Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-25
Skierniewice: Remont pomieszczeń,korytarzy i sal rozpraw w budynku Sądu Rejonowego w Skierniewicach przy ul. Reymonta 12/14 w Skierniewicach
Numer ogłoszenia: 105538 - 2007; data zamieszczenia: 25.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Skierniewicach, ul. Reymonta 12/14, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 046 8344902, fax 046 8344903.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.skierniewice.sr.gov.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.skierniewice.sr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń,korytarzy i sal rozpraw w budynku Sądu Rejonowego w Skierniewicach przy ul. Reymonta 12/14 w Skierniewicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont pomieszczeń ,korytarzy i sal rozpraw w budynku Sądu Rejonowego w Skierniewicach przy ul. Reymonta 12/14 w Skierniewicach
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9, 45.21.00.00-2, 00.00.0 . -, 00.00.0 . -, 00.00.0 . -.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 05.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 z 2004 r., poz. 177, z późn. zm.) , spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 z 2004 r., poz. 177, z późn. zm.) 3. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: Warunek do spełnienia i sposób dokonywania jego oceny: 1 Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli: - Wykonawca jest zarejestrowany w Krajowym Rejestrze Sądowym lub ewidencji działalności a określenie przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej w tym rejestrze lub w tej ewidencji obejmuje wykonanie robót określonych przedmiotem zamówienia. 2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli: - Wykonawca zapewni kierownictwo wykonywanych robót przez osobę lub osoby posiadające uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót będących przedmiotem zamówienia, - Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat przynajmniej 3 zamówień polegających na wykonaniu remontu pomieszczeń wewnątrz budynku użyteczności publicznej o wartości wykonanych robót co najmniej 400 000 zł ( liczone oddzielnie dla każdego zlecenia) , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie 3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli: Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę 500 000 zł. 4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 22 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 z 2004 r., poz. 177, z późn. zm.) Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli: - Wykonawca spełnia warunki udziału postępowania, o których mowa w art. 22 i 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 19 z 2004 r., poz. 177, z późn. zm.)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że spełniania uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy zamawiający żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: a. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dotyczącej : - w przypadku osoby fizycznej lub osób fizycznych - tej osoby lub wszystkich tych osób; - w przypadku spółki jawnej - wszystkich wspólników spółki; - w przypadku spółki partnerskiej - wszystkich partnerów oraz członków organu zarządzającego; - w przypadku spółki komandytowej lub komandytowej -akcyjnej wszystkich komplementariuszy. - w przypadku innych osób prawnych - wszystkich członków organu zarządzającego; 2. W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: a. wykaz wykonanych co najmniej 3 robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń wewnątrz budynków użyteczności publicznej, o wartości prac co najmniej 400 000 zł (liczone oddzielnie dla każdej z robót) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie ( według wzoru zawartego w Załączniku nr 6 do SIWZ). Treść dokumentu potwierdzającego należyte wykonanie robót musi pozwolić na przyporządkowanie mu odpowiedniej pozycji wykazu robót, której dany dokument dotyczy; b. wykaz osób i podmiotów, które będą kierowały wykonywaniem zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia ( według wzoru zawartego w załączniku nr 7 SIWZ) 3. W celu potwierdzenia spełniania warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda załączenia do oferty następujących dokumentów : a. polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - działalność budowlana na kwotę co najmniej 500.000,00 zł 4. Do oferty należy złączyć również: a. Oświadczenie z art. 22 i 24 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 z 2004 r., poz. 177, z późn. zm.) o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu (według wzoru zawartego w Załączniku nr 5 do SIWZ ), podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Oświadczenie musi być datowane pomiędzy datą sporządzenia niniejszej specyfikacji, a datą w której upływa termin składania ofert oraz zawierać podpis osoby uprawnionej do złożenia oferty,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.skierniewice.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Skierniewicach ul. Reymonta 12/14, 96-100 Skierniewice.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2007 godzina 09:30, miejsce: Sąd Rejonowy w Skierniewicach ul. Reymonta 12/14, 96-100 Skierniewice pok. 137.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 15.08.2007.
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z SKIERNIEWIC
- Sukcesywne dostawy odczynników chemicznych do wysoko wyspecjalizowanych zastosowań badawczych, 16/ZP/2025
- Dostawa wraz z montażem konstrukcji ochronnych (przeciwgradowych i przeciw ptakom).
- ZAKUP I WDROŻENIE URZĄDZEŃ UTM
- Sukcesywne dostawy podstawowych związków chemicznych do zastosowań laboratoryjnych, 12/ZP/2025
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn: "Przebudowa ulicy Reymonta".
więcej: przetargi w Skierniewicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach zadania pn. "Poprawa efektywności energetycznej 3 budynków przy ul. Starołęckiej 40 w Poznaniu"
- Roboty remontowe budynku Urzędu Miasta Ustka (dawnej szkoły) wpisanego do rejestru zabytków.
- Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 336 przy ul. Małcużyńskiego 4 - etap 3, część dydaktyczna i zaplecze sportowe
- "Przebudowa nawierzchni ul. Akademickiej"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 4901E Annopole Stare - Zborowskie na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 4914E do granicy powiatu - Etap I
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.