eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Izabelin › Przebudowa drogi gminnej ulicy Lipkowskiej w Truskawiu w gminie Izabelin



Ogłoszenie z dnia 2007-06-22

Izabelin: Przebudowa drogi gminnej ulicy Lipkowskiej w Truskawiu w gminie Izabelin
Numer ogłoszenia: 105317 - 2007; data zamieszczenia: 22.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Izabelin, ul. 3-go Maja 42/111, 05-080 Izabelin, woj. mazowieckie, tel. 022 722-80-01, fax 022 722-80-06.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.izabelin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej ulicy Lipkowskiej w Truskawiu w gminie Izabelin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych mających na celu przebudowę drogi o długości ok. 0,55 km o nast. parametrach technicznych: a) Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm - pow. ok. 1000 m kw. b) Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 15 cm (na zjazdach) - pow. ok. 750 m kw c) Nawierzchnia - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 4 cm - pow. ok. 3000 m kw. d) Nawierzchnia - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm - pow. ok. 3000 m kw. e) Nawierzchnia z kostki betonowej (chodniki i zjazdy) gr. 8 cm - pow. 1440 m kw.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 50.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium: 15 000 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, nie podlegający wykluczeniu o ubieganie się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a także Wykonawcy, którzy: 1. Dysponują doświadczeniem zawodowym i wykażą zrealizowanie - jako główny Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat liczonych od daty terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień na budowę lub przebudowę drogi o nawierzchni asfaltowej o wartości nie mniejszej w każdym z tych zamówień niż 1,5 mln zł, 2. Wykażą, iż dysponują odpowiednio wykwalifikowanym i posiadającym wymagane uprawnienia personelem przeznaczonym do realizacji niniejszego zamówienia tj. dysponują kierownikiem budowy -1 osoba, Kierownik budowy powinien posiadać aktualne (na dzień składania oferty) zaświadczenia potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego). Wymagane doświadczenie zawodowe kierownika budowy: - doświadczenie zawodowe w branży drogowej minimum 8 lat, - doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy branży drogowej minimum 5 lat, - posiadanie ważnych uprawnień budowlanych Wykonawczych w zakresie budowy dróg. 3. Posiadają aktualną polisę, umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200.000 PLN 4. Posiadają średni przychód za ostatnie trzy lata (w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) obrotowe (na podstawie >>Rachunku zysków i strat<< pozycja >>Przychodów netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów<< lub >>Przychód netto ze sprzedaży i zrównanie z nimi<<) w wysokości nie mniejszej niż 2 mln PLN. 5. Dysponują własnymi środkami finansowymi i/lub kredytem lub promesą kredytową (potwierdzone w ofercie informacją banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy /rachunki bankowe), w wysokości nie mniejszej niż 0,5 mln PLN. 6. Dysponują jednostkami sprzętu i środkami transportu wymienionymi poniżej: 1) Równiarka lub układarka do rozkładania mieszanki podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie z elektronicznym sterowaniem grubością układanej warstwy -min. 1 szt. 2) Walec wibracyjny o parametrach zgodnych SST - min. 1 szt. 3) Samochody samowyładowcze z przykryciem brezentowym w ilości umożliwiającej ciągłą pracę układarki - czas transportu mieszanki mineralno-bitumiczncj od jej załadunku do rozładunku w miejscu wbudowania nie może przekroczyć 2 godzin, z jednoczesnym spełnieniem warunku zachowania temperatury wbudowania. 4) Układarka do układania mieszanki mineralno-asfaltowej z elektronicznym sterowaniem grubości układanej warstwy, o minimalnej szerokości układania 5 m - min. 1 szt. 5) Walec ogumiony o regulowanym ciśnieniu w oponach o ciężarze od 10 do 20 ton min. - 1 szt. 7. Zamawiający nie dopuszcza wykonania w systemie podwykonawstwa robót bitumicznych. 8. Posiadają własne zaplecze laboratoryjne lub mają dostęp do usług laboratorium wyposażonego w sprzęt do przeprowadzenia badań w trakcie realizacji zamówienia zgodnie z zapisami Specyfikacji Technicznych. 9. Udzielą co najmniej 3 letniej gwarancji na wykonane roboty budowlane od daty odbioru końcowego. 10. Wniosą w dniu podpisania umowy zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5% wartości umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) ofertę przetargową (Formularz Ofertowy) 2) kosztorys ofertowy, opracowany metodą kalkulacji uproszczonej, zgodnie z wymogami pkt. 25 SIWZ na podstawie przedmiarów robót oraz zestawienie materiałów i sprzętu. 3) dowód wniesienia wadium, 4) wstępny harmonogram rzeczowo - finansowy robót ( Zał. Nr 10) 5) parafowany przez przedstawiciela Wykonawcy projekt umowy jako akceptacja jego treści. ( Zał. Nr 11) Zamawiający celem potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: 6) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy - w przypadku podmiotów występujących wspólnie, oświadczenie to składa każdy podmiot 7) w przypadku gdy Wykonawcę w przetargu reprezentuje pełnomocnik, oryginał pełnomocnictwa do działania w imieniu Wykonawcy lub notarialnie potwierdzony odpis takiego pełnomocnictwa ( jeżeli dotyczy) 8) w przypadku podmiotów występujących wspólnie oryginał pełnomocnictwa dla Wykonawcy reprezentującego te podmioty zgodnie z treścią art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zam. publ. (jeżeli dotyczy). 9) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w przypadku podmiotów występujących wspólnie, dokument ten składa każdy podmiot 10) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w przypadku podmiotów występujących wspólnie, dokument ten składa każdy podmiot 11) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert w przypadku podmiotów występujących wspólnie, dokument ten składa każdy podmiot 12) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- w przypadku podmiotów występujących wspólnie, dokument ten składa każdy podmiot Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę, dysponuje doświadczeniem zawodowym a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda załączenia następujących dokumentów: 13) wykaz osób i podmiotów (podwykonawcy), które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. ( Zał. Nr 2) W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełnić łącznie 14) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie (kierownik budowy i kierownicy robót branżowych) posiadają wymagane doświadczenie zawodowe, uprawnienia budowlane (zgodnie z ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r.) oraz przedstawią aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego ( Zał. Nr 7 i 8) W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełnić łącznie 15) wykaz wykonanych robót budowlanych, potwierdzający że Wykonawca zrealizował jako generalny Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat liczonych od daty terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia na budowę lub przebudowę drogi o nawierzchni asfaltowej o wartości nie mniejszej w każdym z tych zamówień jak 1,5 mln zł, ( Zał. Nr 3) W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełnić łącznie (czyli co najmniej jeden z Wykonawców składających ofertę musi spełnić powyższy warunek) 16) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje Wykonawca, ( Zał. Nr 5) W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełnić łącznie 17) Wykaz personelu ( Zał. Nr 6) 18) Opis robót ( Zał. Nr 9) Na potwierdzenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda załączenia następujących dokumentów: 19) sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres ( Zał. Nr 4) W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. dokumenty muszą być złożone przez każdego Wykonawcę. 20) polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. dokumenty muszą być złożone przez każdego Wykonawcę. 21) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.izabelin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Izabelin ul. 3 Maja 42 05-080 Izabelin pok.112.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2007 godzina 11:30, miejsce: Urząd Gminy Izabelin ul. 3 Maja 42 05-080 Izabelin Kancelaria ogólna.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.