To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-07
Ogłoszenie nr 105348 - 2017 z dnia 2017-07-07 r.
Ostrówek: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 900000 zł z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu na realizację zadań inwestycyjnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 536284-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ostrówek, krajowy numer identyfikacyjny
43101997400000, ul.
Ostrówek -Kolonia
32,
21102
Ostrówek, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
81 856 20 02, faks
81 856 20 02, e-mail
karasek@ostrowek.pl
Adres strony internetowej (URL): https://ugostrowek.bip.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 900000 zł z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu na realizację zadań inwestycyjnych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu w wysokości 900.000,00 zł ( dziewięćset tysięcy złotych) z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu - na realizację zadań inwestycyjnych 1. Uruchomienie kredytu przewiduje się w jednej transzy wg. zamówienia złożonego przez kredytobiorcę. 2. Kredyt będzie przekazany na rachunek bankowy kredytobiorcy w wysokości 900.000 zł nie później niż do dnia 31 lipca 2017 r. 3. Okres kredytowania od lipca 2017 r. do października 2031 r. z okresem karencji w spłacie rat do 30 stycznia 2020 r. 4. Spłata rat kapitałowych począwszy od stycznia 2020 roku, w kwotach i terminach określonych w harmonogramie spłat kredytu jak niżej: do 31.01.2020 r. 10.000,00 Do 31.01.2021 r. 10.000,00 Do 31.01.2022 r. 10.000,00 Do 31.01.2023 r 10.000,00 Do 31.01.2024 r 12.500,00 Do 30.04.2024 r. 12.500,00 Do 30.07.2024 r. 12.500,00 Do 31.10.2024 r. 12.500,00 Do 31.01.2025 r. 12.500,00 Do 30.04.2025 r. 12.500,00 Do 30.07.2025 r. 12.500,00 Do 31.10.2025 r. 12.500,00 Do 31.01.2026 r. 12.500,00 Do 30.04.2026 r. 12.500,00 Do 30.07.2026 r. 12.500,00 Do 31.10.2026 r. 12.500,00 Do 31.01.2027 r. 35.500,00 Do 30.04.2027 r. 35.500,00 Do 30.07.2027 r. 35.500,00 Do 31.10.2027 r. 35.500,00 Do 31.01.2028 r 35.500,00 Do 30.04.2028 r. 35.500,00 Do 30.07.2028 r. 35.500,00 Do 31.10.2028 r. 35.500,00 Do 31.01.2029 r. 35.500,00 Do 30.04.2029 r. 35.500,00 Do 30.07.2029 r. 35.500,00 Do 31.10.2029 r. 35.500,00 Do 31.01.2030 r. 35.500,00 Do 30.04.2030 r. 35.500,00 Do 30.07.2030 r. 35.500,00 Do 31.10.2030 r. 35.500,00 Do 31.01.2031 r. 35.500,00 Do 30.04.2031 r. 35.500,00 Do 30.07.2031 r. 35.500,00 Do 31.10.2031 r. 35.500,00 5. Spłata odsetek naliczonych od rzeczywistej wielkości zaciągniętego kredytu w ratach miesięcznych, w wysokości wynikającej z aktualnego stanu zadłużenia, począwszy od pierwszego dnia wykorzystania środków z kredytu. Odsetki spłacane po upływie każdego miesiąca do 10 dnia następnego miesiąca, na podstawie pisemnej informacji wykonawcy dostarczonej do 7 dnia następnego miesiąca. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu odsetki będą naliczane za okres faktycznego wykorzystania kredytu. 6. Oprocentowanie według zmiennej stopy procentowej ustalane będzie w oparciu o stawkę WIBOR 3M wg notowań na ostatni dzień każdego miesiąca przed rozpoczęciem kolejnego okresu odsetkowego, powiększone o stałą marżę banku wyrażoną w punktach procentowych. 7. Oprocentowanie będzie naliczane tylko od kwoty faktycznego zadłużenia. Wykonawca nie będzie pobierał opłat i prowizji bankowej od zaangażowania kredytu tj. salda niewykorzystanej transzy części kredytu. 8. Bank nie będzie pobierał jednorazowej prowizji za udzielenie kredytu, w tym za rozpatrzenie wniosku, za wypłatę transz, za zmianę harmonogramu, za aneksowanie umowy, za wcześniejszą spłatę, za otwarcie i obsługę rachunku na potrzeby kredytu. 9. Bank nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat i prowizji z tytułu udzielenia i obsługi kredytu poza wymienionymi w Specyfikacji Istotnych warunków zamówienia 10. Zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel in blanco z deklaracją wekslową. 11. Do wyliczenia ceny oraz w trakcie trwania umowy będzie obowiązywał kalendarz rzeczywisty tj rok 365/366 dni (rzeczywista liczba dni w miesiącu) 12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów oraz możliwość pobrania kredytu w kwocie mniejszej niż wyszczególniona w pkt 1 bez zmian w okresie spłaty wyszczególnionym w pkt 3 oraz możliwość niewykorzystania transzy kredytu w terminie bez naliczania dodatkowej prowizji. 13. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Banku w zakresie zmiany przedmiotu umowy oraz terminu realizacji umowy, gdy konieczność takich zmian wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te sa korzystne dla Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
66113000-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT395000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 280487.37 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.