eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-KoźleDostawa sprzętu medycznego dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu - PN / 17 / VI / 09

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-06

Kędzierzyn-Koźle: Dostawa sprzętu medycznego dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu - PN / 17 / VI / 09
Numer ogłoszenia: 105373 - 2009; data zamieszczenia: 06.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. 24 Kwietnia 5, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 077 4062566, faks 077 4062544.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu - PN / 17 / VI / 09.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego: Pakiet 1 - dostawa laserowego tomografu optycznego OCT z pomiarem grubości włókien nerwowych-GDX - zał. 2/1 do Siwz; Pakiet 2 - dostawa mikroskopu spekularnego - zał. 2/2 do Siwz; Pakiet 3 - dostawa oftalmoskopu ze skiaskopem - zał. 2/3 do Siwz; Pakiet 4 - dostawa aparatu USG przenośnego - zał. 2/4 do Siwz; Pakiet 5 - dostawa aparatu USG z opcją UKG i kolorowym Dopplerem - zał. 2/5 do Siwz; Pakiet 6 - dostawa gastrofiberoskopu - zał. 2/6 do Siwz; Pakiet 7 - dostawa toru wizyjnego HDTV z oprzyrządowaniem - zał. 2/7 do Siwz..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała 38.51.00.00 - Mikroskopy 33.11.50.00 - Urządzenia do tomografii 33.11.22.00 - Aparaty ultrasonograficzne 33.16.80.00 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 33.16.95.00 - Systemy chirurgiczne do lokalizacji i śledzenia .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 1 pakiet - 3.800,00,00 zł (słownie: trzy tysiące osiemset zł 00/100 ) 2 pakiet - 1.800,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset zł 00/100 ) 3 pakiet - 80,00 zł (słownie: osiemdziesiąt zł 00/100 ) 4 pakiet - 400,00 zł (słownie: czterysta zł 00/100 ) 5 pakiet - 1.600,00 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset zł 00/100) 6 pakiet - 900,00 zł (słownie: dziewięćset zł 00/100 ) 7 pakiet - 2.400,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta zł 00/100 ) . RAZEM: 10.980,00zł (słownie: dziesięć tysięcy dziewięćset osiemdziesiąt zł 00/100 ) Wadium płatne do dnia 15.07.2009r. do godz. 8:30 na konto w PKO BP SA Oddział Kędzierzyn-Koźle numer konta 65 1020 3668 0000 5102 0265 0828 (liczy się data wpływu na w/w konto). Do potwierdzenia wpłacenia wadium należy zamieścić kopię dokumentu w ofercie. Forma wpłaty wadium: 1. Wadium może być wnoszone w: - pieniądzu ; - poręczeniu bankowym lub poręczeniu spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym ; - gwarancjach bankowych ; - gwarancjach ubezpieczeniowych ; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.) ; W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniądz oryginał należy złożyć w Sekcji Finansowo-księgowej pok. nr 9 w budynku Dyrekcji SPZOZ, ul. 24 Kwietnia 5, 47-200 Kędzierzyn-Koźle do dnia 15.07.2009r. do godz. 8:30, natomiast kopię należy zamieścić w ofercie. 2. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zwrot wadium: 1. Zamawiający jest obowiązany niezwłocznie zwrócić wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą ; b) zawarto umowę; c) zamawiający unieważnił postępowanie, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin ich składania; 2. Z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium na wniosek Wykonawcy który: a) wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; b) został wykluczony z postępowania; c) którego oferta została odrzucona; 3. Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 5. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego w przypadku gdy: a) odmówi podpisania umów na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umów stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. W ofercie (formularzu ofertowym - zał. 1 do SIWZ) należy podać numer konta, na jakie Zamawiający dokona zwrotu wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2004r. Nr 19, poz. 177 z późn.zm.), spełniający warunki i wymagania określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ustawy. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: a) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 PZP opisanych w pkt. 1., b) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 PZP, c) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, d) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, e) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 oraz art. 26 ust.4 PZP , f) nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Zamawiający dokona badania ofert pod kątem spełniania wymogów SIWZ oraz naruszenia zasad ustawy PZP. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu i dokumentach, które dostarczy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: a) niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zastrzeżeniem art. 87 ust.2 pkt 3 Pzp, b) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, c) zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, d) wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia , e) zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 87 ust. 2 PZP, f) który w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w 87 ust.2 pkt 3 Pzp, g) nieważnej na podstawie odrębnych przepisów, h) w przypadku braku zgody na przedłużenie okresu związania ofertą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. c) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 Pzp (zał. 3 do SIWZ). II. W celu potwierdzenia, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia: Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. III. W celu potwierdzenia, że posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: 1) Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia posiada: a) deklarację zgodności CE, b) dopuszczenie do obrotu używania na polskim rynku c) wpis lub zgłoszenie do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. Zamawiający wymaga przy dostawie przedmiotu zamówienia dostarczenia oryginałów dokumentów potwierdzających treść powyższego oświadczenia z dokładnym oznaczeniem, którego przedmiotu zamówienia dotyczy dokument. 2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - zał. nr 5 do siwz, Minimalny poziom wymaganych standardów: Wykonawca spełni warunek, jeżeli z dokumentów będzie wynikało, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, lub w okresie działalności - jeżeli jest krótszy niż trzy lata - należycie wykonał co najmniej jedną dostawę oferowanego przedmiotu zamówienia o wartości nie niższej niż: Pakiet 1 - 140.000,00 zł każda Pakiet 2 - 66.000,00 zł każda Pakiet 3 - 3.000,00 zł każda Pakiet 4 - 15.000,00 zł każda Pakiet 5 - 60.000,00 zł każda Pakiet 6 - 32.000,00 zł każda Pakiet 7 - 90.000,00 zł każda i potwierdzi to odpowiednimi dokumentami np. referencjami lub innymi równoważnymi dokumentami. IV. Ponadto Wykonawca dołączy do oferty: 1) Wypełniony formularz ofertowy (zał.1 do SIWZ), 2) Wypełnione formularze cenowe - zał. 2/1 - 2/7 do SIWZ, 3) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 4) Kopia dowodu wpłaty wadium. 5) Materiały informacyjne, ulotki, katalogi oferowanego przedmiotu zamówienia. 6) Atest na tester szczelności dopuszczający do użytku przedmiot zamówienia - gastrofiberoskop (dot. zał. 2/6 dostawa gastrofiberskopu, poz. 10). Dokumenty wymienione w pkt. I.a,b, II, IV.5 i 6 mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Dokumenty wymienione w pkt. I.c, III.1 i 2, IV. 1 i 2 winny być złożone w oryginale. Dokument z pkt IV.3 winien być złożony w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. V.4. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. II składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie oraz zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Pzp (zaświadczenie o niekaralności) - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w niniejszym punkcie, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym punkcie. V.5. Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy oraz Wykonawcy występujący wspólnie którzy: posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej wykonawców w formie konsorcjum w rozumieniu art. 23 ustawy Pzp. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców (konsorcjum) oferta dodatkowo musi zawierać: a) pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego w postępowaniu wykonawców wchodzących w skład konsorcjum. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania konsorcjum w tym do dokonywania wszelkich czynności w toku postępowania, w szczególności do korespondencji z zamawiającym, składania i odbierania wszelkich oświadczeń w tym oświadczeń woli, wszelkich dokumentów w toku postępowania, składania protestów oraz do podpisania umowy. b) dokumenty: - Aktualny odpis z właściwego rejestru; - Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS; - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. c) Dokumenty te muszą być wystawione dla każdego z wykonawców wchodzących w skład konsorcjum..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdrowie-kk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. 24 Kwietnia 5, pokój nr 19, 47-200 Kędzierzyn-Koźle lub mailowo: koziol.elzbieta@zdrowie-kk.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2009 godzina 08:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. 24 Kwietnia 5, pokój nr 19, 47-200 Kędzierzyn-Koźle.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 - dostawa laserowego tomografu optycznego OCT z pomiarem grubości włókien nerwowych-GDX - zał. 2/1 do Siwz;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa laserowego tomografu optycznego OCT z pomiarem grubości włókien nerwowych-GDX.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.50.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 - dostawa mikroskopu spekularnego - zał. 2/2 do Siwz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa mikroskopu spekularnego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.51.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 - dostawa oftalmoskopu ze skiaskopem - zał. 2/3 do Siwz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa oftalmoskopu ze skiaskopem.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4 - dostawa aparatu USG przenośnego - zał. 2/4 do Siwz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa aparatu USG przenośnego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.22.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5 - dostawa aparatu USG z opcją UKG i kolorowym Dopplerem - zał. 2/5 do Siwz;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa aparatu USG z opcją UKG i kolorowym Dopplerem.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.22.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6 - dostawa gastrofiberoskopu - zał. 2/6 do Siwz;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa gastrofiberoskopu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7 - dostawa toru wizyjnego HDTV z oprzyrządowaniem - zał. 2/7 do Siwz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa toru wizyjnego HDTV z oprzyrządowaniem.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6, 33.16.95.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.