To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-04-30
Zawiercie: Bieżące utrzymanie dróg publicznych gminnych, dróg wewnętrznych gminy Zawiercie oraz parkingów na terenie miasta Zawiercia w 2010 r.
Numer ogłoszenia: 105611 - 2010; data zamieszczenia: 30.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 58652 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Zawiercie, ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722684, faks 032 6721513.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie dróg publicznych gminnych, dróg wewnętrznych gminy Zawiercie oraz parkingów na terenie miasta Zawiercia w 2010 r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Bieżące utrzymanie dróg publicznych gminnych, dróg wewnętrznych gminy Zawiercie oraz parkingów na terenie miasta Zawiercia w 2010 r. Wybrany zakres rzeczowy: - remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno - asfaltowymi, - zabudowa wpustów ulicznych kanalizacji deszczowej, - regulacja pionowa studni kanalizacyjnych, - remonty cząstkowe chodników, - wykonanie barier ochronnych, - czyszczenie kanalizacji deszczowej, - dowóz kruszywa na drogi gruntowe, - ustawienie pionowych znaków drogowych, - oznakowanie poziome jezdni, - formowanie koron drzew rosnących w pasach drogowych, - usuwanie drzew rosnących w pasach drogowych, - koszenie pasów zieleni, - karczowanie pni drzew, - mechaniczne czyszczenie (zamiatanie) całej szerokości jezdni i parkingów z ziemi, piasku, liści i drobnych odpadów, - wywiezienie zebranej ziemi, piasku, liści i ewentualnie innych zanieczyszczeń znajdujących się na trasie objętej sprzątaniem na składowisko odpadów, - usunięcie przerostów trawy i chwastów wyrastających pomiędzy zamiataną jezdnią i krawężnikiem. Łączna długość dróg wynosi 145 km, zaś powierzchnia parkingów 12130 m2. Wykaz dróg o nawierzchni asfaltobetonowej, wykaz dróg o nawierzchni gruntowej, wykaz parkingów stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Pod pojęciem zamiatanie mechaniczne 1 km drogi Zamawiający rozumie oczyszczenie (zamiatanie) odcinka drogi o długości 1 km po obu stronach ulicy tzn. zamiatarka przejeżdża odcinek o długości 2 km. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia ilości zamawianych robót (określonych w przedmiarach robót (dotyczącymi osobno mechanicznego zamiatania dróg i parkingów i pozostałego zakresu bieżącego utrzymania dróg i parkingów)) według aktualnego zapotrzebowania Zamawiającego. Wynagrodzenie będzie płatne na podstawie faktur częściowych (comiesięcznych) wystawionych i doręczonych przez Wykonawcę, sporządzonych na podstawie podpisanego strony protokołów odbioru robót oraz kosztorysów powykonawczych (comiesięcznych) według cen przyjętych w kosztorysie ofertowym Wykonawcy oraz ilości faktycznie wykonanych robót potwierdzonych przez inspektora nadzoru i zatwierdzonych przez Zamawiającego. W przypadku powstania nagłych uszkodzeń w pasie drogowym w tym m.in. ubytków w nawierzchni jezdni - Wykonawca zobowiązany jest powiadomić o tym fakcie Zamawiającego, a miejsce takie zabezpieczyć. Wykonawca zobowiązuje się pokryć ewentualne roszczenia osób fizycznych bądź prawnych (użytkowników dróg) będące następstwem zdarzeń powstałych w skutek nienależytego wywiązywania się z przedmiotu zamówienia oraz posiadać ubezpieczenie OC. Oznakowanie dróg należy wykonać zgodnie z załącznikami nr 1-4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. Nr 220 poz. 2181 z 2003r.). Wykonawca zobowiązany będzie do kontroli stanu oznakowania dróg oraz ubytków w nawierzchni, gwarantujących zapewnienie odpowiedniego bezpieczeństwa. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia oznakowania, czy też jego braku - Wykonawca zobowiązany jest powiadomić o tym fakcie Zamawiającego i niezwłocznie uzupełnić brakujące lub zniszczone oznakowanie. Termin wykonania prac wyszczególnionych w zleceniu wynosi 14 dni od daty otrzymania zlecenia przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przekazywania poleceń Wykonawcy telefonicznie oraz ustnie. Z odpadami należy postępować zgodnie z wymogami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. z 2007r. Nr 39, poz. 251 z późn. zm.). Wykonawca jest zobowiązany do przedkładania kart przekazania odpadów i kopii faktury za przyjęcie odpadów, przy czym odpady należy przekazać do miejsc odzysku lub unieszkodliwiania zawartych w wojewódzkim planie gospodarki odpadami..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 44.13.00.00 - Studzienki kanalizacyjne 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
- Zakład Gospodarki Komunalnej sp. z o.o., ul. Krzywa 3, 42-400 Zawiercie, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 870232,06 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 864502,00
Oferta z najniższą ceną: 864502,00 / Oferta z najwyższą ceną: 894208,28
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie remontu cząstkowego dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej i tłuczniowej na terenie gminy Zielonki w latach 2025, 2026, 2027
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego, zlokalizowanego na działce ewid. nr 173/4 w Złotym Stoku, w tym zwiększenie pojemności zbiornika wodnego" - w formule ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
- Przygotowanie trenu leśnego pod inwestycję drogową - Rozbudowa i przebudowa drogi wojewódzkiej nr 221 na odcinku Gdańsk - m. Nowa Karczma
- Budowa przystanku autobusowego przy DW939 w Zbytkowie
- Utrzymanie czystości na terenach zielonych przylegających bezpośrednio do wielorodzinnych budynków mieszkalnych wraz z pielęgnacją zieleni niskiej i wysokiej
więcej: Studzienki kanalizacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.