eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BielanyRemont świetlicy wiejskiej w miejscowości Kowiesy- etap III

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-25

Bielany: Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Kowiesy- etap III
Numer ogłoszenia: 105644 - 2007; data zamieszczenia: 25.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej w Bielanach Żyłakach, ul. Słoneczna 5, 08-311 Bielany, woj. mazowieckie, tel. 025 7878116, fax 025 7878116.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Kowiesy- etap III.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Kowiesy - etap III w którego zakres wchodzą nastepujące zadania: Zadanie 1. Dostawa materiałów budowlanych - kostka brukowa typ Holand szara 8 cm - ilość 100 m2 z podaniem ceny jednostkowej za 1 m2 - krawężniki betonowe szare o wymiarach 15 cm x 30 cm w ilości ok.45 mb z podaniem ceny jednostkowej za 1 mb - pospółka - w ilości ok. 30 m3 z podaniem ceny jednostkowej za 1 m3 - cement portlandzki 35 zwykły bez dodatków - w ilości ok. 6 ton z podaniem ceny jednostkowej za 1 tonę Zadanie 2. Dostawa wyposażenia kuchennego, którego szczegółowy wykaz zawiera załącznik nr 4 do SIWZ. Zadanie 3. Dostawa i montaż szczelnego, plastikowego zbiornika na szambo o pojemności od 8 do 10 m3 wykonanego z płyty pp grubości 8 cm, trzy komorowy, posiadającego 3 włazy fi typu lekkiego. Zbiornik posadowiony na płycie fundamentowej z betonu B-15 na podkładzie betonowym B- 10 grubości 10 cm w ilości szt.1

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.00.00.00 - Gotowe wyroby i materiały Kod CPV wg słownika 2008: 31.30.00.00 - Drut i kabel izolowany Oryginalny kod CPV: 28.81.10.00 - Materiały budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.10.00 - Materiały budowlane Oryginalny kod CPV: 28.81.12.00 - Cement Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.12.00 - Cement Oryginalny kod CPV: 28.81.31.00 - Materiały chodnikowe Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.31.00 - Materiały chodnikowe Oryginalny kod CPV: 14.21.00.00 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa Kod CPV wg słownika 2008: 14.21.00.00 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa Oryginalny kod CPV: 26.21.00.00 - Ceramiczne artykuły gospodarstwa domowego Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe Oryginalny kod CPV: 26.13.31.00 - Szklana zastawa stołowa Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.12.00 - Zastawa stołowa Oryginalny kod CPV: 26.13.20.00 - Szklanki do napojów Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.11.23 - Szklanki do napojów Oryginalny kod CPV: 28.61.00.00 - Wyroby nożownicze Kod CPV wg słownika 2008: 39.24.00.00 - Wyroby nożownicze Oryginalny kod CPV: 25.23.32.00 - Zbiorniki z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.61.10.00 - Zbiorniki .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2007.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy : 1.Spełniają następujące warunki: a)są uprawnieni do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 2 Prawa zamówień publicznych. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Zamawiający odrzuca ofertę stosownie do okoliczności wskazanych w art. 89 ust. 1 Prawa Zamówień Publicznych. UWAGA Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie przedłożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń. 1.Oferty wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny. 2.Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania. Ocena spełnienia warunków udziału zostanie dokonana wg. formuły: \spełnia- nie spełnia\. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo Zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 2)Kosztorys ofertowy szczegółowy z podaniem cen jednostkowych poszczególnych pozycji - stanowiącego załącznik nr 4 SIWZ 3) Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 2.Oświadczenie lub zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego o nie zaleganiu w płaceniu podatków wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Oświadczenie lub zaświadczenie o nie zaleganiu w płatności składek ZUS (KRUS) wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert. 4.Oświadczenie lub aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 punkty: 4,5,6,7,8, i 9 Prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 6.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 7.Oświadczenie oferenta, że posiada niezbędny potencjał finansowy, kadrowy, techniczny oraz doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia, na podst. art. 22 ust. 1 ustawy. 8.Oświadczenie oferenta, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi, oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy złożone na druku stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Wszystkie w/w. dokumenty składane są w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielany.bumsoft-2.onet.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej w Bielanach Żyłakach ul. Słoneczna 5, 08-311 Bielany.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2007 godzina 11:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej w Bielanach Zyłakach ul. Słoneczna 5, 08-311 Bielany.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów budowlanych.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów budowlanych: - Kostka brukowa typ HOLAND szara 8 cm - ilość 100 m2 z podaniem ceny jednostkowej za 1 m2 - krawężniki betonowe szare o wymiarach 15 cm x 30 cm - w ilości ok. 45 mb z podaniem ceny jednostkowej za 1 mb - pospółka - w ilości ok. 30 m3 z podaniem ceny jednostkowej za 1 m3 - cement portlandzki 35 zwykły bez dodatków - w ilości ok. 6 ton z podaniem ceny jednostkowej za 1 tonę.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.81.00.00-3, 28.81.10.00-0, 28.11.20.00-2, 28.81.30.00-4, 14.21.00.00-6.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2007.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa wyposażenia kuchennego.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyposażenia kuchennego, którego szczegółowy wykaz zawiera załącznik nr 4 do SIWZ.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.00.00.00-8, 26.21.00.00-3, 26.13.31.00-0, 26.13.20.00-2, 28.61.00.00-1.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2007.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa i montaż, szczelnego, plastikowego zbiornika na szambo.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż szczelnego, plastikowego zbiornika na szambo o pojemności od 8 do 10 m3 wykonanego z płyty pp grubości 8 cm, trzy komorowy, posiadającego 3 włazy fi typu lekkiego. Zbiornik posadowiony na płycie fundamentowej z betonu B-15 na podkładzie betonowym B-10 grubości 10 cm w ilości szt. 1..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.23.32.00-5.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2007.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.