eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Dęba › Przebudowa dróg powiatowych w zakresie budowy chodników Zadanie Nr 1 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1015R relacji Jamnica - Zbydniów w zakresie budowy chodnika w miejscowości Jamnica od istniejącego chodnika w kierunku Kotowej Woli - etap I Zadanie Nr 2 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1030R relacji Grębów - Stany w zakresie budowy chodnika w miejscowości Grębów - Nowy Grębów od Grębowa do kościoła w Nowym Grębowie - etap I Zadanie Nr 3 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1115R relacji Grębów - Wydrza - Krawce w zakresie budowy chodnika w miejscowości Wydrza - etap II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-15

Nowa Dęba: Przebudowa dróg powiatowych w zakresie budowy chodników Zadanie Nr 1 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1015R relacji Jamnica - Zbydniów w zakresie budowy chodnika w miejscowości Jamnica od istniejącego chodnika w kierunku Kotowej Woli - etap I Zadanie Nr 2 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1030R relacji Grębów - Stany w zakresie budowy chodnika w miejscowości Grębów - Nowy Grębów od Grębowa do kościoła w Nowym Grębowie - etap I Zadanie Nr 3 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1115R relacji Grębów - Wydrza - Krawce w zakresie budowy chodnika w miejscowości Wydrza - etap II
Numer ogłoszenia: 105332 - 2013; data zamieszczenia: 15.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatu Tarnobrzeskiego z siedzibą w Nowej Dębie , ul. Ogrodowa 20, 39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie, tel. 015 8464910, faks 015 8463033.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/powiat/tarnobrzeski/zdp

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg powiatowych w zakresie budowy chodników Zadanie Nr 1 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1015R relacji Jamnica - Zbydniów w zakresie budowy chodnika w miejscowości Jamnica od istniejącego chodnika w kierunku Kotowej Woli - etap I Zadanie Nr 2 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1030R relacji Grębów - Stany w zakresie budowy chodnika w miejscowości Grębów - Nowy Grębów od Grębowa do kościoła w Nowym Grębowie - etap I Zadanie Nr 3 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1115R relacji Grębów - Wydrza - Krawce w zakresie budowy chodnika w miejscowości Wydrza - etap II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1015R relacji Jamnica - Zbydniów w zakresie budowy chodnika w miejscowości Jamnica od istniejącego chodnika w kierunku Kotowej Woli - etap I w zakresie: Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach w terenie równinnym (roboty pomiarowe) - wyznaczenie ciągu pieszego i innych elementów - 0,2062 km Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) na odległość do 30 m, grubość warstwy do 30 cm - 247,44 m2 Rozebranie nawierzchni utwardzonych zjazdów (nawierzchnie betonowe, z kostki brukowej i asfaltowe) - 52,5 m2 Rozebranie nawierzchni utwardzonych zjazdów (nawierzchnie z kruszywa łamanego) - 52,5 m2 Rozebranie części przelotowej przepustów pod zjazdami z rur stalowych, betonowych o średnicy od fi 300 do fi 600 mm z uprzednim odkopaniem przepustów - 49 m Wykonanie wykopów mechanicznie w gruncie kat. I-II z transportem urobku samochodami wraz z zagęszczeniem gruntu (profilowanie dna rowu pod rów kryty i przepusty pod zjazdami) - 16,94 m3 Wykonanie nasypów mechanicznie z gruntu kat. I - II z transportem urobku na nasyp samochodami samowyładowczymi wraz z formowaniem i zagęszczaniem nasypu i zwilżeniem w miarę potrzeby warstw zagęszczanych wodą (wykonanie zasypki rowu krytego i przepustów pod zjazdami po wbudowaniu) - 48,96 m3 Wykonanie ścianek czołowych żelbetowych z betonu B-20 dla przepustów rurowych i rowu krytego fi 300 mm wraz z wykonaniem deskowania, zbrojenia i izolacji ścian posadowionych na ławach z kruszywa łamanego - mieszanka niesortowana 0-63 mm - 4,5 m3 Wykonanie rowu krytego i przepustów pod zjazdami z rur PP SN8 fi 300 mm posadowionych na podsypce cementowo - piaskowej grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm - 148,66 m Wykonanie studni kanalizacji deszczowej z kręgów żelbetowych fi 1000 mm wraz z pierścieniem odciążającym i włazem żeliwnym typu ciężkiego - 3 szt. Wykonanie wpustów deszczowych z kręgów żelbetowych fi 600 mm z przykanalikami z rur PEHD fi 150 mm dł. 2,0 m - wpust uliczny prosty kryty - 3 szt. Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża na poszerzeniach jezdni lub chodników ręcznie w gruncie kat. II- IV gł. do 30 cm - 61,15 m2 Wykonanie i zagęszczenie warstwy z piasku w korycie na poszerzeniach mechanicznie grubość warstwy 10 cm: chodnik + zjazdy - 343,66 m2 Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - frakcji 0-63 mm, warstwa dolna, grubość warstwy 20 cm: zjazdy - 126 m2 Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - frakcji 0-31,5 mm, warstwa górna, grubość warstwy 15 cm: chodnik + zjazdy - 343,66 m2 Uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym, rozścielenie i zagęszczenie gruntu ręcznie - opaska gruntowa za i przed chodnikiem szer. śr. 0,5 m - 20,62 m3 Oczyszczenie rowów z namułu z profilowaniem dna i skarp, grubość namułu 20 cm - 161,04 m Umocnienie skarp płytami ażurowymi 60x40x10 cm. Wypełnienie wolnych przestrzeni humusem i obsianie trawą, podsypka piaskowa 5 cm - 11,29 m2 Ustawienie krawężników betonowych o wym. 20 x 30 cm wraz z wykonaniem ławy z oporem z betonu C8-10 (B- 10) - 244,7 m Ustawienie obrzeży betonowych o wym. 30 x 8 cm na podsypce cem. - piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową - 173,2 m Wykonanie chodników z kostki brukowej o gr. 6 cm na podsypce z kruszywa łamanego frakcji 2-8 mm gr. 4 cm - chodnik - 227,11 m2 Wykonanie chodników z kostki brukowej o gr. 8 cm na podsypce z kruszywa łamanego frakcji 2-8 mm gr. 4 cm - zjazdy - 126 m2 Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza - 0,2062 km Zadanie Nr 2 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1030R relacji Grębów - Stany w zakresie budowy chodnika w miejscowości Grębów - Nowy Grębów od Grębowa do kościoła w Nowym Grębowie - etap I w zakresie: Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach w terenie równinnym (roboty pomiarowe) - wyznaczenie ciągu pieszego i innych elementów - 0,679 km Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) na odległość do 30 m, grubość warstwy do 30 cm - 1008,75 m2 Rozebranie nawierzchni utwardzonych zjazdów (nawierzchnie betonowe, z kostki brukowej i asfaltowe) - 39,9 m2 Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża na poszerzeniach jezdni lub chodników ręcznie w gruncie kat. II- IV gł. do 30 cm: zjazdy - 189 m2 Wykonanie i zagęszczenie warstwy z piasku w korycie na poszerzeniach mechanicznie grubość warstwy 10 cm: chodnik + zjazdy - 1008,75 m2 Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - frakcji 0-63 mm, warstwa dolna, grubość warstwy 20 cm: zjazdy - 189 m2 Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - frakcji 0-31,5 mm, warstwa górna, grubość warstwy 15 cm: chodnik + zjazdy - 1008,75 m2 Uzupełnienie zjazdów (utwardzenie) materiałem kamiennym - mieszanką niesortowaną 0-31,5 mm, rozścielenie i zagęszczenie, grubość warstwy po zagęszczeniu śr. 10 cm - 12,6 m3 Uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym, rozścielenie i zagęszczenie gruntu ręcznie - opaska gruntowa za i przed chodnikiem szer. śr. 0,5 m - 54,65 m3 Ustawienie krawężników betonowych o wym. 20 x 30 cm wraz z wykonaniem ławy z oporem z betonu C8-10 (B- 10) zjazdy - 255 m Ustawienie obrzeży betonowych o wym. 30 x 8 cm na podsypce cem. - piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową - 1099 m2 Wykonanie chodników z kostki brukowej o gr. 6 cm na podsypce z kruszywa łamanego frakcji 2-8 mm gr. 4 cm - chodnik - 819,75 m2 Wykonanie chodników z kostki brukowej o gr. 8 cm na podsypce z kruszywa łamanego frakcji 2-8 mm gr. 4 cm - zjazdy - 189 m2 Zabudowa w chodniku istniejących hydrantów wodociągowych - 3 szt. Przebudowa istniejącego słupa telekomunikacyjnego (z wymianą słupa) - 1 szt. Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza - 0,679 km Zadanie Nr 3 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1115R relacji Grębów - Wydrza - Krawce w zakresie budowy chodnika w miejscowości Wydrza - etap II w zakresie: Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach w terenie równinnym (roboty pomiarowe) - wyznaczenie ciągu pieszego i innych elementów - 0,266 km Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) na odległość do 30 m, grubość warstwy do 30 cm - 405,5 m2 Wykonanie wpustów deszczowych z kręgów żelbetowych fi 600 mm z przykanalikami z rur PEHD fi 150 mm dł. 7,5 m - wpust uliczny prosty, po uprzednim rozebraniu konstrukcji jezdni pod przykanalik oraz jej odtworzeniu w zakresie podbudowy i nawierzchni jezdni - przejście poprzeczne pod konstrukcją drogi - 3 kpl. Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża na poszerzeniach jezdni lub chodników ręcznie w gruncie kat. II- IV gł. do 30 cm: zjazdy - 157,5 m2 Wykonanie i zagęszczenie warstwy z piasku w korycie na poszerzeniach mechanicznie grubość warstwy 10 cm: chodnik + zjazdy - 495,5 m2 Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - frakcji 0-63 mm, warstwa dolna, grubość warstwy 20 cm: zjazdy - 157,5 m2 Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - frakcji 0-31,5 mm, warstwa górna, grubość warstwy 15 cm: chodnik + zjazdy - 495,5 m2 Uzupełnienie poboczy (utwardzenie) materiałem kamiennym - mieszanką niesortowaną 0-31,5 mm, rozścielenie i zagęszczenie, grubość warstwy po zagęszczeniu śr. 10 cm - 21,6 m3 Uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym, rozścielenie i zagęszczenie gruntu ręcznie - opaska gruntowa za chodnikiem szer. śr. 0,5 m - 11,05 m3 Ustawienie krawężników betonowych o wym. 20 x 30 cm wraz z wykonaniem ławy z oporem z betonu C8-10 (B- 10) - 233,6 m Ustawienie obrzeży betonowych o wym. 30 x 8 cm na podsypce cem. - piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową - 46,5 m Wykonanie chodników z kostki brukowej o gr. 6 cm na podsypce z kruszywa łamanego frakcji 2-8 mm gr. 4 cm - chodnik - 338 m2 Wykonanie chodników z kostki brukowej o gr. 8 cm na podsypce z kruszywa łamanego frakcji 2-8 mm gr. 4 cm - zjazdy - 252 m2 Zabudowa w chodniku istniejących hydrantów wodociągowych - 2 szt. Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza - 0,266 km.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie spełniony, jeżeli: Wykonawca składający ofertę na Zadanie Nr 1 wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał roboty budowlane (przynajmniej trzy zadania) odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości brutto każdego zadania nie mniejszej niż: 100 000,00 PLN oraz przedłoży dokument potwierdzający, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawca składający ofertę na Zadanie Nr 2 wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał roboty budowlane (przynajmniej trzy zadania) odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości brutto każdego zadania nie mniejszej niż: 160 000,00 PLN oraz przedłoży dokument potwierdzający, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawca składający ofertę na Zadanie Nr 3 wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał roboty budowlane (przynajmniej trzy zadania) odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości brutto każdego zadania nie mniejszej niż: 100 000,00 PLN oraz przedłoży dokument potwierdzający, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w postaci: - koparko-ładowarka - 1 szt. - zagęszczarka - 1 szt. - samochód ciężarowy samowyładowczy - 1 szt.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, która w zadaniu będzie pełniła funkcję kierownika budowy z posiadanymi uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w zakresie budownictwa drogowego i min. pięcioletnim doświadczeniem jako kierownik budowy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie precyzuje się warunków dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych 1.2. Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dowodami, o których mowa wyżej są: poświadczenie, lub inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. Zamiast poświadczenia, o którym mowa wyżej Wykonawca może załączyć dokument potwierdzający, że wykazane roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz, którego roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. 1.3. Wykaz potencjału technicznego (narzędzia, wyposażenie zakładu i urządzenia techniczne dostępne wykonawcy w celu realizacji zamówienia) wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami 1.4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (należy wskazać kierownika budowy posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie budownictwa drogowego i min. pięcioletnim doświadczeniem jako kierownik budowy). 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: 2.1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia 2.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatki, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert z tym, że w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób lub przed notariuszem. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231). Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt: 2.2., 2.3., 2.4., 2.6.,: składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. w pkt 2.5. - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp. 5. Dokumenty, o których mowa w pkt 4 powinny być wystawione odpowiednio: nie wcześniej niż 3 i 6 miesiący przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. 7. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 8. Wykonawca wraz ofertą składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: a) niesprzyjającymi warunkami atmosferycznymi, uniemożliwiającymi wykonywanie robót budowlanych zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i obowiązujących przepisów. Warunki zmiany: - wpis w dzienniku budowy inspektora nadzoru inwestorskiego o braku możliwości prowadzenia robót budowlanych z uwagi na złe warunki atmosferyczne, - jednoczesny brak możliwości realizacji innych robót, niezależnych od warunków atmosferycznych. b) działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego. c) wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę. Zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/powiat/tarnobrzeski/zdp
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatu Tarnobrzeskiego z siedzibą w Nowej Dębie, ul. Ogrodowa 20, 39-460 Nowa Dęba..

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2013 godzina 08:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatu Tarnobrzeskiego z siedzibą w Nowej Dębie, ul. Ogrodowa 20, 39-460 Nowa Dęba..

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.