To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-07
Ogłoszenie nr 105463 - 2017 z dnia 2017-07-07 r.
Leżajsk: Dostawa wyposażenia na zadaniu pn. Budowa budynku wielofunkcyjnego w Brzózie Królewskiej - poprawa infrastruktury technicznej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuCzęść nr 1 - Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 - oś priorytetowa VI Spójność przestrzenna i społeczna, działanie: 6.2 Infrastruktura ochrony zdrowia i pomocy społecznej, poddziałanie: 6.2.2 Infrastruktura pomocy społecznej
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 527529-N-2017 z dnia 2017-06-07 r.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 97276 - 2017 z dnia 2017-06-14 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Leżajsk, krajowy numer identyfikacyjny
54637700000, ul.
ul. Opalińskiego
2,
37300
Leżajsk, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
017 240 62 00, faks
017 240 62 48, e-mail
lezajsk@zgwrp.org.pl
Adres strony internetowej (URL): www.gminalezajsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia na zadaniu pn. Budowa budynku wielofunkcyjnego w Brzózie Królewskiej - poprawa infrastruktury technicznej
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie podzielone zostało na trzy oddzielne części: Część numer 1: ,,MEBLE I AKCESORIA - WYPOSAŻENIE ŻŁOBKA" Część numer 1 obejmuje zakup i dostawę następującego wyposażenia do żłobka: zestaw mebli (2 kpl., dywan, szafki, łóżeczka, przewijaki z materacami, szafki na nocniki, szafki na pościel, szafki na pieluchy, krzesło do karmienia dzieci, stoliki, krzesełka, pojemniki na pieluchy, kosze na śmieci, makatki, biurka, krzesła, szatnie ze stelażem, bujaki, mata, kanapka, tablice korkowe zgodnie z zestawieniem wyposażenia Część numer 2: ,,SPRZĘT AGD I WYPOSAŻENIE KĄCIKA DLA MATEK- WYPOSAŻENIE ŻŁOBKA" Część numer 2 obejmuje zakup i dostawę następującego sprzętu ADG i wyposażenia kącika dla matek w żłobku: fotele dla matek, lodówka mała, lodówka duża, stół roboczy chromoniklowy z szafką, stoliki, wózek kelnerski ze stali nierdzewnej, elektryczne sterylizatory do butelek, podgrzewacze do butelek, płyta indukcyjna zgodnie z zestawieniem wyposażenia Część numer 3: ,,WYPOSAŻENIE PRZEDSZKOLA I ŻŁOBKA" Część numer 3 obejmuje zakup i dostawę następującego wyposażenia (zgodnie z zestawieniem wyposażenia) do: - żłobka: wózki 4-osobowe, tablice korkowe, szafki na leżaki, materace i pościel z drzwiami, - przedszkola 3 latki- stoły prostokątne, krzesełka, szafki, szafy, biurko, krzesło, zestaw mebli, tablica korkowa, tablica magnetyczna, szafka plastyczna, szafa na pościel z przesuwanymi drzwiami, szafa na leżaki, materace i pościel z drzwiami - przedszkola 4-5 latki - szafki, szafki z pojemnikami, szafka z półką do kącików, półotwarta z nadstawką, Szafka 1/8 koła na kółkach, biblioteczka stojąca z pufami, szafka narożna, biurka, krzesła, szafa wielofunkcyjna zgodnie z zestawieniem wyposażenia - przedszkola 6 - latki - szafki, krzesełka, stoły, regały, szafy, biurka, tablice, stoliki, Stolik na kubeczki i ręczniczki - zali zajęć dodatkowych : zestawy mebli, biurka, krzesła, tablice korkowe, stoły, krzesełka, szafy, szatnie ze stelażem, - sali rekreacyjnej - ławki drewniane, gimnastyczne, drabinki gimnastyczne, materace gimnastyczne, skrzynia gimnastyczna, składane kosze do piłki, worki do skakania, szafy na sprzęt sportowy, - gabinetu dyrektora - fotele, sofa, ława biurowa, komoda, biurko, fotele biurowe, - sekretariatu - zestaw mebli, krzesła, fotel biurowy, wieszaki na ubrania, szafa aktowa ze skarbczykiem - pokój nauczycielski - szafa wysoka z 10 schowkami, szafa ubraniowa, regał na buty, szafki, stół owalny, krzesła, lodówka, - pokój socjalny, pomieszczenia gospodarcze - stół owalny, krzesła, szafki, szafa ubraniowa, lodówka mała, regał metalowy, szafka na klucze, apteczka , kosze na śmiecie, pojemniki na pranie, podajniki ręczników, dozowniki do mydeł w płynie, stół roboczy nierdzewny z półką, ławka 4-os., ławka 5-os, ławka 3-os., krzesła konferencyjne, krzesełka, lustro logopedyczne. - pokój logopedy / pedagoga - zestaw mebli, krzesło, biurko, stół, krzesełka, lustra logopedyczne, tablice, Szczegółowy zakres dostawy dla każdej z części określa: Załącznik nr 5 : Zestawienie wyposażenia dla poszczególnych części Określone w zestawieniu wyposażenia stanowiącym załącznik nr 5 do siwz typy materiałów i urządzeń podano dla wyznaczenia standardu technicznego. Wykonawcy robót przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały i urządzenia, o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały i urządzenia zamienne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np: właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wyceny wyposażenia dla poszczególnych części zgodnie z zestawieniem stanowiącym załącznik nr 5 do siwz.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
39150000-8
Dodatkowe kody CPV:
39161000-8,
39130000-2,
39290000-1,
39530000-6,
39700000-9,
39710000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: MEBLE I AKCESORIA - WYPOSAŻENIE ŻŁOBKA |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT39986.73 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 40 155,81 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: SPRZĘT AGD I WYPOSAŻENIE KĄCIKA DLA MATEK- WYPOSAŻENIE ŻŁOBKA |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT6257.77 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 11 411,92 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: WYPOSAŻENIE PRZEDSZKOLA I ŻŁOBKA |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT150751.84 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 137 123,58 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LEŻAJSKA
- Dostawa kruszywa na szlaki zrywkowe w 2025 roku
- Dostawa rękawic diagnostycznych
- Budowa wiaty służącej celom gospodarki leśnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą
więcej: przetargi w Leżajsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.