eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzeźnioProwadzenie zajęć pozalekcyjnych - ćwiczeń logopedycznych dla uczniów klas I - III w szkołach podstawowych z terenu Gminy Brzeźnio w ramach projektu dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej pod nazwą Szansa na lepszy start



Ogłoszenie z dnia 2012-04-04

Brzeźnio: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych - ćwiczeń logopedycznych dla uczniów klas I - III w szkołach podstawowych z terenu Gminy Brzeźnio w ramach projektu dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej pod nazwą Szansa na lepszy start
Numer ogłoszenia: 105560 - 2012; data zamieszczenia: 04.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Oświaty i Wychowania w Brzeźniu , ul. Wspólna 44, 98-275 Brzeźnio, woj. łódzkie, tel. 43 820 39 17, faks 43 820 36 71.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeznio.finn.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych - ćwiczeń logopedycznych dla uczniów klas I - III w szkołach podstawowych z terenu Gminy Brzeźnio w ramach projektu dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej pod nazwą Szansa na lepszy start.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: usługa polegająca na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych - ćwiczeń logopedycznych dla uczniów klas I-III w czterech szkołach podstawowych w ramach projektu dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej pod nazwą Szansa na lepszy start, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1.Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 2. Zakres, ilość i rodzaj zajęć w poszczególnych szkołach określają poszczególne części zamówienia. Czas trwania jednej godziny zajęć przewiduje się jako 45 minut nieprzerwanej pracy. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części: Część 1 przedmiotu zamówienia: ćwiczenia logopedyczne dla uczniów klas I -III w Szkole Podstawowej im. Zbigniewa Świętochowskiego w Barczewie, 4 grupy, w 2012r. 144 godz., w 2013r. 96 godz., r-m 240 godz.(zadanie 2 z wniosku o dofinansowanie) Część 2 przedmiotu zamówienia: ćwiczenia logopedyczne dla uczniów klas I -III w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Kliczkowie Wielkim, 4 grupy, w 2012r. 144 godz., w 2013r. 96 godz., r-m 240 godz. (zadanie 2 z wniosku o dofinansowanie) Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia konieczne jest prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z dziećmi danej szkoły na terenie tej placówki do której uczeń uczęszcza. Zajęcia należy prowadzić na podstawie na podstawie autorskich programów zatwierdzonych przez właściwych dyrektorów szkół. Prowadzący zajęcia pozalekcyjne odpowiada za przygotowanie , realizację i właściwą dokumentację zajęć. Zajęcia będą realizowane w szkołach objętych projektem w dni nauki szkolnej. Wykonawcy zobowiązani będą świadczyć usługi edukacyjne według harmonogramów opracowywanych na każdy semestr i zatwierdzonych przez dyrektorów właściwych szkół. Obowiązki prowadzącego zajęcia pozalekcyjne: 1. Wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z założeniami i wymogami projektu, 2. Zachowanie przy realizacji przedmiotu zamówienia należytej staranności i dbałości o interesy Zamawiającego, 3. Opracowanie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy programu stosownie do prowadzonych zajęć oraz opracowanie i uzgodnienie z dyrektorem szkoły harmonogramu zajęć, 4. Prowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem do 30.06.2013r. 5. Dokumentowania zajęć w dzienniku, kartach czasu pracy, listach obecności oraz sprawozdaniach i innych dokumentach projektowych. 6. Systematyczne prowadzenia dokumentacji oraz przekazywania koordynatorowi za pośrednictwem dyrektora szkoły informacji na temat stanu realizacji projektu raz w kwartale, 7. Wspomaganie promocji i ewaluacji projektu. 8. Współpracowanie z koordynatorem w mierzeniu postępów w nauce w zakresie rezultatów projektu, 9. Ponoszenie odpowiedzialności za powierzone mienie; 10. Decydowanie o doborze metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć ze szczególnym uwzględnieniem aktywizujących metod nauczania z naciskiem na umiejętność wykorzystania wiedzy w praktyce. 3. Szczegółowy harmonogram realizacji zajęć dodatkowych zostanie sporządzony po wyłonieniu Wykonawcy/ców w porozumieniu z dyrektorem/ami poszczególnych szkół. 1 godzina lekcyjna - 45 minut..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla części 1 i 2 przedmiotu zamówienia Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla części 1 i 2 przedmiotu zamówienia Wykonawca powinien wykazać, że posiada minimum jednoroczne doświadczenie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, polegające na prowadzeniu zajęć lub pracy z dziećmi ze szkół podstawowych. Za jednoroczne doświadczenie Zamawiający uzna 1 rok szkolny.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla części 1 i 2 przedmiotu zamówienia nie ustanawia się szczegółowego warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia powinien posiadać wykształcenie wyższe oraz przygotowanie pedagogiczne i kwalifikacje do nauczania niżej wymienionych rodzajów zajęć na poziomie szkoły podstawowej określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2009r. Nr 50, poz. 400): 1) dla części postępowania ćwiczenia logopedyczne - kwalifikacje w zakresie logopedii (dla części 1, części 2 przedmiotu zamówienia)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla części 1 i 2 przedmiotu zamówienia Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oferta Wykonawcy - wzór oferty stanowi załącznik nr 1. 2. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę w imieniu Wykonawcy, jeżeli upoważnienie osoby podpisującej nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Proponowany wzór pełnomocnictwa stanowi załącznik nr 8. 3. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy do oferty należy dołączyć wypełniony załącznik nr 4. 4. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, którego wzór stanowi załącznik nr 2,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obie Strony. W szczególności Zamawiający dopuszcza: 1.1. aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp., 1.2. zmianę terminów realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować, pod warunkiem, że takiej zgody udzieli instytucja dofinansowująca i, że Zamawiający nie straci dofinansowania, 1.3. zmianę umowy jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 1.4. ze względu na dofinansowane zadania możliwa jest zmiana zakresu umowy (zmniejszenie zakresu umowy) w zakresie konieczności dostosowania umowy z Wykonawcą do postanowień umowy o dofinansowanie. Zmiana taka pociągała będzie za sobą zmniejszenie wynagrodzenia wykonawcy. Zmniejszone wynagrodzenie wykonawcy obliczone zostanie w oparciu o ceny jednostkowe za 1 godzinę szkoleń podane w formularzu oferta. 1.5. zmiany harmonogramu szkolenia lub kursu i czasu trwania szkolenia lub kursu (bez dokonywania zmiany liczby godzin ich trwania przedstawionych w siwz. 1.6. zmiany kadry dydaktycznej w szczególnie uzasadnionych przypadkach i pod warunkiem zapewnienia przez wykonawcę kadry posiadającej takie same lub wyższe doświadczenie i kwalifikacje, po przedstawieniu wykazu osób będących wykonywać zamówienie; 2. Warunki dokonywania zmian: 2.1 inicjowanie zmian na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, 2.2 uzasadnienie zmiany prawidłową realizacją przedmiotu umowy, 2.3 zmiany umowy, o których mowa powyżej muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. 2.4 forma pisemna pod rygorem nieważności w formie aneksu do umowy. 3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzeznio.finn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Brzeźniu, ul. Wspólna 44, 98-275 Brzeźnio.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Brzeźniu, ul. Wspólna 44, 98-275 Brzeźnio, I piętro - sekretariat pok. nr 17.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projektu dofinansowany ze środków Unii Europejskiej pod nazwą Szansa na lepszy start, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1.Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ćwiczenia logopedyczne dla uczniów klas I -III w Szkole Podstawowej im. Zbigniewa Świętochowskiego w Barczewie, 4 grupy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 przedmiotu zamówienia: ćwiczenia logopedyczne dla uczniów klas I -III w Szkole Podstawowej im. Zbigniewa Świętochowskiego w Barczewie, 4 grupy, w 2012r. 144 godz., w 2013r. 96 godz., r-m 240 godz.(zadanie 2 z wniosku o dofinansowanie).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ćwiczenia logopedyczne dla uczniów klas I -III w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Kliczkowie Wielkim, 4 grupy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 przedmiotu zamówienia: ćwiczenia logopedyczne dla uczniów klas I -III w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Kliczkowie Wielkim, 4 grupy, w 2012r. 144 godz., w 2013r. 96 godz., r-m 240 godz. (zadanie 2 z wniosku o dofinansowanie).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.