicznych / wyznaczenia punktów granicznych przed dokonaniem podziału działki - Wykonawca dostarczy mapę z projektem podziału, wykaz zmian gruntowych oraz wykaz synchronizacyjny, w przypadku gdy w księdze wieczystej działka podlegająca podziałowi posiada inne oznaczenie, położenie lub inną powierzchnię niż w ewidencji gruntów i budynków oraz kopię protokołu z czynności ustalenia przebiegu granic działki lub wznowienia znaków granicznych / wyznaczenia punktów granicznych działki podlegającej podziałowi, opatrzonego stosowną klauzulą. 3. Wykonanie przedmiotu umowy ( poszczególnych usług, o których mowa w § 1 ust. 3 pkt 1-3 ) przez Wykonawcę nastąpi każdorazowo na podstawie odrębnego zlecenia pisemnego otrzymanego od Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązany jest stawić się osobiście w siedzibie Zamawiającego na każde żądanie telefoniczne, smsowe, faksowe, mailowe lub pisemne, co najmniej raz w tygodniu, najpóźniej do godziny 14:30. Odmowa stawiennictwa lub brak stawiennictwa może skutkować rozwiązaniem umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 5. W przypadku, gdy Wykonawca nie wykonuje przedmiotu zlecenia osobiście, osoba wymieniona w § 4 pkt 3 zobowiązana jest stawić się osobiście w siedzibie Zamawiającego na każde żądanie telefoniczne, smsowe, faksowe, mailowe lub pisemne, co najmniej raz w tygodniu, najpóźniej do godziny 14:30. Odmowa stawiennictwa lub brak stawiennictwa może skutkować rozwiązaniem umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6. Zamawiający dopuszcza przekazanie jednorazowo więcej niż jednego zlecenia. Wykonawca nie może odmówić odbioru zlecenia/zleceń. Odmowa odbioru zlecenia/zleceń przez Wykonawcę może skutkować rozwiązaniem umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7.Termin realizacji poszczególnych usług, o których mowa § 1 ust. 3 pkt 1-3 zostanie uzgodniony każdorazowo w pisemnym zleceniu między Zamawiającym, a Wykonawcą. 8. Za termin realizacji poszczególnych usług przyjmuje się datę podpisania przez Zamawiającego protokołu zdawczo - odbiorczego z przekazania dokumentacji geodezyjnej, sporządzonego przez Wykonawcę, który stanowi załącznik do umowy. 9. Zamawiający w uzasadnionych przypadkach przewiduje możliwość pisemnego anulowania zlecenia lub zmianę jego terminu. W przypadku, gdy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy niemożliwe będzie wykonanie zlecenia, a Wykonawca poinformuje pisemnie Zamawiającego o tym fakcie w terminie do 30 dni od daty odbioru zlecenia - Zamawiający przewiduje możliwość pisemnego anulowania zlecenia. 10. Zamawiający zastrzega sobie, że przy podziale działki może zażądać uczestnictwa w czynnościach przyjęcia granic nieruchomości podlegającej podziałowi. 11. Wykonawca przed rozpoczęciem realizacji usług, o których mowa § 1 ust.3 pkt 2-3 zobowiązany jest do sprawdzenia w księgach wieczystych oznaczenia działek objętych zleceniem, ich położenia i powierzchni oraz dostarczenia Zamawiającemu protokołu z badania księgi wieczystej. 12. Wykonawca zobowiązuje się bez wynagrodzenia do odszukania w terenie zamarkowanych lub zastabilizowanych przez siebie punktów granicznych na wezwanie Zamawiającego złożone nie później, niż w terminie do 12 miesięcy / 24 miesiące (w zależności od deklaracji ofertowej) od daty podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego przez Zamawiającego. 13. Zamawiający przewiduje, że minimalny poziom realizacji zamówienia wyniesie 70% maksymalnej nominalnej wartości umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
70000000-1
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT43770.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 35965.20 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY GÓRNICZEJ
- Zadanie A "Modernizacja boiska do koszykówki" Zadanie B "Zadaszenie piaskownicy na placu zabaw"
- Modernizacja szatni szkolnej, wymiana instalacji hydrantowej, oświetlenia awaryjnego i głównego wyłącznika prądu oraz budowa windy w Szkole Podstawowej nr 12 w Dąbrowie Górniczej.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do wstrzykiwacza TK"
- "Modernizacja obiektów sportowych, w tym: Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko Orlik 2012" przy ul. Piłsudskiego i Adamieckiego w Dąbrowie Górniczej" na: Zadanie A (..) Zadanie B(...)
- Przebudowa, rozbudowa obiektów oświatowych, w tym : Budowa windy w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2 przy ul. Mieszka I w Dąbrowie Górniczej
więcej: przetargi w Dąbrowie Górniczej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.