To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-19
Ogłoszenie nr 10561 - 2017 z dnia 2017-01-19 r.
Słupsk: Usługa w zakresie ratownictwa wodnego na potrzeby Ośrodka Sportu i Rekreacji Gminy Słupsk Spółka z o.o. oraz Kompleksu Basenowo - Rekreacyjnego w Bytowie Spółka z o.o. w okresie od 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 355444-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Ośrodek Sportu i Rekreacji Gminy Słupsk Sp. z o.o., Redzikowo 16B, 76-200 Słupsk, osoba do kontaktu Pan Andrzej Miecznikowski tel. 59 841 25 55
Kompleks Basenowo - Rekreacyjny w Bytowie Spółka z o.o., ul. Adama Mickiewicza 15, 77-100 Bytów, osoba do kontaktu Pan Krzysztof Zwara tel. 58 822 15 00
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu i Rekreacji Gminy Słupsk Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
22056895400000, ul.
Redzikowo
,
76200
Słupsk, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
59 841 25 55, faks
59 841 25 55 wew. 36, e-mail
prezes@parkwodnyredzikowo.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.osir.slupsk.ug.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Gminna Spółka Prawa Handlowego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): Zamawiającym upoważnionym do wspólnego przeprowadzenia postępowania jest Ośrodek Sportu i Rekreacji Gminy Słupsk Spółka z o.o. Zamawiający działa w imieniu własnym oraz na podstawie zawartego porozumienia w imieniu Kompleksu Basenowo - Rekreacyjnego w Bytowie Spółka z o.o. Każdy z Zamawiających zawarł odrębną umowę wynikającą z niniejszego zamówienia.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa w zakresie ratownictwa wodnego na potrzeby Ośrodka Sportu i Rekreacji Gminy Słupsk Spółka z o.o. oraz Kompleksu Basenowo - Rekreacyjnego w Bytowie Spółka z o.o. w okresie od 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.2.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie ratownictwa wodnego na potrzeby Ośrodka Sportu i Rekreacji Gminy Słupsk Spółka z o.o. w Parku Wodnym Redzikowo oraz Kompleksu Basenowo - Rekreacyjnego w Bytowie Spółka z o.o. w roku 2017 obejmująca w szczególności: 1.1. Ośrodek Sportu i Rekreacji Gminy Słupsk Spółka z o.o. 1) zapewnienie bezpieczeństwa osób korzystających z pływalni, 2) wykonywanie wszystkich obowiązków określonych w "zakresie obowiązków ratownika", który stanowi Załącznik Nr 10 do SIWZ, 3) przestrzeganie instrukcji stanowiących Załączniki Nr 9-12 do SIWZ, 4) obsługę ratowniczą pływalni, w skład której wchodzą: a) basen sportowy o długości 25 m i szerokości 12,5 m (głębokość niecki zmienia się od 1,3 do 1,8 m) z sześcioma torami dla zawodników, b) basen rekreacyjny o kształcie półkola, którego głębokość zmienia się od 0 do 1,3 m z dwoma torami do nauki pływania, c) zjeżdżalnia wodna o długości 57 m, d) gejzer wodny, bicze ozdobne, sztuczna rzeka, e) 2 whirpoole, f) lądowisko zjeżdżalni i przyległa niecka, g) brodzik dla dzieci o głębokości 0,35 m, h) basen zewnętrzny kolisty o średnicy 10, m i głębokości 1,5 m. 5) aktualnie obowiązujące godziny otwarcia Parku Wodnego Redzikowo: a) poniedziałek - piątek 7:00 - 22:00 b) sobota - niedziela, święta 8:00 - 22:00 Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zmian w godzinach otwarcia (funkcjonowania) Parku Wodnego Redzikowo. 6) wymaga się, aby liczba ratowników pełniących dyżur w wyznaczonych strefach Parku Wodnego Redzikowo była zgodna z wytycznymi Załącznika Nr 12 do SIWZ - Stanowiska ratowników-strefy OSiR Redzikowo, 7) Wykonawca, w ramach realizacji zamówienia, zobowiązany będzie w szczególności do: a) kompleksowego zabezpieczenia ratowniczego na terenie Parku Wodnego Redzikowo, b) udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej w godzinach otwarcia obiektu, c) zapewnienie bezpieczeństwa osób korzystających z pływalni stosownie do obowiązujących przepisów prawa, w szczególności ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 656) wraz z aktami wykonawczymi, d) wykonywania wszystkich obowiązków określonych w "zakresie obowiązków ratownika", stanowiących Załącznik Nr 10 do SIWZ, e) prowadzenia nadzoru w zakresie przestrzegania przez osoby korzystające z pływalni obowiązującego Regulaminu Parku Wodnego Redzikowo (Załącznik Nr 9 do SIWZ), przepisów BHP i ppoż., w tym pouczania grup zorganizowanych oraz osób indywidualnych korzystających z pływalni, o obowiązujących na terenie Parku Wodnego Redzikowo przepisach, f) zapewnienia ciągłości obsady stanowiska ratowniczych na pływalni w godzinach pracy pływalni z wyłączeniem wybranych świąt oraz przerwy technologicznej, g) zapewnienia osoby odpowiedzialnej ze strony Wykonawcy za kontrolę i nadzór prawidłowości realizacji powierzonego zadania, h) bieżącego wyposażenia ratowników w stroje i obuwie zgodne z wymogami BHP, i) dbania o stanowisko ratownicze oraz konserwację powierzonego sprzętu, j) prowadzenia podstawowej dokumentacji i systemu raportowania, w tym "Dziennika pracy ratowników" i "Dziennika pracy punktu sanitarnego", k) przestrzegania zakresu obowiązków i czynności ratowników na poszczególnych stanowiskach, określonych w Załączniku Nr 10 i 12 do SIWZ, l) przestrzegania procedur obowiązujących w Parku Wodnym Redzikowo, m) zapewnienia, aby każdy ratownik realizujący przedmiot niniejszego zamówienia, posiadał: ? aktualne uprawnienia nadane przez organizację ratowniczą posiadającą zgodę na wykonywanie ratownictwa wodnego, wydane przez Ministra Właściwego do Spraw Wewnętrznych, ? zaświadczenie o ukończeniu kursu Kwalifikowanej Pierwszej Pomocy, ? zaświadczenie o odbytym badaniu lekarskim, ? orzeczenie o odbytym badaniu do celów sanitarno - epidemiologicznych, ? zaświadczenie o odbyciu aktualnego szkolenia BHP 8) szacunkowa ilość godzin ratowniczych w okresie realizacji zamówienia (12 miesięcy) wynosi: 25 360 a) do wyliczeń przyjęto następujące założenia: ? planowana przerwa technologiczna - 12 dni, ? dni świąteczne, w których pływalnia będzie nieczynna: 8 dni b) przez jedną godzinę ratowniczą Zamawiający rozumie świadczenie usługi ratowniczej przez jedną osobę w ciągu jednej godziny. W oparciu o szacunkową ilość godzin ratowniczych powinna zostać obliczona cena ofertowa. Cena ofertowa służy tylko i wyłącznie do porównania złożonych ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej, natomiast rozliczenia następowały będą według faktycznej ilości godzin ratowniczych na podstawie cen jednostkowych przedstawionych w formularzu ofertowym. Szacunkowa ilość godzin ratowniczych nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do ich wykorzystania w trakcie trwania umowy oraz nie może być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy 1.2. Kompleks Basenowo - Rekreacyjny w Bytowie Spółka z o.o. 1) zapewnienie bezpieczeństwa osób korzystających z pływalni, 2) kontrolę nad przestrzeganiem postanowień regulaminów obiektu przez wszystkich jego użytkowników, które stanowią Załącznik nr 13 do SIWZ, 3) przestrzeganie instrukcji, które stanowią Załącznik nr 13-17 do SIWZ, 4) obsługę ratowniczą pływalni, w skład której wchodzą: a) basen sportowy o długości 25 m i szerokości 12,5 m (głębokość niecki zmienia się od 1,35 m do 1,8 m) z 6 torami dla zawodników, b) basen rekreacyjny (227,30 m2 lustra wody) o głębokości od 0,90 m do 1,20 m z atrakcjami: ? dzika rzeka, ? wewnętrzna zjeżdżalnia rodzinna, ? leżanki z masażami, ? masaże poziome i pionowe, ? ławeczki, ? gejzery wodne, ? dwa tory do nauki pływania, c) brodzik dla dzieci (25,17 m2 lustra wody) o głębokości od 0,140 m do 0,35 m wraz ze zjeżdżalnią "słonik", d) dwa baseny jacuzzi, e) dwie zjeżdżalnie zewnętrzne o długości 71 i 63 m z oddzielnymi hamowniami, 5) aktualnie obowiązujące godziny otwarcia Kompleksu Basenowo - Rekreacyjnego w Bytowie: a) poniedziałek - piątek 7:00 - 22:00 b) sobota - niedziela, święta 8:00 - 22:00 Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zmian w godzinach otwarcia (funkcjonowania) Kompleksu Basenowo - Rekreacyjnego w Bytowie. 6) wymaga się, aby liczba ratowników pełniących dyżur w wyznaczonych strefach Kompleksu Basenowo - Rekreacyjnego w Bytowie była zgodna z wytycznymi Załącznika nr 16 do SIWZ Stanowiska Ratowników - Strefy Bytów i Załącznika nr 17 do SIWZ - Planowane godziny pracy Bytów, 7) Wykonawca, w ramach realizacji zamówienia, zobowiązany będzie w szczególności do: a) kompleksowego zabezpieczenia ratowniczego na terenie Kompleksu Basenowo - Rekreacyjnego w Bytowie, b) udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej w godzinach otwarcia obiektu, c) zapewnienie bezpieczeństwa osób korzystających z pływalni stosownie do obowiązujących przepisów prawa, w szczególności ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 656) wraz z aktami wykonawczymi, d) wykonywania wszystkich obowiązków określonych w "zakresie obowiązków ratownika", stanowiących Załącznik Nr 14 do SIWZ, e) prowadzenia nadzoru w zakresie przestrzegania przez osoby korzystające z pływalni obowiązujących Regulaminów Kompleksu Basenowo - Rekreacyjnego w Bytówie (Załącznik Nr 13 do SIWZ), przepisów BHP i ppoż., w tym pouczania grup zorganizowanych oraz osób indywidualnych korzystających z pływalni, o obowiązujących na terenie Kompleksu Basenowo - Rekreacyjnego w Bytowie przepisach, f) zapewnienia ciągłości obsady stanowiska ratowniczych na pływalni w godzinach pracy pływalni z wyłączeniem wybranych świąt oraz przerwy technologicznej, g) zapewnienia osoby odpowiedzialnej ze strony Wykonawcy za kontrolę i nadzór prawidłowości realizacji powierzonego zadania, h) bieżącego wyposażenia ratowników w stroje i obuwie zgodne z wymogami BHP, i) dbania o stanowisko ratownicze oraz konserwację powierzonego sprzętu, j) prowadzenia podstawowej dokumentacji i systemu raportowania, w tym "Dziennika pracy ratowników" i "Dziennika pracy punktu sanitarnego", k) przestrzegania zakresu obowiązków i czynności ratowników na poszczególnych stanowiskach, określonych w Załączniku Nr 14 do SIWZ, l) przestrzegania procedur obowiązujących w Kompleksie Basenowo - Rekreacyjnych w Bytowie, m) zapewnienia, aby każdy ratownik realizujący przedmiot niniejszego zamówienia, posiadał: ? aktualne uprawnienia nadane przez organizację ratowniczą posiadającą zgodę na wykonywanie ratownictwa wodnego, wydane przez Ministra Właściwego do Spraw Wewnętrznych, ? zaświadczenie o ukończeniu kursu Kwalifikowanej Pierwszej Pomocy, ? zaświadczenie o odbytym badaniu lekarskim, ? orzeczenie o odbytym badaniu do celów sanitarno - epidemiologicznych, ? zaświadczenie o odbyciu aktualnego szkolenia BHP 8) szacunkowa ilość godzin ratowniczych w okresie realizacji zamówienia (12 miesięcy) wynosi: 20 400, a planowane godziny i liczba ratowników została określona w załączniku nr 17 do SIWZ a) do wyliczeń przyjęto następujące założenia: ? planowana przerwa technologiczna - 7 dni, ? dni świąteczne, w których pływalnia będzie nieczynna: 4 dni b) przez jedną godzinę ratowniczą Zamawiający rozumie świadczenie usługi ratowniczej przez jedną osobę w ciągu jednej godziny. W oparciu o szacunkową ilość godzin ratowniczych powinna zostać obliczona cena ofertowa. Cena ofertowa służy tylko i wyłącznie do porównania złożonych ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej, natomiast rozliczenia następowały będą według faktycznej ilości godzin ratowniczych na podstawie cen jednostkowych przedstawionych w formularzu ofertowym. Szacunkowa ilość godzin ratowniczych nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do ich wykorzystania w trakcie trwania umowy oraz nie może być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy 2. Usługi stanowiące przedmiot zamówienia będą realizowane na podstawie harmonogramu zgodnie z zapisami wzoru umowy, stanowiącej Załącznik Nr 8 i 8A do SIWZ. 3. Usługi będące przedmiotem zamówienia winny być wykonywane w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 656). 4. Zamawiający zastrzegają sobie prawo do ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych nie będzie to leżało w interesie Zamawiających. 5. W związku z ograniczeniem przedmiotu zamówienia Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiających. 6. Rozliczenie w toku realizacji zamówienia publicznego następować będzie sukcesywnie w oparciu o faktycznie zrealizowane zabezpieczenie ratownicze i cenę jednostkową zadeklarowaną w ofercie. 7. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia wskazano we wzorze Umowy stanowiącym Załącznik Nr 8 i 8A do SIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
71317200-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT702873.60 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 868982,40 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Świadczenie usługi ochrony mienia i monitoringu na rzecz Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej spółka z o.o. w Słupsku na 2025 rok.
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" przy ul. Wiatracznej i ul. B Krzywoustego w Słupsku
- Opracowanie strategii marki oraz kompleksowego systemu identyfikacji wizualnej wraz z wykonaniem strony internetowej dla Wodociągi Słupsk Sp. zoo jako Koordynatora Słupskiego Klastra Bioenergetycznego
- Rozbiórki budynków mieszkalnych oraz zabudowy gospodarczej przy u. Gancarskiej 22 oraz ul. Ogrodowej 13of, 15a,16a,20 w Słupsku
- Dostawy ryb (pstrąg, dorsz świeży, śledź matias, makrela wędzona).
- Sprzątanie Starostwa Powiatowego w Słupsku w roku 2025
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.