To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-01-02
Opole: P/38/2008 DOSTAWY ŻYWNOŚCI W 2009 R.
Numer ogłoszenia: 1053 - 2009; data zamieszczenia: 02.01.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 316089 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi, ul. Wodociągowa 4, Opole, woj. opolskie, tel. 077 5414100, faks 077 5414237.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: P/38/2008 DOSTAWY ŻYWNOŚCI W 2009 R..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: . Przedmiotem zamówienia w trybie przetargu nieograniczonym jest: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do magazynów spożywczych zamawiającego żywności tj. różnorodnych artykułów spożywczych, pieczywa, mięsa i jego wyrobów, nabiału warzyw i owoców, mrożonek zgrupowanych w pakietach i innych produktów żywnościowych na potrzeby Zespołu w 2009 roku według zestawień stanowiących załącznik Nr 1a do niniejszej specyfikacji, z rozbiciem na 10 zadań w nazwach jak poniżej. Dostawy żywności muszą się odbywać zgodnie z zasadami HACCP (GMP,GHP), przy użyciu odpowiednich środków transportowych (izoterma) dla artykułów wymagających niskich temperatur. Magazyny spożywcze zamawiającego znajdują się w budynku głównym (poziom piwnica) przy ul. Wodociągowej 4. Podczas odbioru towaru następować będzie kontrola ilościowa, jakościowa, weryfikacja dokumentów oraz spełniania wymagań HACCP podczas dostawy. Wykonawca odpowiada za transport wewnętrzny na terenie obiektu Zamawiającego (w tym celu ma posiadać własne wózki transportowe lub wykonywać transport ręcznie) do czasu przekazania dostawy właściwemu pracownikowi Zamawiającego w magazynie. 1.2. Nazwy zadań i Wspólny słownik zamówień (CPV): Zadanie 1 Artykuły spożywcze różne CPV: 15600000-4 Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15800000-6 Różne produkty spożywcze Zadanie 2 Pieczywo CPV: 15810000-9 Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie Zadanie 3 Jaja CPV: 03142500-3 Jaja Zadanie 4 Drób i wyroby z drobiu CPV: 15100000-9 Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne, 15112000-6 Drób Zadanie 5 Warzywa i owoce CPV: 15300000-1 Owoce, warzywa i podobne produkty Zadanie 6 Mięso i wyroby mięsne CPV: 15100000-9 Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Zadanie 7 Artykuły mleczne CPV: 15500000-3 Produkty mleczarskie Zadanie 8 Mrożonki CPV: 15220000-6 Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb 15331170-9 Warzywa mrożone Zadanie 9 Ryby CPV: 15240000-2 Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone Zadanie 10 Napoje CPV: 15981000-8 Wody mineralne, 15511210-8 Mleko UHT 15860000-4 Kawa, herbata i podobne produkty 1.3. Zamawiający zastrzega, że podane ilości są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmniejszeniu o 30% w zależności od potrzeb Zamawiającego. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych z zastrzeżeniem art. 30 ust. 5 ustawy: Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Za równoważne uważa się produkty spełniające minimalne podane przez Zamawiającego wzmagania, zawsze dopuszcza się produkty o wszystkich parametrach nie gorszych niż te określone w SIWZ. Np. dopuszcza się inną (nie większą) niż podana przez Zamawiającego wielkość opakowania, z odpowiednim przeliczeniem ilości. 3. Termin realizacji zamówienia 3.1. całości przedmiotu zamówienia - sukcesywnie od 01.01.2009 r. do 31.12.2009 r. 3.2. zamówień cząstkowych - a. dla pieczywa - codziennie do godz. 7.00, w tym soboty i niedziele, oraz dodatkowo dostawy uzupełniające (gdy zajdzie taka potrzeba) w danym dniu do godziny 17.00 (zamówione telefonicznie do godz. 13.00). b. dla nabiału - codziennie do godz. 7.00 z wyjątkiem niedziel c. dla warzyw i owoców - trzy razy w tygodniu d. dla mrożonek - dwa raz w tygodniu e. dla artykułów spożywczych różnych (produkty zbożowe, przyprawy, cukier, jaja napoje) - dwa raz w tygodniu f. mięsa świeżego i jego wyrobów - cztery razy w tygodniu (bez sobót i niedziel) g. drobiu świeżego i jego wyrobów - cztery razy w tygodniu (bez sobót i niedziel) w odpowiedzi na zamówienie cząstkowe złożone u Wykonawcy dnia poprzedniego do godziny 11.00. 4. Wymagany termin płatności - 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury VAT. 5. Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu na terenie Polski zgodnie z ustawą o - o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia (Dz. U. z dnia 22 czerwca 2001r.z późniejszymi zmianami) 6. Przy każdej dostawie żywności wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia odpowiednich dokumentów potwierdzających jakość zdrowotną żywności danej partii wyrobu. 7. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, że oferowane wyroby są dopuszczone do obrotu wynikającego z przepisów ustawy o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia (Dz. U. z dnia 22 czerwca 2001r.z późniejszymi zmianami) oraz że Wykonawca wdraża system HACCP; (ujęto w treści Załącznika nr 10.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9, 03.14.25.00-3, 15.10.00.00-9, 15.11.20.00-6, 15.30.00.00-1, 15.10.00.00-9, 15.50.00.00-3, 15.22.00.00-6, 15.33.11.70-9, 15.24.00.00-2, 15.98.10.00-8, 15.51.12.10-8, 15.86.00.00-4.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 612993.50 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: PAKIET 1 (ART. SPOŻYWCZE RÓŻNE)
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE JAN PAWELAK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE JAN PAWELAK
- PPHU Japart Jan Pawelak Zakład Pracy Chronionej, ul. Tysiąclecia 32, 42-140 Panki, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 75787,50
- Oferta z najniższą ceną: 75787,50 oferta z najwyższą ceną: 90972,49
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: PAKIET 2 (PIECZYWO)
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Grażyna Lipianin PIEKARNIA LIPIANIN G.W. LIPIANIN
jakie przetargi wygrała firma
Grażyna Lipianin PIEKARNIA LIPIANIN G.W. LIPIANIN
- Piekarnia LIPIANIN GW Lipianin 32, Przylesie 32, 49-351 Przylesie, kraj/woj. opolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 50906,00
- Oferta z najniższą ceną: 50906,00 oferta z najwyższą ceną: 64392,00
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: pakiet 3 (jaja)
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ROLDROB Gospodarstwo Rolno-Drobiarskie Klaudiusz Skrzipczyk, ul. Sołtysów 15, 45-111 Opole, kraj/woj. opolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 11960,00
- Oferta z najniższą ceną: 11960,00 oferta z najwyższą ceną: 11960,00
- Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: PAKIET 4 (DRÓB I JEGO WYROBY)
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WŁODARCZYK MAŁGORZATA Hurtownia Mięsa i Wędlin "MAŁGOSIA"
jakie przetargi wygrała firma
WŁODARCZYK MAŁGORZATA Hurtownia Mięsa i Wędlin "MAŁGOSIA"
- Hurtownia Mies i Wędlin MAŁGOSIA Małgorzata Włodarczyk, ul. Światowida 5, 45-325 oPOLE, kraj/woj. opolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 47 758,00
- Oferta z najniższą ceną: 47758,00 oferta z najwyższą ceną: 47 758,00
- Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: PAKIET 5 (warzywa i owoce)
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Żywność Polska Sp. z o.o. 52-438, ul. Giełdowa 12,, 52-438 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 92 977,00
- Oferta z najniższą ceną: 92 977,00 oferta z najwyższą ceną: 123 149,00
- Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: pakiet 6 (mięso i wyroby mięsne)
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JANETA ERNESTYN ZAKŁAD RZEŹNICZO - WĘDLINIARSKI ERNESTYN JANETA
jakie przetargi wygrała firma
JANETA ERNESTYN ZAKŁAD RZEŹNICZO - WĘDLINIARSKI ERNESTYN JANETA
- Zakład Rzeźniczo -Wędliniarski Ernestyn Janeta, ul. Pogrzebieńska 21 a,, 44-360 Lubomia, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 136647,00
- Oferta z najniższą ceną: 131470 oferta z najwyższą ceną: 161211,50
- Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: pakiet 7 (artykuły mleczne)
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OKRĘGOWA SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA W PRUDNIKU W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
OKRĘGOWA SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA W PRUDNIKU W UPADŁOŚCI
- Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska, ul. Prężyńska 1,, 48-200 Prudnik, kraj/woj. opolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 159 793,00
- Oferta z najniższą ceną: 159 793,00 oferta z najwyższą ceną: 169 739,00
- Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: pakiet 8 (mrożonki)
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Frigoopol S.A., ul. Głogowska nr 35, 45-315 Opole, kraj/woj. opolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 37 165,00
- Oferta z najniższą ceną: 37 165,00 oferta z najwyższą ceną: 37 165,00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Część IV: Wykonanie monitoringu stanu ochrony susła moręgowanego (kod gatunku 1335) w obszarze Natura 2000 Kamień Śląski PLH160003 - II termin
- D/33/2025 Zakup licencji na oprogramowanie do analizy jakościowej, umożliwiające współpracę w chmurze i stacjonarną analizę danych jakościowych
- Dostawa sprzętu medycznego dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu
- Usługa sukcesywnego odbioru i zagospodarowania odpadów [U/1/TP/2025]
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu kompetencji twardych w podziale na 4 części
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie serwisu i napraw samochodów służbowych GDDKiA Oddział w Opolu w okresie 24 miesięcy
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy produktów mrożonych do COS-OPO w Giżycku
- Zakup i dostawa napojów, soków i wody mineralnej dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Sukcesywne dostawy świeżego pieczywa na okres 12 miesięcy
- MZŻ.262.7.2025.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA ŚWIEŻEGO MIĘSA I PRODUKTÓW MIĘSNYCH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI
- Zakup wody dla pracowników w okresie letnim
- Sukcesywna dostawa warzyw i owoców w II kwartale 2025 r. na potrzeby jednostki organizacyjnej Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy OHP - Ośrodek Szkolenia i Wychowania OHP w Strzelcach Krajeńskich
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.