To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-07
Ogłoszenie nr 105398 - 2017 z dnia 2017-07-07 r.
Kołobrzeg: "Remont nawierzchni bitumicznej drogi powiatowej nr 3321Z Sianożęty - Ustronie Morskie, na odcinku 500 m ".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 519748-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Kołobrzegu, krajowy numer identyfikacyjny
330980879, ul.
Gryfitów
8,
78-100
Kołobrzeg, państwo
Polska, woj.
zachodniopomorskie, tel.
+48943528810, faks
+48943528810, e-mail
iandrzejewska@zdp.kolobrzeg.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.zdp.kolobrzeg.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Remont nawierzchni bitumicznej drogi powiatowej nr 3321Z Sianożęty - Ustronie Morskie, na odcinku 500 m ".
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą: "Remont nawierzchni bitumicznej drogi powiatowej nr 3321Z Sianożęty - Ustronie Morskie, na odcinku 500 m ". Realizacja zadania będzie współfinansowana ze środków pochodzących z Gminy Ustronie Morskie. 1. Zakres prac: Remont nawierzchni ma na celu likwidację zaniżeń, poprawę jej stanu i nośności, a co za tym idzie bezpieczeństwa i komfortu uczestników ruchu drogowego, zgodnie planem sytuacyjnym stanowiącym załącznik nr 7 do Specyfikacji. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych, które stanowią załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji oraz w poniższym punkcie 2 rozdziału V SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt opracować i zatwierdzić projekt czasowej organizacji ruchu dla przedmiotowego zadania. 2. Zakres robót obejmuje Remont nawierzchni na odcinku o długości 500 m i szerokości 5,5m, w tym: o Wykonanie wymiany nawierzchni wraz z podbudową na dwóch, wskazanych przez Zamawiającego odcinkach (zgodnie z załącznikiem nr 7 - planem sytuacyjnym odc.1- na długości 40 m i szerokości 1m, odc.2- na długości 200 m i szerokości 1,1 m) w następującym zakresie: - rozbiórka istniejącej nawierzchni drogi - roboty ziemne - korytowanie z wywózką urobku do 3 km - ułożenie warstwy odcinającej z piasku - 20 cm - ułożenie podbudowy z KŁSM (0-31,5mm) - grubość 15 cm o Wykonanie następujących prac na całym odcinku 500 m i szerokości 5,5 m: - oczyszczenie istniejącej nawierzchni, odkrycie krawędzi - skropienie emulsją - ułożenie warstwy wyrównawczej AC 16W o minimalnej grubości 3cm, w celu likwidacji nierówności i zaniżeń - do uzyskania prawidłowej niwelety i przekroju daszkowego drogi (spadek obustronny 2% z tolerancją +/- 0,5 % ) - ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S - minimalna grubość 4 cm - regulacja poboczy (uzupełnienie i wyrównanie materiałem kamiennym lub frezem na szerokości 1m o Regulacja nawierzchni z kostki betonowej na dwóch istniejących skrzyżowaniach - przełożenie i dostosowanie wysokościowe nawierzchni skrzyżowań do wyremontowanego odcinka drogi; o Regulacja 4 wpustów ulicznych; o Materiały z rozbiórki powinny być zutylizowane przez Wykonawcę zachowaniem przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.u. z 2016 r. poz.1987 z poźn. zm.) Załadunek, rozładunek, transport i utylizacja materiałów z rozbiórki obciąża Wykonawcę. 3. Projekty i opracowania objęte przedmiotem zamówienia: W ramach umowy Wykonawca zobowiązany jest wykonać m. in. następujące opracowania wraz z dokonaniem koniecznych uzgodnień: o projekt tymczasowej organizacji ruchu; o dokumentację powykonawczą, sporządzoną w 1 egzemplarzu, zawierającą w szczególności: - protokoły z prób, sprawozdań, pomiarów, badań; - atesty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, receptury, świadectwa jakości lub inne dokumenty potwierdzające dopuszczenie zastosowanych materiałów do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie; 4. Podstawa prawno - techniczna wykonywanego zadania: Zgłoszenie robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę. 5. Obowiązki Wykonawcy m in.: 1) Wykonawca zapewni przejezdność wszystkich dróg przebiegających w sąsiedztwie przekazanego placu budowy, a jeśli nie będzie to możliwe zabezpieczy dojazd do poszczególnych posesji przez cały okres prowadzenia robót budowlanych. 2) W trakcie realizacji robót Wykonawca będzie dbać o prawidłowość oznakowania oraz zapewniać warunki bezpieczeństwa, a także utrzymywać porządek. 3) Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy oraz ewentualnej naprawy nawierzchni sąsiadujących jezdni - uszkodzonych w trakcie prowadzenia prac. 4) W ramach oferowanej ceny, Wykonawca uwzględni wszystkie elementy niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 6. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy: 1) Przeprowadzenie badań laboratoryjnych w pełnym zakresie. 2) Przeprowadzenie wymaganych prób, pomiarów i sprawdzeń. 3) Ścisła współpraca z Zamawiającym.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45220000-5
Dodatkowe kody CPV:
45453000-7,
45233223-8,
45233220-7,
45233200-1,
34928472-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT173059.85 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 281670.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KOŁOBRZEGU
- Remont głównego zasilania wody w Sanatorium Uzdrowiskowym PERŁA BAŁTYKU w Kołobrzegu
- Dostawa tlenu medycznego w butlach aluminiowych LIV 2L, 5L, 8L, 10L z dzierżawą butli dla potrzeb Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu, ul. Łopuskiego 31-33
- Dostawa i montaż urządzeń zabiegowych do baz zabiegowych w "Uzdrowisko Kołobrzeg" S.A. w Kołobrzegu - postępowanie powtórzone
- Dostawy materiałów przeznaczonych do wykonywania zabiegów rehabilitacyjnych
- Utworzenie i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) dla mieszkańców Gminy Kołobrzeg
- Zakup paliw płynnych - benzyny bezołowiowej oraz oleju napędowego do środków transportowych i sprzętu Zamawiającego
więcej: przetargi w Kołobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.