Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-10
Solec Kujawski: Usługi szkoleniowe polegające na przygotowaniu i przeprowadzeniu kursów zawodowych w 2013 roku dla klientów Miejsko- Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Solcu Kujawskim uczestników projektu systemowego Nasza przyszłość w naszych rękach realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013,Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
Numer ogłoszenia: 105599 - 2013; data zamieszczenia: 10.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Solec Kujawski , ul. 23 Stycznia 7, 86-050 Solec Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3871325, faks 52 3871253.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.soleckujawski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkoleniowe polegające na przygotowaniu i przeprowadzeniu kursów zawodowych w 2013 roku dla klientów Miejsko- Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Solcu Kujawskim uczestników projektu systemowego Nasza przyszłość w naszych rękach realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013,Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe polegające na przygotowaniu i przeprowadzeniu kursów zawodowych w 2013 roku dla 20 klientów Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Solcu Kujawskim uczestników projektu systemowego Nasza przyszłość w naszych rękach realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013,Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Kurs - brukarz Zorganizowanie i przeprowadzenie Kursu o nazwie brukarz - dla 1 osoby w wymiarze 160 godzin zegarowych zajęcia praktyczne w wymiarze co najmniej 120 godzin. Godzina zegarowa kursu liczy 60 minut, w przypadku zajęć teoretycznych, obejmuje 45 minut zajęć edukacyjnych oraz przerwę liczącą 15 minut.Uczestnikiem kursu będzie osoba zamieszkała na terenie gminy Solec Kujawski, korzystająca z pomocy społecznej. Wykonawca pokrywa wszystkie koszty związane z realizacją kursu, w tym: skierowanie uczestnika kursu na wymagane badania lekarskie, koszty materiałów szkoleniowych, przygotowanie uczestników i przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego teoretyczny i praktyczny. Wykonawca po zakończonym kursie wyda uczestnikowi kursu zaświadczenie zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 11 stycznia 2012 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych potwierdzające nabytą wiedzę i umiejętności. Program szkolenia obejmuje pozyskanie wiedzy teoretycznej oraz umiejętności praktycznych umożliwiających wykonywanie zawodu brukarza. Szkolenie musi być realizowane według planu nauczania, obejmującego przeciętnie nie mniej niż 40 godzin zegarowych w tygodniu.Wymagane jest, aby zajęcia odbywały się w godzinach między 8.00 a 17.00,codziennie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt. Miejsce kursu- sale i zaplecze techniczne zapewnione przez Wykonawcę, oddalone nie więcej jak 40 km od siedziby Zamawiającego. Wykonawca powinien załączyć szczegółową informację dotyczącą miejsca prowadzenia kursu lokalizacja budynku i sal wykładowych oraz zaplecza technicznego. W trakcie trwania kursu konieczne jest zapewnienie warunków zgodnych z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kadrę o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu w prowadzeniu kursu pod nazwą brukarz. Termin realizacji kursu: czerwiec - listopad 2013 r. Kurs kosmetyczny Zorganizowanie i przeprowadzenie Kursu kosmetycznego dla 1 osoby w wymiarze 100 godzin zegarowych. Przez godzinę zegarową kursu Zamawiający rozumie 60 minut zegarowych obejmujące zajęcia edukacyjne - teoretyczne w wymiarze 45 minut oraz 15 minutową przerwę. Uczestnikiem szkolenia będzie osoba zamieszkała na terenie gminy Solec Kujawski, korzystająca z pomocy społecznej. Celem kursu jest przygotowanie do wykonywania zawodu kosmetyczki. Wymagane jest, aby zajęcia odbywały się w godzinach między 8.00 a 17.00, codziennie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt. Czas trwania szkolenia w ciągu jednego dnia nie dłuższy niż 8 godzin zegarowych. Zakres tematyczny szkolenia winien obejmować zagadnienia m.in. z zakresu: specyfiki pracy w gabinecie kosmetycznym, pielęgnacji skóry twarzy, szyi i dekoltu, preparatów kosmetycznych, masażu, pielęgnacji ogólnej ciała. Wykonawca po zakończonym kursie wyda uczestnikowi kursu zaświadczenie zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 11 stycznia 2012 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych potwierdzające nabytą wiedzę i umiejętności. Miejsce kursu sale i zaplecze techniczne zapewnione przez wykonawcę, oddalone nie więcej jak 40 km od siedziby Zamawiającego. Wykonawca powinien załączyć szczegółową informację dotyczącą miejsca prowadzenia kursu lokalizacja budynku i sal wykładowych oraz zaplecza technicznego. Wykonawca musi zapewnić by podczas zajęć praktycznych przy jednym stanowisku pracowała tylko jedna osoba. Wykonawca wyposaży uczestnika kursu w niezbędne materiały. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kadrę o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu w prowadzeniu kursu kosmetycznego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Pzp - wzór oświadczenia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia jeżeli wykaże że wykonał minimum jedno szkolenie/kurs grupowy, odpowiadający tematyce każdego kursu wymienionego w rozdziale 3 SIWZ z osobna, z podaniem ich wartości, przedmiotu,daty wykonania i odbiorców. Do każdej pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający, że te usługi zostały wykonane należycie.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów na zasadzie spełnia-nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia dysponował będzie potencjałem technicznym: pomieszczeniem/placem umożliwiającym realizację zajęć teoretycznych oraz praktycznych dostosowanym do potrzeb danego z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków realizacji kursu; wyposażenie, maszyny, samochody lub urządzenia techniczne umożliwiające realizację zajęć praktycznych danego szkolenia oraz osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe do prowadzenia kursów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli wykaże, że posiada polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 20 000 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.1 wypełniony formularz ofertowy opis programów oferowanych kursów z uwzględnieniem zakresu przedmiotu zamówienia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia Wykonawcy niezbędnych zasobów do korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp) - w przypadku, gdy Wykonawca polega na: wiedzy i doświadczenia, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowych innych podmiotów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących przypadkach: zmiany ilości uczestników projektu biorących udział w kursie, w przypadku przerwania lub zakończenia przez uczestnika udziału w projekcie. W takim przypadku pomniejsza się cenę za zakładaną/szacunkową ilość uczestników projektu o koszty za osobę/y, które przerwały lub zakończyły udział w projekcie. Zamawiający zapłaci za osoby, które ukończyły szkolenie; zmiany terminów realizacji poszczególnych części zamówienia, z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy;zmiany harmonogramów; zmiany osób biorących udział w wykonaniu zamówienia, tj. przeprowadzających kursy, z tym, że inne osoby nie mogą posiadać niższych kwalifikacji od postawionych przez Zamawiającego w SIWZ;Warunkiem wprowadzenia ww. zmian będzie ich pisemne uzasadnienie. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron w formie pisemnej zastrzeżonej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.soleckujawski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko- Gminny
Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. 29 Listopada 12
sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Miejsko- Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. 29 Listopada 12 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki na lata 2007-2013,Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenia grupowych zajęć z przedsiębiorczości - trener przedsiębiorczości (coach) w ramach projektu "Zawodowy Powiat Trzebnicki"
- Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu rozwoju kompetencji zarządczych dla kadry menedżerskiej Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego
- Usługa kompleksowego zorganizowania 5-dniowego branżowego szkolenia w ośrodku kształcenia i doskonalenia zawodowego w rolnictwie (Niemcy)
- 449.2024 konsultacje treści sylabusa kursu "Ekotoksykologia i ocena skutków zanieczyszczenia środowiska"
- 448.2024 konsultacje treści sylabusa kursu "Endokrynologia porównawcza rozrodu kręgowców"
- 447.2024 konsultacje treści sylabusa kursu "Biologiczne metody oczyszczania ścieków"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.