eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OstrówekUdzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 900000 zł z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu na realizację zadań inwestycyjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-07

Ogłoszenie nr 105348 - 2017 z dnia 2017-07-07 r.

Ostrówek: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 900000 zł z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu na realizację zadań inwestycyjnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 536284-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ostrówek, krajowy numer identyfikacyjny 43101997400000, ul. Ostrówek -Kolonia 32, 21102 Ostrówek, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. 81 856 20 02, faks 81 856 20 02, e-mail karasek@ostrowek.pl
Adres strony internetowej (URL): https://ugostrowek.bip.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 900000 zł z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu na realizację zadań inwestycyjnych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu w wysokości 900.000,00 zł ( dziewięćset tysięcy złotych) z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu - na realizację zadań inwestycyjnych 1. Uruchomienie kredytu przewiduje się w jednej transzy wg. zamówienia złożonego przez kredytobiorcę. 2. Kredyt będzie przekazany na rachunek bankowy kredytobiorcy w wysokości 900.000 zł nie później niż do dnia 31 lipca 2017 r. 3. Okres kredytowania od lipca 2017 r. do października 2031 r. z okresem karencji w spłacie rat do 30 stycznia 2020 r. 4. Spłata rat kapitałowych począwszy od stycznia 2020 roku, w kwotach i terminach określonych w harmonogramie spłat kredytu jak niżej: do 31.01.2020 r. 10.000,00 Do 31.01.2021 r. 10.000,00 Do 31.01.2022 r. 10.000,00 Do 31.01.2023 r 10.000,00 Do 31.01.2024 r 12.500,00 Do 30.04.2024 r. 12.500,00 Do 30.07.2024 r. 12.500,00 Do 31.10.2024 r. 12.500,00 Do 31.01.2025 r. 12.500,00 Do 30.04.2025 r. 12.500,00 Do 30.07.2025 r. 12.500,00 Do 31.10.2025 r. 12.500,00 Do 31.01.2026 r. 12.500,00 Do 30.04.2026 r. 12.500,00 Do 30.07.2026 r. 12.500,00 Do 31.10.2026 r. 12.500,00 Do 31.01.2027 r. 35.500,00 Do 30.04.2027 r. 35.500,00 Do 30.07.2027 r. 35.500,00 Do 31.10.2027 r. 35.500,00 Do 31.01.2028 r 35.500,00 Do 30.04.2028 r. 35.500,00 Do 30.07.2028 r. 35.500,00 Do 31.10.2028 r. 35.500,00 Do 31.01.2029 r. 35.500,00 Do 30.04.2029 r. 35.500,00 Do 30.07.2029 r. 35.500,00 Do 31.10.2029 r. 35.500,00 Do 31.01.2030 r. 35.500,00 Do 30.04.2030 r. 35.500,00 Do 30.07.2030 r. 35.500,00 Do 31.10.2030 r. 35.500,00 Do 31.01.2031 r. 35.500,00 Do 30.04.2031 r. 35.500,00 Do 30.07.2031 r. 35.500,00 Do 31.10.2031 r. 35.500,00 5. Spłata odsetek naliczonych od rzeczywistej wielkości zaciągniętego kredytu w ratach miesięcznych, w wysokości wynikającej z aktualnego stanu zadłużenia, począwszy od pierwszego dnia wykorzystania środków z kredytu. Odsetki spłacane po upływie każdego miesiąca do 10 dnia następnego miesiąca, na podstawie pisemnej informacji wykonawcy dostarczonej do 7 dnia następnego miesiąca. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu odsetki będą naliczane za okres faktycznego wykorzystania kredytu. 6. Oprocentowanie według zmiennej stopy procentowej ustalane będzie w oparciu o stawkę WIBOR 3M wg notowań na ostatni dzień każdego miesiąca przed rozpoczęciem kolejnego okresu odsetkowego, powiększone o stałą marżę banku wyrażoną w punktach procentowych. 7. Oprocentowanie będzie naliczane tylko od kwoty faktycznego zadłużenia. Wykonawca nie będzie pobierał opłat i prowizji bankowej od zaangażowania kredytu tj. salda niewykorzystanej transzy części kredytu. 8. Bank nie będzie pobierał jednorazowej prowizji za udzielenie kredytu, w tym za rozpatrzenie wniosku, za wypłatę transz, za zmianę harmonogramu, za aneksowanie umowy, za wcześniejszą spłatę, za otwarcie i obsługę rachunku na potrzeby kredytu. 9. Bank nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat i prowizji z tytułu udzielenia i obsługi kredytu poza wymienionymi w Specyfikacji Istotnych warunków zamówienia 10. Zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel in blanco z deklaracją wekslową. 11. Do wyliczenia ceny oraz w trakcie trwania umowy będzie obowiązywał kalendarz rzeczywisty tj rok 365/366 dni (rzeczywista liczba dni w miesiącu) 12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów oraz możliwość pobrania kredytu w kwocie mniejszej niż wyszczególniona w pkt 1 bez zmian w okresie spłaty wyszczególnionym w pkt 3 oraz możliwość niewykorzystania transzy kredytu w terminie bez naliczania dodatkowej prowizji. 13. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Banku w zakresie zmiany przedmiotu umowy oraz terminu realizacji umowy, gdy konieczność takich zmian wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te sa korzystne dla Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 66113000-5
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT395000.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Bank Spółdzielczy w Radzyniu Podlaskim, ostrowek@bsradzyn.pl, ul. Ostrowiecka 35, 21-300, Radzyń Podlaski, kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 280487.37
Oferta z najniższą ceną/kosztem 280487.37
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 280487.37
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.