eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Solec KujawskiUsługi szkoleniowe polegające na przygotowaniu i przeprowadzeniu kursów zawodowych w 2013 roku dla klientów Miejsko- Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Solcu Kujawskim uczestników projektu systemowego Nasza przyszłość w naszych rękach realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013,Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-10

Solec Kujawski: Usługi szkoleniowe polegające na przygotowaniu i przeprowadzeniu kursów zawodowych w 2013 roku dla klientów Miejsko- Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Solcu Kujawskim uczestników projektu systemowego Nasza przyszłość w naszych rękach realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013,Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
Numer ogłoszenia: 105599 - 2013; data zamieszczenia: 10.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Solec Kujawski , ul. 23 Stycznia 7, 86-050 Solec Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3871325, faks 52 3871253.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.soleckujawski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkoleniowe polegające na przygotowaniu i przeprowadzeniu kursów zawodowych w 2013 roku dla klientów Miejsko- Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Solcu Kujawskim uczestników projektu systemowego Nasza przyszłość w naszych rękach realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013,Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe polegające na przygotowaniu i przeprowadzeniu kursów zawodowych w 2013 roku dla 20 klientów Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Solcu Kujawskim uczestników projektu systemowego Nasza przyszłość w naszych rękach realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013,Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Kurs - brukarz Zorganizowanie i przeprowadzenie Kursu o nazwie brukarz - dla 1 osoby w wymiarze 160 godzin zegarowych zajęcia praktyczne w wymiarze co najmniej 120 godzin. Godzina zegarowa kursu liczy 60 minut, w przypadku zajęć teoretycznych, obejmuje 45 minut zajęć edukacyjnych oraz przerwę liczącą 15 minut.Uczestnikiem kursu będzie osoba zamieszkała na terenie gminy Solec Kujawski, korzystająca z pomocy społecznej. Wykonawca pokrywa wszystkie koszty związane z realizacją kursu, w tym: skierowanie uczestnika kursu na wymagane badania lekarskie, koszty materiałów szkoleniowych, przygotowanie uczestników i przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego teoretyczny i praktyczny. Wykonawca po zakończonym kursie wyda uczestnikowi kursu zaświadczenie zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 11 stycznia 2012 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych potwierdzające nabytą wiedzę i umiejętności. Program szkolenia obejmuje pozyskanie wiedzy teoretycznej oraz umiejętności praktycznych umożliwiających wykonywanie zawodu brukarza. Szkolenie musi być realizowane według planu nauczania, obejmującego przeciętnie nie mniej niż 40 godzin zegarowych w tygodniu.Wymagane jest, aby zajęcia odbywały się w godzinach między 8.00 a 17.00,codziennie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt. Miejsce kursu- sale i zaplecze techniczne zapewnione przez Wykonawcę, oddalone nie więcej jak 40 km od siedziby Zamawiającego. Wykonawca powinien załączyć szczegółową informację dotyczącą miejsca prowadzenia kursu lokalizacja budynku i sal wykładowych oraz zaplecza technicznego. W trakcie trwania kursu konieczne jest zapewnienie warunków zgodnych z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kadrę o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu w prowadzeniu kursu pod nazwą brukarz. Termin realizacji kursu: czerwiec - listopad 2013 r. Kurs kosmetyczny Zorganizowanie i przeprowadzenie Kursu kosmetycznego dla 1 osoby w wymiarze 100 godzin zegarowych. Przez godzinę zegarową kursu Zamawiający rozumie 60 minut zegarowych obejmujące zajęcia edukacyjne - teoretyczne w wymiarze 45 minut oraz 15 minutową przerwę. Uczestnikiem szkolenia będzie osoba zamieszkała na terenie gminy Solec Kujawski, korzystająca z pomocy społecznej. Celem kursu jest przygotowanie do wykonywania zawodu kosmetyczki. Wymagane jest, aby zajęcia odbywały się w godzinach między 8.00 a 17.00, codziennie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt. Czas trwania szkolenia w ciągu jednego dnia nie dłuższy niż 8 godzin zegarowych. Zakres tematyczny szkolenia winien obejmować zagadnienia m.in. z zakresu: specyfiki pracy w gabinecie kosmetycznym, pielęgnacji skóry twarzy, szyi i dekoltu, preparatów kosmetycznych, masażu, pielęgnacji ogólnej ciała. Wykonawca po zakończonym kursie wyda uczestnikowi kursu zaświadczenie zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 11 stycznia 2012 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych potwierdzające nabytą wiedzę i umiejętności. Miejsce kursu sale i zaplecze techniczne zapewnione przez wykonawcę, oddalone nie więcej jak 40 km od siedziby Zamawiającego. Wykonawca powinien załączyć szczegółową informację dotyczącą miejsca prowadzenia kursu lokalizacja budynku i sal wykładowych oraz zaplecza technicznego. Wykonawca musi zapewnić by podczas zajęć praktycznych przy jednym stanowisku pracowała tylko jedna osoba. Wykonawca wyposaży uczestnika kursu w niezbędne materiały. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kadrę o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu w prowadzeniu kursu kosmetycznego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Pzp - wzór oświadczenia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia jeżeli wykaże że wykonał minimum jedno szkolenie/kurs grupowy, odpowiadający tematyce każdego kursu wymienionego w rozdziale 3 SIWZ z osobna, z podaniem ich wartości, przedmiotu,daty wykonania i odbiorców. Do każdej pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający, że te usługi zostały wykonane należycie.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów na zasadzie spełnia-nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia dysponował będzie potencjałem technicznym: pomieszczeniem/placem umożliwiającym realizację zajęć teoretycznych oraz praktycznych dostosowanym do potrzeb danego z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków realizacji kursu; wyposażenie, maszyny, samochody lub urządzenia techniczne umożliwiające realizację zajęć praktycznych danego szkolenia oraz osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe do prowadzenia kursów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli wykaże, że posiada polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 20 000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.1 wypełniony formularz ofertowy opis programów oferowanych kursów z uwzględnieniem zakresu przedmiotu zamówienia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia Wykonawcy niezbędnych zasobów do korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp) - w przypadku, gdy Wykonawca polega na: wiedzy i doświadczenia, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowych innych podmiotów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących przypadkach: zmiany ilości uczestników projektu biorących udział w kursie, w przypadku przerwania lub zakończenia przez uczestnika udziału w projekcie. W takim przypadku pomniejsza się cenę za zakładaną/szacunkową ilość uczestników projektu o koszty za osobę/y, które przerwały lub zakończyły udział w projekcie. Zamawiający zapłaci za osoby, które ukończyły szkolenie; zmiany terminów realizacji poszczególnych części zamówienia, z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy;zmiany harmonogramów; zmiany osób biorących udział w wykonaniu zamówienia, tj. przeprowadzających kursy, z tym, że inne osoby nie mogą posiadać niższych kwalifikacji od postawionych przez Zamawiającego w SIWZ;Warunkiem wprowadzenia ww. zmian będzie ich pisemne uzasadnienie. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron w formie pisemnej zastrzeżonej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.soleckujawski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko- Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. 29 Listopada 12 sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Miejsko- Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. 29 Listopada 12 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki na lata 2007-2013,Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.