eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynWykonanie prac związanych z doraźnym oczyszczaniem terenów Gminy oraz oczyszczaniem plaż na obszarze miasta Olsztyn

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-15

Olsztyn: Wykonanie prac związanych z doraźnym oczyszczaniem terenów Gminy oraz oczyszczaniem plaż na obszarze miasta Olsztyn
Numer ogłoszenia: 105414 - 2009; data zamieszczenia: 15.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olsztyn , pl. Jana Pawła II 1, 10-101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 5273111 wew. , 325, faks (089) 5349375.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac związanych z doraźnym oczyszczaniem terenów Gminy oraz oczyszczaniem plaż na obszarze miasta Olsztyn.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z doraźnym oczyszczaniem terenów Gminy oraz oczyszczaniem plaż na obszarze miasta Olsztyn. 90600000-3 Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane. 77314000-4 Usługi utrzymania gruntów. 45236290-9 Naprawa terenów rekreacyjnych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zgodnie z art. 29, 30 i 31 ustawy): Przedmiot zamówienia obejmuje dwa zadania: ZADANIE I: doraźne wykonywanie prac związanych z urządzeniem i utrzymaniem terenów gminnych na obszarze miasta Olsztyna (tereny należące do Gminy Olsztyn, nie posiadające administratora, tereny rekreacyjne i inne). ZADANIE II: sezonowe utrzymanie kąpielisk. ZADANIE I. Doraźne utrzymanie terenów gminnych: Podstawowy zakres prac obejmuje: 1)rekultywacja terenu - zebranie i wywóz zanieczyszczeń i gruzu, dowóz ziemi (pokrycie 10cm warstwą ziemi), wyrównanie i przekopanie terenu, obsianie terenu trawą, ubicie powierzchni, wykonanie pierwszego koszenia, usunięcie pozostałości po koszeniu, 2)plantowanie terenu - wyrównanie istniejącego gruntu przez ścięcie wypukłości, przemieszczenie urobku i zasypanie wgłębień, ostateczne ręczne wyprofilowanie plantowanego terenu, 3)plantowanie dowiezionego gruntu - zakup, dowiezienie i rozścielenie warstwy ziemi grubości 10cm, wyrównanie terenu przez ścięcie wypukłości, przemieszczenie urobku i zasypanie wgłębień, ostateczne ręczne wyprofilowanie plantowanego terenu. 4)ścinanie krzaków i zagajników - ścięcie roślin przy powierzchni ziemi, zgrabienie, zebranie i usunięcie pozostałości po ścince, 5)koszenie trawników - wykoszenie terenu wraz usunięciem pozostałości po wykoszeniu (tj. tereny nieużytków wykoszone już w danym sezonie, trawniki). 6)wykaszanie nieużytków - wykoszenie terenu wraz usunięciem pozostałości po wykoszeniu, 7)oczyszczenie terenu z zanieczyszczeń - butelki, folie, szkło itp. - powierzchniowe zebranie zanieczyszczeń w worki lub bezpośrednio na środki transportu, załadowanie i wywóz na wysypisko, 8)wygrabienie terenu z zanieczyszczeń - zgrabienie zebranie zanieczyszczeń z terenu załadunek na środki transportu i wywóz na wysypisko 9)usunięcie śmieci wraz z wykoszeniem terenu - powierzchniowe zebranie zanieczyszczeń w worki lub bezpośrednio na środki transportu, wykoszenie terenu, zebranie pokosu, załadowanie i wywóz zanieczyszczeń i pozostałości po wykoszeniu na wysypisko (jako trawniki traktowane są również tereny nieużytków wykoszone już w danym sezonie; nieużytki - miejsca porośnięte chwastami oraz drobnymi samosiewami). 10)likwidacja dzikich wysypisk - oczyszczenie terenu z zanieczyszczeń w tym wielkogabarytowych np. wersalki, lodówki itp., zanieczyszczenia składowane w workach oraz inne zanieczyszczenia zgromadzone w jednym miejscu - zebranie zanieczyszczeń, załadunek i wywóz zanieczyszczeń na wysypisko, 11)wykonanie i ustawienie tablic informacyjnych - treść tablicy np. zakaz wysypywania gruzu i śmieci pod groźbą kary administracyjnej o max. wymiarach 100x60cm wraz z montażem na słupku (słupek na fundamencie betonowym 30x30x80cm). 12) Oferent obowiązany jest określić ceny jednostkowe zawarte w specyfikacji warunków zamówienia. Ceny jednostkowe mają uwzględniać całkowite koszty niezbędne do wykonania danej czynności tj. narzuty, niezbędne materiały, pracę sprzętu, robociznę, załadunek, wywóz i koszt składowania odpadów na wysypisku wraz z stosownymi narzutami. ZADANIE II. Utrzymanie kąpielisk Przedmiot robót obejmuje doraźne wykonywanie prac porządkowych w rejonie kąpielisk (łącznie 10 plaż - wg. 8 szt. załączników graficznych) zlokalizowanych w granicach administracyjnych miasta nad: 1)Jez. Krzywe (Ukiel) - plaża przy Zat.Miłej (3,7 ha), plaża za hotelem Novotel (2,2 ha; 19 kręgów w tym również kręgi przy parkingu i Zat.Miłej), plaża za ośrodkiem harcerskim (1,6 ha; 9 kręgów), 2 plaże przy ul. Bałtyckiej (0,67 ha +0,32ha; 4 kosze), kąpielisko przy Os. Gutkowo (0,33ha; 3 kosze) oraz kąpielisko przy ul. Żurawiej w Łupstychu (0,7 ha). 2)Jez. Skanda - plaża w rejonie ul.Pstrowskiego (1,09 ha) łącznie z drogą łączącą plażę piaszczystą z plażą trawiastą (0,2ha; 1 krąg) oraz ul. Plażowa - od ul. Pstrowskiego do plaży trawiastej (0,25 ha) 3)Jez. Żbik - tereny wokół jeziora (0,78 ha; 8 kręgów). Zakres prac obejmuje: 1)Utrzymanie czystości tj. zbieranie papierów i innych drobnych zanieczyszczeń z terenów kąpielisk, zgodnie z załączonym harmonogramem lub na podstawie zleceń inspektorów. 2)Opróżnianie zanieczyszczeń z kręgów betonowych, śmietniczek. 3)Wymianę worków w kręgach. 4)Wykonywanie innych robót towarzyszących (nie wymienionych w pkt.1 - 3) związanych z utrzymaniem kąpieliska. Oczyszczanie kąpielisk przewidziane jest do końca października 2009 roku. Oferent obowiązany jest określić cenę jednokrotnego oczyszczenia kąpieliska z podziałem na plaże, łącznie z opróżnieniem znajdujących się na niej kręgów i wymianą worków. Przed przystąpieniem do złożenia oferty wykonawca winien zapoznać się przedmiotem zamówienia. Cena jednostkowa ma uwzględniać całkowite koszty niezbędne do wykonania danej czynności tj. koszty dojazdu na miejsce, niezbędne materiały, pracę sprzętu, robociznę, załadunek, wywóz i składowanie zanieczyszczeń na wysypisku wraz z stosownymi narzutami. 3. Szczegółowy zakres prac określony jest w załączniku nr 6 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 77.31.40.00 - Usługi utrzymania gruntów 45.23.62.90 - Naprawa terenów rekreacyjnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Dla zadania I. 5.000,- PLN, dla zadania II. - 500,-PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (warunek dotyczy wszystkich zadań objętych zamówieniem); 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (warunek dotyczy wszystkich części objętych zamówieniem); 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (warunek dotyczy wszystkich części objętych zamówieniem); 4. spełniają następujące warunki dodatkowe: 1)w celu ubiegania się o zadanie I - wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, usługi związane z oczyszczaniem terenów o łącznej wartości nie mniejszej niż 80.000 zł. z VAT. 2) w celu ubiegania się o zadanie I: dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. a) min. 3 osobami do bezpośredniej realizacji zamówienia, b) min. 1 osobą do nadzorowania prawidłowości prac. 3) w celu ubiegania się o zadanie II: dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. a) min. 2 osobami do bezpośredniej realizacji zamówienia, b) min. 1 osobą do nadzorowania prawidłowości prac. UWAGA! W przypadku ubiegania sie o obydwie części zamówienia (zadanie I i II) warunki określone w pkt. 4.2) i 4.3) muszą być spełnione łącznie - tzn. Wykonawca musi dysponować (lub będzie dysponować) co najmniej 5 osobami do bezpośredniej realizacji zamówienia oraz co najmniej 2 osobami do nadzorowania prawidłowości prac. 4) w celu ubiegania się o zadanie I: dysponuje lub będzie dysponował następującymi narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia: a)samochód towarowo-osobowy do szybkiego przewozu ludzi i sprzętu o masie całkowitej do 3,5t. - 1szt.. b)piła spalinowa - 1 szt. c)samochód skrzyniowy lub samowyładowczy do 5t - 1 szt. d)spycharka - 1 szt. e)koparka - 1 szt. f)kosiarka - min. 1 szt. 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (warunek dotyczy wszystkich zadań objętych zamówieniem). 6. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi dostarczyć: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny, tj. w przypadku: a) spółek prawa handlowego, przedsiębiorstw, spółdzielni i innych podmiotów zarejestrowanych w sądzie - odpis z rejestru sądowego (KRS), b) spółek cywilnych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (dotyczy każdego ze wspólników będących przedsiębiorcami), c) osób fizycznych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej. (dokument wspólny dla wszystkich części). 2) oświadczenie o nie podleganiu wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia - wg wzoru zał. nr 1 do SIWZ (dokument wspólny dla wszystkich części). 3) wykaz usług zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wg wzoru zał. nr 2 do SIWZ (dokument wymagany dla części I). 4) dokumenty potwierdzające, że usługi o których mowa w pkt. 1.3) zostały zrealizowane należycie - (np. opinie, referencje, protokoły itp.). 5) oświadczenie że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - wg wzoru zał. nr 3 do SIWZ. Jeżeli w wykazie Wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował, należy przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia (dokument wspólny dla wszystkich części). 6) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - wg wzoru zał. nr 4 do SIWZ. Jeżeli w wykazie Wykonawca wskaże narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, należy przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, spełniających warunek Zamawiającego (dokument wymagany dla części I)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.olsztyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek wykonawcy SIWZ będzie do odbioru w siedzibie Zamawiającego w pok. 402 w godz. 8:00 - 15:30, lub zostanie przesłana za pośrednictwem Poczty Polskiej..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Olsztyn, Wydział Zamówień Publicznych (pok. 402), Pl. Jana Pawła II 1..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej. Informacje dodatkowe: 1. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą: FORMULARZA OFERTOWEGO, - dla każdej części zamówienia osobno - wg wzoru zał. nr 5 i 6 do SIWZ. Brak wyceny którejkolwiek z pozycji spowoduje odrzucenie oferty jako nie obejmującej całości przedmiotu zamówienia. - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - pełnomocnictwo (a). 2. Otwarcie ofert nastąpi 24.04.2009 r. o godz. 12:00 w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta Olsztyn, Wydział Zamówień Publicznych, Pl. Jana Pawła II 1, 10-101 Olsztyn, pok. 402 (IV p.). 3. Znak sprawy: ZP.d.3410-37/09. 4. Termin wykonania zamówienia: Dla części I - Doraźne utrzymanie terenów gminnych: od daty podpisania umowy do 31.12.2009 r.; Dla części II - Utrzymanie kąpielisk: od daty podpisania umowy do 31.10.2009 r..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I - doraźne wykonywanie prac związanych z urządzeniem i utrzymaniem terenów gminnych na obszarze miasta Olsztyna (tereny należące do Gminy Olsztyn, nie posiadające administratora, tereny rekreacyjne i inne)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac określony jest w podstawowej części ogłoszenia oraz w SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 77.31.40.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II - sezonowe utrzymanie kąpielisk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres zamówienia określony jest w głównej części ogłoszenia oraz w SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.62.90-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.