Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-19
Rzeszów: Przebudowa dachu basenu krytego ROSiR
Numer ogłoszenia: 105431 - 2008; data zamieszczenia: 19.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rzeszowski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. ks. J. Jałowego 23A, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8534077, fax 017 8535853.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rosir.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.rosir.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dachu basenu krytego ROSiR.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Demontaż istniejącego przekrycia dachu basenu z przestrzennych łupin ze sprężonego betonu. Konstrukcję nośną przekrycia stanowią słupy żelbetowe o rozstawie 6,30 m 2. Wykonanie nowego przekrycia basenu w konstrukcji drewnianej, ze zmianą wysokości istniejących słupów. Główną konstrukcję stanowią dżwigary z drewna klejonego o H=160 cm i rozstawie 6,30m. Elementami uzupełniającymi są drewniane krążyny i płatwie. Na krążynach spoczywa blacha trapezowa, a na niej warstwa wełny mineralnej. Pokrycie dachowe: papa podkładowa termozgrzewalna + papa termozgrzewalna wierzchniego krycia na osnowie z włókniny poliestrowej, kolor grafitowy. 3. Wykonanie nowego przeszklenia ściany południowej basenu, ślusarka aluminiowa, jednoramowa, dwuszybowa z argonem, U=1,1 z nawiewnikami higrosterowanymi w kolorze RAL 9002 4. Odprowadzenie wód opadowych z dachu nowymi rurami spustowymi do kanalizacji deszczowej o średnicy 400 mm biegnącej przez działkę zamawiającego. Przyłącz od projektowanych rur spustowych do kanalizacji deszczowej zaprojektowano z rur PVC 200 i 250 typu ciężkiego S 5. Demontaż istniejącego oświetlenia hali basenu z przewodami zasilającymi. Oświetlenie niecki basenu 8 opraw 400 W, 12 opraw 250 W. Oświetlenie trybun 15 opraw 2x58W (5 opraw z modułem awaryjnym)
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 12000 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. spełniają warunki art.22 ust. 1 ustawy Pzp, niniejszej specyfikacji i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - zgodnie z art. 24 ust. 1 i ust. 2 Pzp 2. dysponują kadrą dozoru technicznego z odpowiednimi uprawnieniami i doświadczeniem w kierowaniu pracami stanowiącymi przedmiot zamówienia 3. dysponują sprzętem umożliwiającym wykonanie prac stanowiących przedmiot zamówienia, w szczególności demontaż istniejących dźwigarów dachowych uwzględniając ich wymiar i ciężar 4. posiadają doświadczenie w montażu (demontażu) wielkogabarytowych elementów, w szczególności żelbetowych, sprężonych, udokumentowane referencjami dotyczącymi realizacji w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej 2 obiektów z wykorzystaniem prefabrykowanych elementów o rozpiętości min. 20 m 5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w następujący sposób: Wg formuły spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Oferta wykonawcy (zał. Nr 1). 6. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych (zał. Nr 2). 7. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (zał. Nr 3). 8. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca (zał. Nr 4). 9. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zał. Nr 5). 10. Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (zał. Nr 6). 11. Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rosir.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rzeszowski Ośrodek Sportu i Rekreacji 35-959 Rzeszów ul. ks. J. Jałowego 23a pokój 12.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2008 godzina 12:00, miejsce: Rzeszowski Ośrodek Sportu i Rekreacji 35-959 Rzeszów ul. ks. J. Jałowego 23a pokój 12.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Świadczenie usługi noclegowej dla uczestników konferencji: "Emerging environmental contaminants - current status, challenges and perspectives"
- Zakup i dostawa implantów oraz osprzętu do przeprowadzania zabiegów operacyjnych z zakresu pełnego spektrum ortopedycznego i neurochirurgicznego
- Zakup wraz z dostawą mieszanki workowanej mineralno-asfaltowej masy na zimno do utrzymania dróg wojewódzkich w 2025 r. - dla potrzeb RDW
- Dostawa artykułów spożywczych i mięsnych dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
- Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 885 Przemyśl-Hermanowice-Granice Państwa, budowa ciągu pieszo-rowerowego od km 7+149 do km 7+320 strona lewa w m. Hermanowice
- Dostawa materiałów kamiennych do utrzymania dróg wojewódzkich administrowanych przez Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie - 7 Zadań
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa trafostacji - rozdzielnic
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Chynów
- "Adaptacja budynku internatu Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu" - Etap I
- Dostosowanie Systemu Sygnalizacji Pożarowej do przeprowadzania imprez z wykorzystaniem efektów scenicznych w obszarze płyty głównej Hali Widowiskowo-Sportowej COS Torwar w Warszawie
- Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie remontu balkonów budynku przy ul. Kleczkowskiej 17 oraz Glinianej 63 we Wrocławiu
- "Przebudowa dróg gminnych ulicy Cmentarnej i części ulicy Bolesława Chrobrego w Złotoryi".
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.