eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówUsługa odbioru i zagospodarowania odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne, zgromadzonych na terenie kompleksów wojskowych oraz odbiór i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne pochodzących z urządzeń sozotechnicznych wraz z dokładnym oczyszczaniem urządzeń.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-11

Kraków: Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne, zgromadzonych na terenie kompleksów wojskowych oraz odbiór i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne pochodzących z urządzeń sozotechnicznych wraz z dokładnym oczyszczaniem urządzeń.
Numer ogłoszenia: 105527 - 2012; data zamieszczenia: 11.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3811 , Rząska, ul. Krakowska 2, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. +48 12 4555059; 4555116, faks +48 12 4555059, +48 12 4555103.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.35wog.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne, zgromadzonych na terenie kompleksów wojskowych oraz odbiór i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne pochodzących z urządzeń sozotechnicznych wraz z dokładnym oczyszczaniem urządzeń..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych dla środowiska oraz innych niż niebezpieczne dla środowiska, zgromadzonych na terenie kompleksów wojskowych administrowanych przez Jednostkę Wojskową 3811, jak również odbiór i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych dla środowiska oraz innych niż niebezpieczne dla środowiska pochodzących z urządzeń sozotechnicznych wraz z ich dokładnym oczyszczeniem. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 2 zadania tj.: 1) Zadanie Nr 1 - odbiór odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne pochodzących z urządzeń sozotechnicznych (separatory substancji ropopochodnych przy myjniach samochodowych i budynkach warsztatowych oraz separatory tłuszczu przy stołówkach żołnierskich) wraz z dokładnym oczyszczeniem urządzeń oraz zagospodarowaniem odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami ochrony środowiska, z kompleksów wojskowych zlokalizowanych przy ulicy: 1. Kraków, ul. Wrocławska 82 2. Kraków, ul. Tyniecka 45 3. Kraków, ul. Ułanów 43 4. Rząska, ul. Krakowska 2 2) Zadanie Nr 2 - odbiór odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne zgromadzonych na terenie kompleksów wojskowych i ich zagospodarowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami ochrony środowiska, z kompleksów wojskowych zlokalizowanych przy ulicy: 1. Kraków, ul. Wrocławska 82 2. Kraków, ul. Tyniecka 45 3. Kraków, ul. Ułanów 43 4. Kraków, ul. Skrzatów 2 5. Rząska, ul. Krakowska 2.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od wykonawcy wniesienia wadium, którego wysokość ustalono dla każdego z zadań z osobna, w kwocie: ZADANIE NR 1 - co najmniej 3 100,00 zł brutto (słownie: trzy tysiące sto 00/100); ZADANIE NR 2 - co najmniej 260,00 zł brutto (słownie: dwieście sześćdziesiąt 00/100).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) dla zadania nr 1: - kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem aktualnej decyzji wydanej przez właściwy organ administracyjny, zatwierdzającej program gospodarki odpadami z uwzględnieniem faktu wytwarzania odpadów na terenach zamkniętych, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2010 r., Nr 185, poz. 1243 - tekst jednolity). 2) dla zadania nr 2: - kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem aktualnego zezwolenia wydanego przez właściwy organ administracyjny, na odzysk lub unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne (z uwzględnieniem zezwolenia na transport odpadów) zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2010 r., Nr 185, poz. 1243 - tekst jednolity), lub - kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem aktualnego zezwolenia wydanego przez właściwy organ administracyjny na transport odpadów oraz kopię obowiązującej umowy z firmą prowadzącą działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, wraz z kopią pozwolenia na odzysk lub unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne dla firmy, uwzględniającą odpady będące przedmiotem zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną do wykonania zamówienia wiedzę i doświadczenie, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: - wykaz usług odbioru i zagospodarowania odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne w okresie ostatnich 3 lat na kwotę: ZADANIE NR 1 - 38 000,00 zł brutto (słownie: trzydzieści osiem tysięcy 00/100); ZADANIE NR 2 - 3 100,00 zł brutto (słownie: trzy tysiące sto 00/100).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ZADANIE NR 1 Wykonawca zapewni we własnym zakresie środki techniczne umożliwiające załadunek i transport odpadu oraz czyszczenie urządzeń, tj.: - pojazd-cysterna winien być zaopatrzony w zbiornik szlamowy do przewozu odpadów o pojemności najlepiej nie mniejszej niż 10m3, - zbiornik na wodę czystą wraz z myjką ciśnieniową do czyszczenia ścian separatorów, - ciśnieniowa pompa ssąca umożliwiająca wyciąganie gęstych szlamów, - zestaw węży ssących, - wskaźnik zamontowany na zbiorniku służący do określenia stopnia wypełnienia zbiornika cysterny. ZADANIE NR 2 Wykonawca zapewni we własnym zakresie środki techniczne umożliwiające załadunek i transport odpadów, tj: - samochody wyposażone w kontenery, pojemniki lub beczki szczelnie zamykane (niezbędne w przypadku odpadów niebezpiecznych), tak aby przewożone odpady nie stanowiły zagrożenia ani uciążliwości dla środowiska. Pojazdy powinny być dostosowane do rodzaju, specyfiki i ilości przewidzianych do odbioru odpadów;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ZADANIE NR 1 Pracownicy Wykonawcy dokonujący czyszczenia separatorów winni być przeszkoleni w zakresie zapewniającym bezpieczeństwo i higienę pracy w zbiorniku, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997r., w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. 1997, nr 129, poz. 844 z późn. zm.) ZADANIE NR 2 Pracownicy Wykonawcy dokonujący odbioru i załadunku odpadów winni być przeszkoleni w zakresie zapewniającym bezpieczeństwo podczas pracy z odpadami, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997r., w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. 1997, nr 129, poz. 844 z późn. zm.).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu jeśli wykaże, że jego sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwala na wykonanie zamówienia i będzie posiadał: - aktualne zaświadczenie właściwego dla Wykonawcy naczelnika Urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - aktualne zaświadczenie właściwego dla Wykonawcy oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. - Aktualną polisę OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę: ZADANIE NR 1 - 100 000,00 zł brutto (słownie: trzysta tysięcy 00/100); ZADANIE NR 2 - 10 000,00 zł brutto (słownie: dwadzieścia osiem tysięcy 00/100). W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na oba zadania Zamawiający uzna kryterium za spełnione, jeżeli posiada on aktualną polisę OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wyższą z kwot.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.35wog.mil.pl/2012.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W budynku nr 1, I piętro, pokój nr 125 , w siedzibie Zamawiającego: Jednostka Wojskowa 3811 ul. Krakowska 2, Rząska woj. małopolskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2012 godzina 09:30, miejsce: Jednostka Wojskowa 3811 ul. Krakowska 2, Rząska 30-901 Kraków Kancelaria jawna, budynek nr 1, pokój nr 25 (parter) w godzinach 8:00 - 10:00 i 13:00 - 15:00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 18.06.2012.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: odbiór odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne pochodzących z urządzeń sozotechnicznych (separatory substancji ropopochodnych przy myjniach samochodowych i budynkach warsztatowych oraz separatory tłuszczu przy stołówkach żołnierskich) wraz z dokładnym oczyszczeniem urządzeń oraz zagospodarowaniem odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami ochrony środowiska, z kompleksów wojskowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Specyfika wykonywanej usługi obejmuje: 1. Odbiór odpadów z urządzeń sozotechnicznych w okresie trwania umowy, w ilościach, rodzajach, terminach i miejscach wskazanych w Załączniku nr 6. 2. Odbiór odpadów odbywać się będzie w godzinach 8:00 - 15:00 od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy. 3. Każdorazowy wjazd na teren kompleksu wojskowego, celem odbioru odpadu musi być wcześniej uzgodniony telefonicznie z Zamawiającym. 4. Szczegółowy zakres czynności do wykonania przy separatorach ropopochodnych: - usunięcie zgromadzonego w urządzeniu odpadu (zaolejonego szlamu i wody) poprzez załadunek na środki własne Wykonawcy; - wyciągnięcie wkładu koalescencyjnego (gąbkowego) i jego oczyszczenie przez zastosowanie preparatu odtłuszczającego (dyspergent); - wyciągnięcie sekcji lamelowych i ich oczyszczenie; - oczyszczenie wodą pod ciśnieniem ścian wewnętrznych i posadzki poszczególnych komór urządzenia; - zamontowanie wkładu koalescencyjnego (gąbkowego) i sekcji lamelowych w urządzeniu; - napełnienie separatora czystą wodą, aż do przelewu na wylocie; - uporządkowanie terenu wokół urządzenia po usunięciu odpadu i czyszczeniu; - sporządzenie dokumentów związanych z odbiorem odpadu (karta przekazania odpadu) oraz czyszczeniem urządzenia (protokół czyszczenia urządzenia); - wywóz (transport) i zagospodarowanie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami 5. Szczegółowy zakres czynności do wykonania przy separatorach tłuszczu: - usunięcie zgromadzonego w urządzeniu odpadu (zawiesiny tłuszczów i olejów) poprzez załadunek na środki własne Wykonawcy; - oczyszczenie wodą pod ciśnieniem ścian wewnętrznych i posadzki poszczególnych komór urządzenia; - uporządkowanie terenu wokół urządzenia po usunięciu odpadu i czyszczeniu; - sporządzenie dokumentów związanych z odbiorem odpadu (karta przekazania odpadu) oraz czyszczeniem urządzenia (protokół czyszczenia urządzenia); -wywóz (transport) i zagospodarowanie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: odbiór odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne zgromadzonych na terenie kompleksów wojskowych i ich zagospodarowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami ochrony środowiska, z kompleksów wojskowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Specyfika wykonywanej usługi obejmuje: 1. Odbiór odpadów z miejsc ich gromadzenia w okresie trwania umowy, w ilościach, rodzajach, terminach i miejscach wskazanych w Załączniku nr 6a do SIWZ. 2. Wywóz (transport) i zagospodarowanie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, 3. Pozostawienie miejsca odbioru w należytym porządku, bez pozostawienia resztek odbieranego odpadu, 4. Zabezpieczenie na czas trwania umowy w pojemniki do czasowego gromadzenia odpadów przekazywanych firmie do zagospodarowania, zgodnie z Załącznikiem nr 6a do SIWZ, 5. Odbiór odpadów odbywać się będzie z miejsc ich gromadzenia (zgodnie z Załącznikiem nr 6a do SIWZ), w godzinach 800 - 1500 od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy, 6. Każdorazowy wjazd na teren kompleksu wojskowego, celem odbioru odpadu musi być wcześniej uzgodniony telefonicznie z Zamawiającym,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.