To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-07
Ogłoszenie nr 105341 - 2017 z dnia 2017-07-07 r.
Poznań: Rozbudowa monitoringu Rataje Etap II
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 66256-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Poznań, krajowy numer identyfikacyjny
63125782200000, ul.
Plac Kolegiacki
17,
61841
Poznań, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
618 785 210, faks
61 878 50 85, e-mail
zp@um.poznan.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.poznan.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa monitoringu Rataje Etap II
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZOU-XII.271.42.2017.MK
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, dokonanie uzgodnień oraz wykonanie przyłączy teletechnicznych i energetycznych do miejsc rozlokowania kamer wizyjnych i urządzeń teletransmisyjnych, wraz z dostawą i montażem urządzeń monitoringu wizyjnego oraz konfiguracją i uruchomieniem rozbudowanego Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Poznania. Obszar objęty przedmiotem zamówienia dotyczy: skrzyżowania ulic Wiatracznej i Inflanckiej, skrzyżowania ulic Inflanckiej i Piaśnickiej, ulicy Piaśnickiej: przejścia dla pieszych przy Osiedlowym Domie Kultury "Orle Gniazdo" oraz wyjazdu z osiedla Rusa przy przystanku Piaśnicka/Rynek, skrzyżowania ulic Piaśnickiej i Kurlandzkiej, ulicy Inflanckiej od skrzyżowania z ulicą Pawia do skrzyżowania z ulicą Redarowską, ulicy Wioślarskiej od skrzyżowania z ulicą Zamenhofa do skrzyżowania z ulicą Juracką, ulicy Szczytnickiej przy budynku XIV Liceum Ogólnokształcącego, ulicy Wyzwolenia od skrzyżowania z ulicą Pawia do skrzyżowania z ulicą Kukułczą, ulicy Piłsudskiego od skrzyżowania z ulicą Dolską do wyjazdu z osiedla Jagiellońskiego nr 17 - 18, a także skrzyżowania ulic Wyzwolenia i Kruczej. Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie prace opisane w Programie Funkcjonalno - Użytkowym (PFU) - Załącznik nr 1 do wzoru umowy, a także udzielenie gwarancji i przekazanie autorskich praw majątkowych do wytworzonej w ramach udzielonego zamówienia dokumentacji projektowej i powykonawczej. Szczegółowe informacje dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zostały opisane we wzorze umowy - załączniku nr 10 do SIWZ. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę (roboty, usługi) Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących roboty budowlane i usługi objęte przedmiotem zamówienia, jeśli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy, w tym w szczególności obejmujących: ? roboty instalacyjne z zakresu instalacji elektrycznych, ? roboty instalacyjne z zakresu instalacji telekomunikacyjnych (światłowodowych), ? roboty budowlane z zakresu budowy rurociągów kablowych, ? obsługa pojazdów mechanicznych i urządzeń budowlanych, ? organizacja placu budowy i zarządzanie zespołem pracowników, ? konfiguracja punktów kamerowych, macierzy archiwizacyjnej i oprogramowania zarządzającego monitoringiem wizyjnym. Aspekt środowiskowy Zgodnie z §7 ust.2 wzoru umowy, Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego. Opłaty i kary za przekroczenie w trakcie robót norm, określonych w odpowiednich przepisach dotyczących ochrony środowiska pracy ponosi Wykonawca.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45231000-5
Dodatkowe kody CPV:
71320000-7,
32323500-8,
72514200-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT437820.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 538518,60 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Organizacja dwudniowego wyjazdu studyjnego pt. "Dywersyfikacja źródeł przychodu na przykładzie prowadzenia przetwórstwa ziół"
- Świadczenie usług serwisowych w zakresie konserwacji i naprawy wraz z częściami urządzeń techniki biurowej użytkowanych w lokalizacjach Sądu Okręgowego w Poznaniu
- Budowa chodnika w ciągu ulicy Garaszewo od skrzyżowania z ulicą Niżańską do ostatniego zbudowania po stronie wschodniej
- Obsługa techniczna stacji transformatorowych polegająca na eksploatacji, konserwacji i nadzorze nad pracą stacji i agregatów przy ul. Bukowskiej 34 w Poznaniu
- Usługa ubezpieczenia floty pojazdów WORD Poznań
- Wykonanie części układu komunikacyjnego na terenie Parku Szelągowskiego w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.