To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-07
Ogłoszenie nr 105513 - 2017 z dnia 2017-07-07 r.
Mierzęcice: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Mierzęcice - Budynek Urzędu Gminy Mierzęcice
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuRegioanlny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Działanie 4.3 Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 526200-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Mierzęcice, krajowy numer identyfikacyjny
54002100000, ul.
ul. Wolności
95,
42460
Mierzęcice, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
322 887 900, faks
322 887 055, e-mail
s.siudyka@mierzecice.pl
Adres strony internetowej (URL): http://mierzecice.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Mierzęcice - Budynek Urzędu Gminy Mierzęcice
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):GK.271.0002.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: Część I - docieplenie ścian zewnętrznych, - wymianę drzwi zewnętrznych, dostosowanych do wjazdu wózkami dla osób niepełnosprawnych, korzystających z podjazdu, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, - ocieplenie stropodachu, wraz z robotami towarzyszącymi m.in.: wymianę parapetów zewnętrznych, rur spustowych i rynien oraz obróbek blacharskich Część II - modernizację systemu grzewczego. Wykonawca ponadto będzie zobowiązany do: 1) Zapewnienia dojścia i dojazdu pracownikom oraz petentom do budynku Urzędu Gminy przez cały czas trwania robót. 2) Urządzenia i oznakowania terenu budowy i odpowiedniego jego zabezpieczenia i zapewnienia odpowiednich zabezpieczeń bhp, wynikających zwłaszcza z prowadzenia robót w czasie normalnego funkcjonowania urzędu. 3) Wykonania robót zabezpieczających i odtworzeniowych zgodnie z projektem. 4) Wykonania wszystkich robót towarzyszących, zgodnych z projektem i prawidłową technologią wykonywania robót. 5) Wykonania niezbędnych badań, prób i pomiarów na każde polecenie Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru w celu stwierdzenia prawidłowości wykonanych robót. 6) W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji zadania urządzeń, instalacji lub też istniejących sieci uzbrojenia terenu - naprawienia ich i doprowadzenia do stanu pierwotnego. 7) Zgłaszania Zamawiającemu lub Inspektorowi Nadzoru robót ulegających zakryciu lub zanikających. 8) Zapewnienia uprawnionego dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy. 9) Usuwania na bieżąco z terenu budowy zbędnych materiałów, odpadów i śmieci. 10) Uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazania go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego. 11) Przywrócenia terenu po wykonywanych robotach do stanu pierwotnego. 12) Wykonania innych prac, niezbędnych dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. 13) Posiadania w okresie realizacji przedmiotu zamówienia aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500.000 zł. Wykonawca utrzyma ważność ubezpieczenia przez cały okres realizacji umowy. Uwaga. W przypadku wystąpienia siedlisk gatunków ptaków oraz nietoperzy Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia warunków i zaleceń określonych w opinii ornitologicznej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45321000-3
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT150878 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 177908,82 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT57249 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 55336,80 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.