To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-05-11
Dąbrowa Górnicza: Usługi eksperckie polegające na ocenie biznes
planów oraz analizie działania wirtualnych firm w ramach projektu Liderzy młodej przedsiębiorczości Zadanie nr 1:
Ocena biznes planów Zadanie nr 2: Ocena biznes planów Zadanie nr 3: Ocena biznes planów Zadanie nr 4:
Ocena biznes planów Zadanie nr 5: Ocena biznes planów Zadanie nr 6: Analiza i ocena podejmowanych działań w
ramach wirtualnych firm Zadanie nr 7: Analiza i ocena podejmowanych działań w ramach wirtualnych firm Zadanie
nr 8: Analiza i ocena podejmowanych działań w ramach wirtualnych firm
Numer ogłoszenia: 105575 - 2012; data zamieszczenia: 11.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 48119 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2956700, faks 032 2625032, 2956700.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi eksperckie polegające na ocenie biznes planów oraz analizie działania wirtualnych firm w ramach projektu Liderzy młodej przedsiębiorczości Zadanie nr 1: Ocena biznes planów Zadanie nr 2: Ocena biznes planów Zadanie nr 3: Ocena biznes planów Zadanie nr 4: Ocena biznes planów Zadanie nr 5: Ocena biznes planów Zadanie nr 6: Analiza i ocena podejmowanych działań w ramach wirtualnych firm Zadanie nr 7: Analiza i ocena podejmowanych działań w ramach wirtualnych firm Zadanie nr 8: Analiza i ocena podejmowanych działań w ramach wirtualnych firm.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są usługi eksperckie w zakresie oceny biznes planów stworzonych przez uczniów w branży turystycznej (zadania nr 1 - 5), a także usługi polegające na ocenie działalności wirtualnych firm stworzonych na bazie 5 wyłonionych biznes planów (zadania nr 6-8). Zamówienia udziela się w ramach projektu Liderzy młodej przedsiębiorczości, realizowanego przez Gminę Dąbrowa Górnicza od 1.06.2011 r. do 31.05.2012 r. w partnerstwie z Liderem - Fundacją Regionalnej Agencji Promocji Zatrudnienia w Dąbrowie Górniczej oraz Związkiem Gmin Jurajskich. Projekt dofinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu II Rozwój Zasobów Ludzkich i potencjału administracyjnego przedsiębiorstw oraz poprawa stanu zdrowia osób pracujących, Działanie 2.2 Wsparcie dla systemu adaptacyjności kadr. Poddziałanie 2.2.1 Poprawa jakości usług świadczonych przez instytucje wspierające rozwój przedsiębiorczości i innowacyjności. Celem projektu jest promowanie przedsiębiorczości w obszarze sektorów turystyki wśród uczniów szkół ponadgimnazjalnych z terenu gmin Jury Krakowsko - Częstochowskiej poprzez edukację w zakresie podejmowania i prowadzenia działalności gospodarczej. Jednym z zadań, za które odpowiedzialna jest Gmina Dąbrowa Górnicza, jest przeprowadzenie oceny biznes planów sporządzonych przez kilkuosobowe grupy uczniów. Zostanie do tego zaangażowana komisja składająca się z 5 ekspertów. Ocena biznes planów odbędzie w ramach konkursu organizowanego przez Lidera, który ma odbyć się w marcu 2012 r. (zadanie nr 1 - 5). Do kolejnego etapu, jakim jest ocena i analiza działań podejmowanych przez wirtualne firmy, zostanie zaangażowanych 3 ekspertów. Drugi etap przewidziany jest w okresie od drugiej połowy marca do połowy maja 2012 r. (zadanie nr 6 - 8). Zadania ekspertów i przebieg prac komisji ds. oceny biznes planów (dot. zadań nr 1-5): - merytoryczna ocena maksimum 21 biznes planów z sektora turystyki, - współudział w komisji oceniającej biznes plany, - wypełnianie kart oceny z prezentacji poszczególnych biznes planów, - bieżąca współpraca z Liderem i Zamawiającym, - bieżące informowanie Zamawiającego o zaistniałych problemach, - sporządzanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, w tym protokołu z posiedzeń komisji w dniach wykonywania usługi, - prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz rozliczanie wykonanych zadań według zestawienia stanowiącego załącznik nr 1 do umowy, - kryteria oceny: możliwość realizacji projektu (biznesu), uzasadnione potrzeby projektu (biznesu), wykazanie się przedsiębiorczością, rzetelność przeprowadzonej analizy rynku, innowacyjność, sposób prezentacji przed komisją, logika układu prezentacji, płynność i tempo prezentacji, umiejętność obrony własnych poglądów, odpowiedzi na pytania dodatkowe, umiejętność pracy w zespole - przewidziany czas trwania każdej prezentacji: od 20 do 40 minut, - forma prezentacji: multimedialna lub inna pozwalająca na zobrazowanie biznes planu, tj. makieta, plansze, itp. - przewidziana ilość godzin pracy dla każdego eksperta - maksymalnie 20 godzin w ciągu dwóch dni od dnia zawarcia umowy do 31.03.2012 r. O dokładnym terminie świadczenia usługi Wykonawca zostanie poinformowany przez Zamawiającego drogą elektroniczną lub pisemnie niezwłocznie po uzyskaniu informacji od Lidera projektu, nie później niż 1 dzień przed terminem wykonania usługi, - miejsce wykonywania usługi: o wyborze miejsca decyduje ilościowa przewaga biznes planów z poszczególnych miast leżących na terenie Jury Krakowsko - Częstochowskiej. Określenie miejsca będzie możliwe po zakończeniu naboru biznes planów, tj. po 2 marca 2012 r. O dokładnym miejscu świadczenia usługi Wykonawca zostanie poinformowany indywidualnie przez Zamawiającego drogą elektroniczną lub pisemnie min. 1 dzień przed rozpoczęciem usługi. Wykonawca składa oświadczenie według załącznika nr 2 do umowy dotyczącego zaangażowania w innych projektach w celu wykluczenia podwójnego finansowania i zweryfikowania dyspozycyjności czasowej do wykonania zobowiązań wynikających z wszystkich projektów i jest zobowiązany do aktualizowania oświadczenia w przypadku wystąpienia zmian. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z wykonywaniem zlecenia poza siedzibą Zamawiającego, w szczególności koszty dojazdu, rozmów telefonicznych, zużycia materiałów biurowych, podstawowego sprzętu biurowego itp., a także koszty składek ubezpieczenia społecznego i Ubezpieczenia zdrowotnego, podatek VAT - o ile zachodzi prawny obowiązek potrącenia składek w tym zakresie lub podatku VAT. Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę z zakresu zadań od 1 do 5. Wykonawca, który złożył ofertę na zadanie z zakresu 1 do 5, może złożyć jedną ofertę na zadania z zakresu 6 do 8. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy przy udziale wskazanego w ofercie Eksperta. Ewentualna zmiana osoby pełniącej funkcję eksperta może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego, o ile Wykonawca zapewni osobę o kwalifikacjach i doświadczeniu nie niższym od określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zadania ekspertów i przebieg prac ekspertów ds. analizy wirtualnych firm (dot. zadań nr 6-8): - analiza podejmowanych decyzji przez uczniów biorących udział w projekcie - autorów zwycięskich biznes planów i analiza podejmowanych przez nich działań w ramach tzw. wirtualnych firm, - analiza umiejętności rozwiązywania problemów związanych z działaniem firmy, - sporządzane protokołów z analizy, - bieżąca współpraca z Liderem i Zamawiającym, - bieżące informowanie Zamawiającego o zaistniałych problemach, - sporządzanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, w tym protokołu z analizy wirtualnych firm w dniach wykonania usługi, - prowadzenia ewidencji czasu pracy oraz rozliczania wykonanych zadań według zestawienia stanowiącego załącznik nr 1 do umowy, - przewidywany termin wykonania usługi: między 20.03.2012 a 15.05.2012 r., O dokładnym terminie świadczenia usługi Wykonawca zostanie poinformowany przez Zamawiającego drogą elektroniczną lub pisemnie niezwłocznie po uzyskaniu informacji od Lidera projektu, nie później niż 2 dni przed terminem wykonania usługi. Każdy ekspert zobowiązany będzie do wykonania 25 analiz działalności wirtualnych firm, tj. działań podejmowanych przez autorów 5 biznes planów w 5-ciu różnych symulacjach rynkowych - max do 12 dni. Symulacje rynkowe zostaną opracowane przez zespół powołany przez Lidera projektu. - miejsce wykonywania usługi: o wyborze miejsca decyduje ilościowa przewaga biznes planów z poszczególnych miast leżących na terenie Jury Krakowsko - Częstochowskiej. Określenie miejsca będzie możliwe po zakończeniu naboru biznes planów, tj. po 2 marca 2012 r. O dokładnym miejscu świadczenia usługi Wykonawca zostanie poinformowany indywidualnie przez Zamawiającego drogą elektroniczną lub pisemnie niezwłocznie po uzyskaniu informacji od Lidera projektu min. 2 dni przed rozpoczęciem usługi. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z wykonywaniem zlecenia poza siedzibą Zamawiającego, w szczególności koszty dojazdu, rozmów telefonicznych, zużycia materiałów biurowych, podstawowego sprzętu biurowego itp., a także koszty składek ubezpieczenia społecznego i ubezpieczenia zdrowotnego, podatek VAT - o ile zachodzi prawny obowiązek potrącenia składek w tym zakresie lub podatku VAT. Wykonawca składa oświadczenie według załącznika nr 2 do umowy dotyczącego zaangażowania w innych projektach w celu wykluczenia podwójnego finansowania i zweryfikowania dyspozycyjności czasowej do wykonania zobowiązań wynikających z wszystkich projektów i jest zobowiązany do aktualizowania oświadczenia w przypadku wystąpienia zmian. Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę z zakresu zadań od 6 do 8. Wykonawca, który złożył ofertę na zadanie z zakresu 6 do 8, może złożyć jedną ofertę na zadania z zakresu 1 do 5. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy przy udziale wskazanego w ofercie Eksperta. Ewentualna zmiana osoby pełniącej funkcję eksperta może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego, o ile Wykonawca zapewni osobę o kwalifikacjach i doświadczeniu nie niższym od określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Dot. sekcji nr IV.6 niniejszego ogłoszenia w poszczególnych częściach zadania - przy osobach fizycznych podane są wartości brutto(bez potrącenia kosztów na składki ubezpieczenia zdrowotnego i społecznego oraz podatku VAT).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.22.10.00 - Usługi doradcze w zakresie analizy biznesowej 79.21.21.10 - Usługi oceny zarządzania firmami 79.41.00.00 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania 79.41.11.00 - Usługi doradcze w zakresie rozwoju działalności gospodarczej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie finansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Usługi eksperckie polegające na ocenie biznes planów oraz analizie działania wirtualnych firm w ramach projektu Liderzy młodej przedsiębiorczości Zadanie nr 2: Ocena biznes planów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Paweł Knop, ul. Reymonta 16/75, 41-300 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 924,00
Oferta z najniższą ceną: 924,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12600,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Usługi eksperckie polegające na ocenie biznes planów oraz analizie działania wirtualnych firm w ramach projektu Liderzy młodej przedsiębiorczości Zadanie nr 3: Ocena biznes planów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Mariusz Smurzyński, ul. Niedźwiedziniec 12e/8, 41-506 41-506 Chorzów, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 934,29
Oferta z najniższą ceną: 934,29 / Oferta z najwyższą ceną: 12600,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Usługi eksperckie polegające na ocenie biznes planów oraz analizie działania wirtualnych firm w ramach projektu Liderzy młodej przedsiębiorczości Zadanie nr 4: Ocena biznes planów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Marzena Szumlakowska, Aleja Niepodległości 81/71, 43-100 Tychy, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 966,00
Oferta z najniższą ceną: 966,00 / Oferta z najwyższą ceną: 966,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Usługi eksperckie polegające na ocenie biznes planów oraz analizie działania wirtualnych firm w ramach projektu Liderzy młodej przedsiębiorczości Zadanie nr 6: Analiza i ocena podejmowanych działań w ramach wirtualnych firm
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Agata Kalandyk INW - EKO CONSULT
jakie przetargi wygrała firma
Agata Kalandyk INW - EKO CONSULT
- INW - EKO Consult Agata Kalandyk, ul. Gwiezdna 11, 32-087 Zielonki, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7093,50
Oferta z najniższą ceną: 7093,50 / Oferta z najwyższą ceną: 12500,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Usługi eksperckie polegające na ocenie biznes planów oraz analizie działania wirtualnych firm w ramach projektu Liderzy młodej przedsiębiorczości Zadanie nr 6: Analiza i ocena podejmowanych działań w ramach wirtualnych firm
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Jarosław Malec, ul. Spacerowa 66A, 32-087 Bibice, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5375,00
Oferta z najniższą ceną: 5375,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12500,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY GÓRNICZEJ
- Świadczenie usługi przewozowej wraz z zapewnieniem opiekuna dla osób z niepełnosprawnościami - uczestników siedziby (ul. Morcinka 15) oraz filii (...)
- DOSTAWA I MONTAŻ URZĄDZENIA DO PRODUKCJI PODCHLORYNU SODU - ELEKTROLIZA W ZESPOLE SZKÓŁ SPORTOWYCH IM. POLSKICH OLIMPIJCZYKÓW W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
- Wymiana wykładziny podłogowej
- Bieżące utrzymanie automatycznych toalet publicznych zlokalizowanych na terenie Gminy Dąbrowa Górnicza
więcej: przetargi w Dąbrowie Górniczej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.