Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-22
Jaroszowiec: Modernizacja Wojewódzkiego Szpitala Chorób Płuc w Jaroszowcu-adaptacja pomieszczeń w budynkach szpitalnych.
Numer ogłoszenia: 105411 - 2007; data zamieszczenia: 22.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Chorób Płuc w Jaroszowcu, ul. Kolejowa 1a, 32-312 Jaroszowiec, woj. małopolskie, tel. 032 6428090 w. 53, 6428031w.53, fax 032 6428100.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja Wojewódzkiego Szpitala Chorób Płuc w Jaroszowcu-adaptacja pomieszczeń w budynkach szpitalnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zadaniu pn.: \Modernizacja Wojewódzkiego Szpitala Chorób Płuc w Jaroszowcu - adaptacja pomieszczeń w budynkach szpitalnych\. 2. Zakres przedmiotowy zamówienia obejmuje: 1) adaptację pomieszczeń na I i II piętrze Budynku Administracji do aktualnie obowiązujących przepisów, w tym przepisów p.poż., 2) adaptację pomieszczeń parteru Budynku Administracji na Dział Farmacji, 3) zabudowę tarasu na III piętrze Budynku Głównego wraz z nadbudową dachu. 3. Roboty budowlane objęte zamówieniem obejmują pełny zakres robót wielobranżowych. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Oryginalny kod CPV: 45.26.25.00 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Oryginalny kod CPV: 45.31.43.00 - Kładzenie kabli Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania Oryginalny kod CPV: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 18 000,00 zł. (słownie: osiemnaście tysięcy zł)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki wynikające z art. 22 ust 1 ustawy Pzp, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania danego zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art.24 Ustawy Pzp. 2. wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich pięciu latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali roboty budowlane w obiektach służby zdrowia lub w obiektach o podobnym charakterze, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (należy dołączyć referencje), 3. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: osobami posiadającymi uprawnienia bez ograniczeń do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika robót o specjalnościach: 1) konstrukcyjno-budowlanej, 2) instalacyjnej, w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 3) instalacyjnej, w zakresie instalacji i sieci wod-kan, 4. wykażą się odpowiednim potencjałem ekonomicznym, tj. przedłożą informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową Wykonawcy, w wysokości 500 000,00 zł. 5. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej - wartość ubezpieczenia nie mniejsza niż cena brutto oferty. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez sprawdzenie kompletności złożonych dokumentów i oświadczeń oraz ich analizę pod względem formalnym i merytorycznym. W oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach Zamawiający oceni spełnienie w/w warunków zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp, wg wzoru stanowiącego zał. Nr 2 do SIWZ 2. oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że materiały i urządzenia użyte przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia odpowiadają Polskim Normom i posiadają ocenę Państwowego Zakładu Higieny oraz świadectwo o dopuszczeniu do stosowania materiałów w budownictwie wydane przez Instytut Techniki Budowlanej, 3. oświadczenie Wykonawcy, że urządzenia technologiczne posiadać będą dokumentację - DTR oraz jeżeli wymaga tego urządzenie - dokumentację odbiorową, atesty, znak bezpieczeństwa \B\, 4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości 500 000,00 zł. wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż cena brutto oferty i ważności obejmującej okres trwania umowy. 10. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, w zakresie sprawowania funkcji kierownika budowy lub kierowników robót branżowych. Wymagane jest wykazanie pracownika posiadającego uprawnienia bez ograniczeń do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika robót o specjalności konstrukcyjno-budowlanej z nie mniej niż trzyletnim doświadczeniem na tym stanowisku, instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji wod-kan., 11. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie w funkcji kierownika budowy oraz kierowników robót branżowych, posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego oraz należą do właściwej izby samorządu zawodowego, np. Izby Inżynierów Budownictwa. 12. wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w obiektach służby zdrowia lub w obiektach o podobnym charakterze odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje) - na wzorze stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ (wymagane jest wykazanie przynajmniej trzech takich robót), 13. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca - na wzorze stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, 14. dokument potwierdzający wniesienie wadium, (tzn. oryginał dokumentu poręczenia lub gwarancji, lub potwierdzenie dokonania przelewu, jeżeli wadium zostało wniesione w środkach pieniężnych), 15. wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako podwykonawcy wraz z podaniem ich nazw, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności na wzorze stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolskie.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego (sekretariat) lub na pisemny wniosek oferenta - przesłana za zaliczeniem pocztowym. Opłata za SIWZ w formie pisemnej: 350,00 zł..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2007 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego - Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI JAROSZOWIEC
więcej: przetargi JAROSZOWIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- Wymiana okładziny schodów i remont posadzki w budynku szkoły
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.