Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-06
Pruszków: przebudowa nawierzchni ulicy Kochanowskiego w Pruszkowie
Numer ogłoszenia: 105507 - 2009; data zamieszczenia: 06.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pruszków , ul. Kraszewskiego 14/16, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 022 7587244.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa nawierzchni ulicy Kochanowskiego w Pruszkowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Na zamówienie składają się wykonanie: - nawierzchni z kostki brukowej betonowej szarej (jezdnia + wjazdy) gr. 8 cm, - 1035,0m2 - nawierzchni z kostki brukowej betonowej czerwonej (chodnik) gr. 6 cm, - ok. 380,0m2 - obrzeży betonowych 8x30, - ok. 700,0mb - podbudowy z kruszywa łamanego (jezdnia) gr. 24cm, - ok. 905,0m2 - podbudowy z kruszywa łamanego (wjazdy) gr. 15cm, - ok. 70,0m2 - warstwy odsączającej z pospółki (wjazdy) gr. 15cm, - ok. 70,0m2 - warstwy odsączającej z pospółki (jezdnia + chodnik) gr. 10cm, - ok. 1320,0m2 - studni chłonnych z kręgów betonowych śr. 1,2m, gł. 2,0m, 2 sztuki - wpustów ściekowych, 2 sztuki - drenażu rozsączającego, ok. 71,0mb - kanału z PVC o śr. 250mm, 22,0m - kanału z PVC o śr. 160mm, 5,0m - montażu i ustawieniu słupów bliźniaczych żelbetonowych z jedną belką ustojową długości słupa 7m, 3 sztuki - umocowania pomostów kablowych na słupach bliźniaczych o wysokości słupa 7m, 1 sztuka - montażu skrzynki słupowej, 1 sztuka - montażu puszki słupowej, 2 sztuki - zawieszeniu kabli nadziemnych nas podbudowie słupowej, kabel ósemkowy o średnicy zewnętrznej 15 - 30mm, 362,0m - montażu przyłączy abonenckich, 9 sztuk..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.33.30 - Fundamentowanie ulic 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.33.20 - Fundamentowanie dróg 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.23.23.10 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 8000.00III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1/ Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów zgodnie z regułą spełnia/nie spełnia. 2/ Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a/ wykażą się wykonaniem z należytą starannością w okresie ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum 2 zamówień (rozpoczęte i zakończone) odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. przebudowy nawierzchni z kostki betonowej. Każda przedstawiona praca musi mieć wartość min. 300 000,00zł. b/ dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym minimum: - osobą (kierownik budowy) posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, - osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych - osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie telekomunikacji wpisanych na listę członków właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego. 3/ Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a/ są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 300 000,00zł. 4/ Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 1 - 10, ust. 2, pkt. 1 - 4..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2/ Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 oraz że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 1 - 10, ust. 2, pkt. 1 - 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych 3/ Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania 4/ Dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie 5/ Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności 5a/ Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 5 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował 6/ Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi tj. kserokopie w specjalności: - drogowej - instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych - telekomunikacyjnych oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego 7/ Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, ważna/y na dzień składania ofert, na kwotę minimum 300 000,00 zł..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pruszkow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Pruszkowie, Biuro Zamówień Publicznych, pok. 113 /wersja papierowa 50zł./.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Pruszkowie, pok. 25.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- Przebudowa dachu Międzyszkolnego Ośrodka Sportowego w Pruszkowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej.
- Wykonanie prac budowlano-konserwatorskich w zabytkowym budynku pałacyku Potulickich - Urzędu Stanu Cywilnego w Pruszkowie
- Projekt pomieszczeń i wyposażenia apteki szpitalnej SPZZOZ w Pruszkowie oraz koncepcja zagospodarowania szatni dla personelu SPZZOZ w Pruszkowie przy ul. Armii Krajowej 2/4
- Wykonanie projektu i budowa doświetlenia 11 (jedenastu) przejść dla pieszych w ciągach dróg powiatowych w ramach zadania pn. "Budowa sygnalizacji świetlnych i doświetleń przejść dla pieszych"
- Rozbudowa drogi powiatowej Nr 4118W ul. Piłsudskiego w Piastowie od skrzyżowania z ul. Lisa Kuli oraz ul. Bohaterów Wolności w Piastowie do skrzyżowania z ul. Warszawską w Piastowie, gmina Piastów.
więcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie wraz z budową zatok postojowych wzdłuż ul. Strzałowej w Toruniu
- Remont odcinków ulic Słowackiego oraz Skierniewickiej w Rawie Mazowieckiej
- REMONT NAWIERZCHNI UTWARDZONYCH PLACÓW PRZY BUDYNKU SĄDU APELACYJNEGO W RZESZOWIE - STRONA ZACHODNIA I PÓŁNOCNA
- Remont drogi publicznej gminnej K420082 Płazówka w miejscowości Witów, Gmina Kościelisko
- Modernizacja ciągów komunikacyjnych na terenie Domu Pomocy Społecznej ORRSz w Dobiegniewie, ul. Gdańska 17
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 2738E na odcinku o długości 1,920 kilometra w ramach zadania: "Rozbudowa drogi powiatowej nr 2738E Oszkowice - Piaski Bankowe"
więcej: Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.