Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-11
Kraków: Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne, zgromadzonych na terenie kompleksów wojskowych oraz odbiór
i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne pochodzących z urządzeń sozotechnicznych wraz z dokładnym oczyszczaniem urządzeń.
Numer ogłoszenia: 105527 - 2012; data zamieszczenia: 11.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3811 , Rząska, ul. Krakowska 2, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. +48 12 4555059; 4555116, faks +48 12 4555059, +48 12 4555103.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.35wog.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne, zgromadzonych na terenie kompleksów wojskowych oraz odbiór i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne pochodzących z urządzeń sozotechnicznych wraz z dokładnym oczyszczaniem urządzeń..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych dla środowiska oraz innych niż niebezpieczne dla środowiska, zgromadzonych na terenie kompleksów wojskowych administrowanych przez Jednostkę Wojskową 3811, jak również odbiór i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych dla środowiska oraz innych niż niebezpieczne dla środowiska pochodzących z urządzeń sozotechnicznych wraz z ich dokładnym oczyszczeniem. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 2 zadania tj.: 1) Zadanie Nr 1 - odbiór odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne pochodzących z urządzeń sozotechnicznych (separatory substancji ropopochodnych przy myjniach samochodowych i budynkach warsztatowych oraz separatory tłuszczu przy stołówkach żołnierskich) wraz z dokładnym oczyszczeniem urządzeń oraz zagospodarowaniem odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami ochrony środowiska, z kompleksów wojskowych zlokalizowanych przy ulicy: 1. Kraków, ul. Wrocławska 82 2. Kraków, ul. Tyniecka 45 3. Kraków, ul. Ułanów 43 4. Rząska, ul. Krakowska 2 2) Zadanie Nr 2 - odbiór odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne zgromadzonych na terenie kompleksów wojskowych i ich zagospodarowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami ochrony środowiska, z kompleksów wojskowych zlokalizowanych przy ulicy: 1. Kraków, ul. Wrocławska 82 2. Kraków, ul. Tyniecka 45 3. Kraków, ul. Ułanów 43 4. Kraków, ul. Skrzatów 2 5. Rząska, ul. Krakowska 2.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od wykonawcy wniesienia wadium, którego wysokość ustalono dla każdego z zadań z osobna, w kwocie: ZADANIE NR 1 - co najmniej 3 100,00 zł brutto (słownie: trzy tysiące sto 00/100); ZADANIE NR 2 - co najmniej 260,00 zł brutto (słownie: dwieście sześćdziesiąt 00/100).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) dla zadania nr 1: - kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem aktualnej decyzji wydanej przez właściwy organ administracyjny, zatwierdzającej program gospodarki odpadami z uwzględnieniem faktu wytwarzania odpadów na terenach zamkniętych, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2010 r., Nr 185, poz. 1243 - tekst jednolity). 2) dla zadania nr 2: - kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem aktualnego zezwolenia wydanego przez właściwy organ administracyjny, na odzysk lub unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne (z uwzględnieniem zezwolenia na transport odpadów) zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2010 r., Nr 185, poz. 1243 - tekst jednolity), lub - kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem aktualnego zezwolenia wydanego przez właściwy organ administracyjny na transport odpadów oraz kopię obowiązującej umowy z firmą prowadzącą działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, wraz z kopią pozwolenia na odzysk lub unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne dla firmy, uwzględniającą odpady będące przedmiotem zamówienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną do wykonania zamówienia wiedzę i doświadczenie, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: - wykaz usług odbioru i zagospodarowania odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne w okresie ostatnich 3 lat na kwotę: ZADANIE NR 1 - 38 000,00 zł brutto (słownie: trzydzieści osiem tysięcy 00/100); ZADANIE NR 2 - 3 100,00 zł brutto (słownie: trzy tysiące sto 00/100).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ZADANIE NR 1 Wykonawca zapewni we własnym zakresie środki techniczne umożliwiające załadunek i transport odpadu oraz czyszczenie urządzeń, tj.: - pojazd-cysterna winien być zaopatrzony w zbiornik szlamowy do przewozu odpadów o pojemności najlepiej nie mniejszej niż 10m3, - zbiornik na wodę czystą wraz z myjką ciśnieniową do czyszczenia ścian separatorów, - ciśnieniowa pompa ssąca umożliwiająca wyciąganie gęstych szlamów, - zestaw węży ssących, - wskaźnik zamontowany na zbiorniku służący do określenia stopnia wypełnienia zbiornika cysterny. ZADANIE NR 2 Wykonawca zapewni we własnym zakresie środki techniczne umożliwiające załadunek i transport odpadów, tj: - samochody wyposażone w kontenery, pojemniki lub beczki szczelnie zamykane (niezbędne w przypadku odpadów niebezpiecznych), tak aby przewożone odpady nie stanowiły zagrożenia ani uciążliwości dla środowiska. Pojazdy powinny być dostosowane do rodzaju, specyfiki i ilości przewidzianych do odbioru odpadów;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ZADANIE NR 1 Pracownicy Wykonawcy dokonujący czyszczenia separatorów winni być przeszkoleni w zakresie zapewniającym bezpieczeństwo i higienę pracy w zbiorniku, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997r., w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. 1997, nr 129, poz. 844 z późn. zm.) ZADANIE NR 2 Pracownicy Wykonawcy dokonujący odbioru i załadunku odpadów winni być przeszkoleni w zakresie zapewniającym bezpieczeństwo podczas pracy z odpadami, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997r., w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. 1997, nr 129, poz. 844 z późn. zm.).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu jeśli wykaże, że jego sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwala na wykonanie zamówienia i będzie posiadał: - aktualne zaświadczenie właściwego dla Wykonawcy naczelnika Urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - aktualne zaświadczenie właściwego dla Wykonawcy oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. - Aktualną polisę OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę: ZADANIE NR 1 - 100 000,00 zł brutto (słownie: trzysta tysięcy 00/100); ZADANIE NR 2 - 10 000,00 zł brutto (słownie: dwadzieścia osiem tysięcy 00/100). W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na oba zadania Zamawiający uzna kryterium za spełnione, jeżeli posiada on aktualną polisę OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wyższą z kwot.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.35wog.mil.pl/2012.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W budynku nr 1, I piętro,
pokój nr 125 , w siedzibie Zamawiającego:
Jednostka Wojskowa 3811
ul. Krakowska 2, Rząska
woj. małopolskie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2012 godzina 09:30, miejsce: Jednostka Wojskowa 3811 ul. Krakowska 2, Rząska 30-901 Kraków Kancelaria jawna, budynek nr 1, pokój nr 25 (parter) w godzinach 8:00 - 10:00 i 13:00 - 15:00.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 18.06.2012.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: odbiór odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne pochodzących z urządzeń sozotechnicznych (separatory substancji ropopochodnych przy myjniach samochodowych i budynkach warsztatowych oraz separatory tłuszczu przy stołówkach żołnierskich) wraz z dokładnym oczyszczeniem urządzeń oraz zagospodarowaniem odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami ochrony środowiska, z kompleksów wojskowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Specyfika wykonywanej usługi obejmuje: 1. Odbiór odpadów z urządzeń sozotechnicznych w okresie trwania umowy, w ilościach, rodzajach, terminach i miejscach wskazanych w Załączniku nr 6. 2. Odbiór odpadów odbywać się będzie w godzinach 8:00 - 15:00 od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy. 3. Każdorazowy wjazd na teren kompleksu wojskowego, celem odbioru odpadu musi być wcześniej uzgodniony telefonicznie z Zamawiającym. 4. Szczegółowy zakres czynności do wykonania przy separatorach ropopochodnych: - usunięcie zgromadzonego w urządzeniu odpadu (zaolejonego szlamu i wody) poprzez załadunek na środki własne Wykonawcy; - wyciągnięcie wkładu koalescencyjnego (gąbkowego) i jego oczyszczenie przez zastosowanie preparatu odtłuszczającego (dyspergent); - wyciągnięcie sekcji lamelowych i ich oczyszczenie; - oczyszczenie wodą pod ciśnieniem ścian wewnętrznych i posadzki poszczególnych komór urządzenia; - zamontowanie wkładu koalescencyjnego (gąbkowego) i sekcji lamelowych w urządzeniu; - napełnienie separatora czystą wodą, aż do przelewu na wylocie; - uporządkowanie terenu wokół urządzenia po usunięciu odpadu i czyszczeniu; - sporządzenie dokumentów związanych z odbiorem odpadu (karta przekazania odpadu) oraz czyszczeniem urządzenia (protokół czyszczenia urządzenia); - wywóz (transport) i zagospodarowanie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami 5. Szczegółowy zakres czynności do wykonania przy separatorach tłuszczu: - usunięcie zgromadzonego w urządzeniu odpadu (zawiesiny tłuszczów i olejów) poprzez załadunek na środki własne Wykonawcy; - oczyszczenie wodą pod ciśnieniem ścian wewnętrznych i posadzki poszczególnych komór urządzenia; - uporządkowanie terenu wokół urządzenia po usunięciu odpadu i czyszczeniu; - sporządzenie dokumentów związanych z odbiorem odpadu (karta przekazania odpadu) oraz czyszczeniem urządzenia (protokół czyszczenia urządzenia); -wywóz (transport) i zagospodarowanie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: odbiór odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne zgromadzonych na terenie kompleksów wojskowych i ich zagospodarowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami ochrony środowiska, z kompleksów wojskowych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Specyfika wykonywanej usługi obejmuje: 1. Odbiór odpadów z miejsc ich gromadzenia w okresie trwania umowy, w ilościach, rodzajach, terminach i miejscach wskazanych w Załączniku nr 6a do SIWZ. 2. Wywóz (transport) i zagospodarowanie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, 3. Pozostawienie miejsca odbioru w należytym porządku, bez pozostawienia resztek odbieranego odpadu, 4. Zabezpieczenie na czas trwania umowy w pojemniki do czasowego gromadzenia odpadów przekazywanych firmie do zagospodarowania, zgodnie z Załącznikiem nr 6a do SIWZ, 5. Odbiór odpadów odbywać się będzie z miejsc ich gromadzenia (zgodnie z Załącznikiem nr 6a do SIWZ), w godzinach 800 - 1500 od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy, 6. Każdorazowy wjazd na teren kompleksu wojskowego, celem odbioru odpadu musi być wcześniej uzgodniony telefonicznie z Zamawiającym,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Świadczenie usługi cateringowej dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II w lokalizacji al. Modrzewiowa 25 w Krakowie w roku 2025 przez okres 6 miesięcy
- Obsługa geodezyjna dla Zarządu Dróg Miasta Krakowa
- Budowa przejścia dla pieszych na ul. Kuryłowicza. Program budowy sygnalizacji świetlnych oraz doświetleń przejść dla pieszych oraz innych elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego.
- Świadczenie usługi dozorowania i ochrony siedziby Archiwum Narodowego w Krakowie przy ul. Rakowickiej 22e
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich na rzecz Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Krakowie
- (DFP.271.212.2024.KSK) Dostawa produktów leczniczych.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i transport odpadów komunalnych na terenie Gminy Dubeninki.
- Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz wskazanych nieruchomości niezamieszkałych z terenu gminy Grzmiąca
- Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Brudzew w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2027 r.
- Sukcesywne świadczenie usług załadunku, odbioru, transportu i zagospodarowania komunalnych osadów ściekowych, skratek i piasku z piaskownika z miejsca wytwarzania z oczyszczalni ścieków ...
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
- Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Wisznice
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.