Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-22
Ruda Śląska: Dostawa mebli biurowych dla Górnośląskiego Inkubatora Technologicznego
Numer ogłoszenia: 105358 - 2007; data zamieszczenia: 22.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rudzki Inkubator Przedsiębiorczości Sp. z o.o., ul. Szyb Walenty 32, 41-700 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 3409055, fax 032 3409055.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.inkubatorrudzki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych dla Górnośląskiego Inkubatora Technologicznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość mniejsza od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Przedmiotem Zamówienia jest dostawa mebli biurowych dla Górnośląskiego Inkubatora Technologicznego w Rudzie Śląskiej przy ul. K. Goduli 36 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres został umieszczony w części III SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.11.14.20 - Krzesła biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.20.00 - Krzesła .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 27.07.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia. Wykonawca musi wykazać iż w ostatnich 3 latach (2005-2007), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum trzy dostawy obejmujące dostawy mebli o wartości minimum 50.000 zł brutto każda. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie z art. 22 UPZP, 2. Oświadczenie z art. 24 UPZP, 3. Wykaz wykonanych w ostatnich 3 latach (2005-2007), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw powyżej 50 000,00zł brutto, 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert; 6. Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert. INNE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA 1. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności gospodarczej z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia. 2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.inkubatorrudzki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rudzki Inkubator Przedsiębiorczości Sp. z o.o. Ul. Szyb Walenty 32 41-700 Ruda Śląska.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2007 godzina 12:00, miejsce: Rudzki Inkubator Przedsiębiorczości Sp. z o.o. Ul. Szyb Walenty 32 41-700 Ruda Śląska - sala konferencyjna.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 20 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: SEKTOROWY PROGRAM OPERACYJNY WZROST KONKURENCYJNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW, DZIAŁANIE 1.3
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Wykonywanie przeglądów technicznych oraz napraw urządzeń medycznych rehabilitacyjnych - znajdujących się w jednostkach organizacyjnych Fundacji ,,Unia Bracka", w zakresie wymaganym przez Ustawę o wyrobach medycznych z dnia 7 kwietnia 2022
- Usługa serwisowa sprzętu medycznego
- Sporządzenie wznowienia granic wraz z projektem podziału, projektów podziałów oraz ustalenie przebiegu granic działek ewidencyjnych między gruntami tworzącymi brzegi cieków naturalnych (...).
- "Sporządzenie planu ogólnego wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz opracowaniem ekofizjograficznym dla miasta Ruda Śląska"
- Dostawa materiałów opatrunkowych
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej w budynku przy ul. Kard. A. Hlonda 16 w Rudzie Śląskiej
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Dostawa regałów magazynowych oraz wyposażenia medycznego ruchomego dla USK-2 PUM w Szczecinie.
- TP-9/25 Wyposażenie w meble niemedyczne dla poszczególnych komórek organizacyjnych w Zachodniopomorskim Centrum Onkologii
- Dostawa i montaż krzeseł, foteli dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej. Dostawa, montaż i ustawienie szaf ubraniowych dla DS. Ikar. - II
- Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia biurowego i kuchennego, TP-43/25/JP
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.