Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-06
Warszawa: Wykonanie przebudowy ul. St. Kostki Potockiego wraz z przyległymi parkingami i elementami infrastruktury podziemnej oraz budową tymczasowej toalety publicznej w ramach zadań:
- Przebudowa ul. St. Kostki Potockiego.
- Budowa toalety publicznej.
Numer ogłoszenia: 105587 - 2009; data zamieszczenia: 06.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów , ul. Stanisława Kostki Potockiego 11, 02-958 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6426001 w. 201, faks 022 6427643.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilanow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie przebudowy ul. St. Kostki Potockiego wraz z przyległymi parkingami i elementami infrastruktury podziemnej oraz budową tymczasowej toalety publicznej w ramach zadań: - Przebudowa ul. St. Kostki Potockiego. - Budowa toalety publicznej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie przebudowy ul. St. Kostki Potockiego wraz z przyległymi parkingami i elementami infrastruktury podziemnej oraz budową tymczasowej toalety publicznej w ramach zadań: - Przebudowa ul. St. Kostki Potockiego. - Budowa toalety publicznej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.23.10 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.23.12.20 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.21.20 - Roboty nawadniające 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 80000.00złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykażą się posiadaniem aktualnego (zgodny ze stanem faktycznym i prawnym) odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Wykażą się wykonaniem robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zawierający: a)min. 1 robotę budowlaną, dotyczą budowy drogi z kostki brukowej lub granitowej wraz z infrastrukturą, oświetleniem i zielenią o wartości min. 3 000 000,00 zł., z podaniem daty i miejsca jej wykonania wraz z załączeniem min. 1 dokumentu potwierdzającego, że robota ta została wykonana należycie, b)min. 1 robotę budowlaną, dotyczą budowy obiektu budowlanego, odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości min. 400 000,00 zł, z podaniem daty i miejsca jej wykonania wraz z załączeniem min. 1 dokumentu potwierdzającego, że robota ta została wykonana należycie. 3.Wykażą się osobą, które będą wykonywać zamówienie, w którym Wykonawca wskaże, że dysponuje lub będzie dysponował niżej wyszczególnionymi osobami: a)kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej, b)jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, UWAGA: Wykazana osoba z uprawnieniami w specjalności drogowej w lub w specjalności konstrukcyjno - budowlanej musi posiadać uprawnienia wynikające z przepisu paragrafu 8 ust. 1 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 (Dz. U. z 2004 Nr 150 poz. 1579). c)jedną osobą z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, d)jedną osobę z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, e)jedną osobą z uprawnieniami w specjalności telekomunikacyjnej, f)jedną osobą, która będzie posiadała min. wykształcenie średnie ogrodnicze lub architekta krajobrazu lub tytuł inspektora nadzoru terenów zieleni nadany przez SITO NOT. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły:spełnia - nie spełnia na podstawie niżej wymienionych dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje niezbędnym potencjałem finansowym, kadrowym, technicznym oraz doświadczeniem niezbędnym do realizacji zamówienia na podstawie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Aktualny (zgodny ze stanem faktycznym i prawnym) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zawierający: a) min. 1 robotę budowlaną, dotyczą budowy drogi z kostki brukowej lub granitowej wraz z infrastrukturą, oświetleniem i zielenią o wartości min. 3 000 000,00 zł., z podaniem daty i miejsca jej wykonania wraz z załączeniem min. 1 dokumentu potwierdzającego, że robota ta została wykonana należycie, b) min. 1 robotę budowlaną, dotyczą budowy obiektu budowlanego odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości min. 400 000,00 zł, z podaniem daty i miejsca jej wykonania wraz z załączeniem min. 1 dokumentu potwierdzającego, że robota ta została wykonana należycie. 5.Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, w którym Wykonawca wskaże, że dysponuje lub będzie dysponował niżej wyszczególnionymi osobami: a)kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej, b)jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, UWAGA: Wykazana osoba z uprawnieniami w specjalności drogowej w lub w specjalności konstrukcyjno - budowlanej musi posiadać uprawnienia wynikające z przepisu paragrafu 8 ust. 1 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 (Dz. U. z 2004 Nr 150 poz. 1579), c)jedną osobą z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, d)jedną osobę z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, e)jedną osobą z uprawnieniami w specjalności telekomunikacyjnej, Do oferty Wykonawca dołączy: -dokumenty stwierdzające posiadanie przez wykazane osoby uprawnień budowlanych w wyżej wymienionych specjalności, -zaświadczenia, że wyżej wymienione osoby są członkami Izby Samorządu Zawodowego Inżynierów Budownictwa. f) jedną osobą, która będzie posiadała min. wykształcenie średnie ogrodnicze lub architekta krajobrazu lub tytuł inspektora nadzoru terenów zieleni nadany przez SITO NOT. UWAGA: W przypadku, gdy wykonawca wykazał się osobami, którymi będzie dysponował, należy załączyć pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia wskazanych osób zdolnych do wykonania zamówienia. 6.Oświadczenie Wykonawcy, że polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę kontraktu, obejmującą terminem ważności termin realizacji zamówienia przedłoży, Zamawiającemu w dniu podpisania umowy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: http://aukcje.um.warszawa.pl.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wilanow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Urzędu Dzielnicy Wilanów: 02-958 Warszawa, ul. St. Kostki Potockiego 11,Wydział zamówień publicznych, pokój 201,
tel: (0-22) 642 60 01 wew. 201, fax: (0-22) 642 76 43.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Urzędu Dzielnicy Wilanów: 02-958 Warszawa, ul. St. Kostki Potockiego 11,Wydział zamówień publicznych, pokój 201,.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa ulicy na odcinku od ulicy 11-go Listopada do ul. Produkcyjnej w Olecku.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.