Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-25
Włoszczowa: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej we Włoszczowie
Numer ogłoszenia: 105637 - 2007; data zamieszczenia: 25.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Żeromskiego 28, 29-100 Włoszczowa, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3883828, fax 041 3883877.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.biuletyn.abip.pl/zozwloszczowa
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej we Włoszczowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3. 1 Oferta może obejmować całość zamówienia lub wybrane pakiety. Oferta złożona na wybrany pakiet musi obejmować wszystkie pozycje danego pakietu. 3.2 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania fert wariantowych. 3.3 Zamawiający nie przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 20% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6/7 Prawa zamówień publicznych. 3.4 Przedmiot zamówienia dotyczy: a) dostawy strzykawek i igieł jednorazowego użytku określonych w załączniku ( pakiecie ) nr 1 Kod CPV 33141310-6. b) dostawy sprzętu ginekologicznego jednorazowego użytku określonego w załączniku ( pakiecie ) nr 2 Kod CPV 25240000-5 c) dostawy sprzętu urologicznego jednorazowego użytku określonego w załączniku ( pakiecie ) nr 3 Kod CPV 33141200-2 d) dostawy cewników Foleya jednorazowego użytku określonych w załączniku ( pakiecie ) nr 4 Kod CPV 33141200-2 e) dostawy cewników moczowodowych jednorazowego użytku do usuwania złogów, określonych w załączniku ( pakiecie ) nr 5 Kod CPV 33141200-2 f) dostawy drenów i cewników Kher i drenów perforowanych jednorazowego użytku określonych w załączniku ( pakiecie ) nr 6 Kod CPV 33141200-2 g)dostawy sprzętu chirurgicznego jednorazowego użytku określonego w załączniku ( pakiecie ) nr 7 Kod CPV 33141200-2 h)dostawy igieł specjalistycznych, kaniul, zestawów do szynowania moczowodu i aparatów do przetoczeń jednorazowego użytku określonych w załączniku ( pakiecie ) nr 8 Kod CPV 33141320-9 i) dostawy sprzętu anestezjologicznego jednorazowego użytku określonego w załączniku ( pakiecie ) nr 9 Kod CPV 33157800-3 j) dostawy sprzętu do odsysania jednorazowego użytku określonego w załączniku ( pakiecie ) nr 10 Kod CPV 33141640-8 k) dostawy materiałów z fizeliny jednorazowego użytku określonych w załączniku ( pakiecie ) nr 11 Kod CPV 25211000-3 l) dostawy papierów do EKG i elektrod jednorazowego użytku określonych w załączniku ( pakiecie ) nr 12 Kod CPV 31711140-6 m) dostawy rękawów do sterylizacji i papierów do sterylizacji jednorazowego użytku określonych w załączniku ( pakiecie ) nr 13 Kod CPV 25212400-4 IV. Wymagania stawiane wykonawcy: 4.1 Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 4.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 4.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 4.4 Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faksu oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. Celem umożliwienia Zamawiającemu dokonania oceny jakości Oferenci, oprócz ofert cenowych, proszeni są o dostarczenie próbek oferowanych artykułów w ilościach określonych w załącznikach o których mowa w pkt. III SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 13.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami, 6) spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją. 7.2 Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: 1) jest niezgodna z ustawą, 2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 6) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, 7) wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 7.3 O odrzuceniu oferty zawiadomieni zostaną równocześnie wszyscy wykonawcy. Ocena spełnienia warunków odbywa się na zasadzie spełnia / nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1 Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 14 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 15. 3) parafowany przez wykonawcę wzór umowy - załącznik nr 16 4) wypełniony i podpisany Formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik 17 . 5) Dokumenty potwierdzające dopuszczenie produktu do obrotu na terytorium RP - oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 18 6) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, 8) koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. JAKOŚĆ - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.abip.pl/zozwloszczowa
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej we Włoszczowie Dział Obsługi Administracyjno- Technicznej od poniedziałku do piątku w godz pomiędzy 7:30 a 15:00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2007 godzina 10:00, miejsce: ZOZ Włoszczowa Sekretariat Zamawiającego.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Strykawki, igły jednorazowego użytku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: strzykawki , igły , zaciskacze do pępowiny ,opaski identyfikacyjne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0, 33.14.13.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzęt ginekologiczny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wzierniki, szczoteczki ginekologiczne, szkiełka.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0, 25.24.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzęt urologiczny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: cewqniki i worki do dobowej zbiórki moczu.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0, 33.14.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Cewnik Foleya.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: cewniki Foleya dwudrożne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0, 33.14.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Cewniki moczowodowe do usuwania złogów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: cewniki moczowodowe z koszyczkiem do usuwania kamieni.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0, 33.14.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dreny i cewniki Kehr, dreny perforowane.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dreny perforowane do drenażu ran i cewniki Kehr.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0, 33.14.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Sprzęt chirurgiczny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: cewniki torax z trokarem, zgłębniki, ostrz chirurgiczne, worki stomijne, koncówki do rektoskopu.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0, 33.14.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Igły specjalistyczne , kaniule, zestawy do szynowania moczowodu i aparaty do przetoczeń.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: igły specjalistyczne , kaniule, kraniki , wkłucia centaralne, przyrządy do przetoczeń.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0, 33.14.13.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Sprzęt anestezjologiczny jednorazowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: filtry bakteryjno- wirusowe, rurki intubacyjne, rurki ustno gardłowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0, 33.15.78.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: odsysanie - sprzęt jednorazowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dreny do ssaków, zestawy do punkcji opłucnej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0, 33.14.16.40-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Materiały z fizeliny jednorazowego użytku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: serwety, prześcieradła,czepki, fartuchy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0, 25.21.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Papier do EKG i elektrody.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: papiery do EKG, KTG, elektrody żelowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0, 31.71.11.40-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Rękawy do sterylizacji, papier do sterylizacji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rękawy foliowo-papierowe płaskie, papier pakowy do sterylizacji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0, 25.21.24.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość - 20
INNE PRZETARGI Z WŁOSZCZOWA
- Remont drogi powiatowej nr 1887T Wałkonowy Górne - Bałków - dr. pow. Nr 0233T od km 0+460 do km 2+260
- Remont drogi powiatowej nr 1888T Damiany - Chlewska Wola - Stawki - Mękarzów- Dąbrówka - do gr. woj. Świętokrzyskiego - ( dr. pow. nr 1785S - Rędziny ) od km 2+400 do km 3+100
- Zakup i dostawa wyposażenia do realizacji kursów i prowadzenia zajęć w ramach projektu" Nowa jakość kształcenia branżowego w Technikum nr 1 we Włoszczowie"
więcej: przetargi w Włoszczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Zakup echokardiografu
- DOSTAWA ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK Z WYPOSAŻENIEM
- Dostawa sprzętu medycznego dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu
- Dostawa automatycznego systemu do identyfikacji (ID) i określania lekowrażliwości (AST) drobnoustrojów oraz systemu do genetycznej diagnostyki zakażeń
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.