To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-07
Ogłoszenie nr 105649 - 2017 z dnia 2017-07-07 r.
Koszalin: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku Szkoły Podstawowej Integracyjnej Nr 21 przy ul. Spasowskiego 14 w Koszalinie na przedszkole i żłobek miejski
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 527576-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500000302
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Koszalin-Urząd Miejski, krajowy numer identyfikacyjny
330920802, ul.
Rynek Staromiejski
6-7,
75-007
Koszalin, państwo
Polska, woj.
zachodniopomorskie, tel.
94 3488600,
94 3488654, faks
94 3488625, e-mail
regina.fibingier@um.koszalin.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.koszalin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku Szkoły Podstawowej Integracyjnej Nr 21 przy ul. Spasowskiego 14 w Koszalinie na przedszkole i żłobek miejski
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BZP-5.271.1.21.2017.AB
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku Szkoły Podstawowej Integracyjnej Nr 21 przy ul. Spasowskiego 14 w Koszalinie na przedszkole i żłobek miejski wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą w ramach zadania inwestycyjnego p.n.: "Szkoła Podstawowa Integracyjna nr 21 - zmiana funkcji na przedszkole i oddziały żłobka". ZAKRES RZECZOWY ROBÓT OBEJMUJE między innymi: Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze Roboty betoniarskie i zbrojarskie Roboty murarskie Dostawę i montaż elementów konstrukcji stalowej Roboty dekarskie Wykonanie robót izolacyjnych Roboty stolarskie i ślusarskie Roboty tynkarskie Roboty posadzkarskie Wykonanie elewacji budynku wraz z dociepleniem w technologii BSO Roboty malarskie Montaż i demontaż rusztowań Dostawę i montaż 2 dźwigów osobowych i 3 dźwigów towarowych Wykonanie wentylacji grawitacyjnej Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania Wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej Wykonanie instalacji wody zimnej, hydrantowej, ciepłej i cyrkulacji Wykonanie instalacji kanalizacji technologicznej, sanitarnej i deszczowej Wykonanie wewnętrznych instalacji elektrycznych Wykonanie wewnętrznych instalacji teletechnicznych Wykonanie oświetlenia zewnętrznego terenu Wyposażenie technologiczne kuchni Wyposażenie szatni Wyposażenie pomieszczeń WC i łazienek Wykonanie zjazdu i wewnętrznej drogi pożarowej Uzupełnienie nawierzchni parkingu wewnętrznego Wymianę istniejących nawierzchni chodnikowych Wymianę istniejącego ogrodzenia terenu Urządzenie , wyposażenie i ogrodzenie placów zabaw Uzupełnienie i wykonanie nowych trawników WSKAŹNIKI TECHNICZNE BUDYNKU : ? powierzchnia zabudowy 1.280 m2 ? powierzchnia użytkowa 2.366 m2 ? kubatura 11.985 m3 WYPOSAŻENIE TECHNICZNO-INSTALACYJNE: Dźwigi: - 1 dźwig osobowy 3-przystankowy z napędem elektrycznym przeznaczony do transportu 8 osób przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych - 1 dźwig osobowy 2-przystankowy z napędem elektrycznym przeznaczone do transportu 8 osób przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych - 1 dźwig towarowy elektryczny 3-przystankowy - 2 dźwigi towarowe elektryczne 2-przystankowe Instalacje sanitarne w tym: - instalacje wewnętrzne c.o. - instalacje wewnętrzne wody zimnej, hydrantowej, ciepłej i cyrkulacji - instalacje wewnętrzne kanalizacji technologicznej, sanitarnej i deszczowej - instalacja wewnętrzna gazowa - instalacja wentylacji mechanicznej - instalacja wentylacji grawitacyjnej (przewody z rur stalowych Spiro, nasady kominowe) Instalacje elektryczne i teletechniczne w tym: - roboty demontażowe i przygotowawcze - tablice rozdzielcze i WLZ - instalacja gniazd wtyczkowych i oświetleniowa - instalacja zasilania wentylacji - instalacja telewizji RTV i satelitarnej - instalacje teletechniczne i okablowanie strukturalne - instalacja sygnalizacji pożaru SAP - instalacja oddymiania - instalacja monitoringu CCTV - instalacja SSWiN - instalacja przywoławcza - instalacja wideodomofonowa i interkomu - instalacja piorunochronna i połączeń wyrównawczych - badania i pomiary elektryczne - oświetlenie zewnętrzne Wyposażenie obiektu w tym: - wyposażenie technologiczne kuchni - wyposażenie szatni - wyposażenie pom. WC i łazienek - osłony grzejnikowe - wyposażenie placów zabaw PLANOWANE ZAGOSPODAROWANIE TERENU: - Wykonanie zjazdu i wewnętrznej drogi pożarowej - Uzupełnienie nawierzchni parkingu wewnętrznego - Wymiana istniejących nawierzchni chodnikowych - Wymiana istniejącego ogrodzenia terenu - Urządzenie i ogrodzenie placów zabaw - Uzupełnienie i wykonanie nowych trawników Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji określa dokumentacja projektowa opracowana przez Pracownię Architektoniczną Beata Bartecka, ul. Zwycięstwa 148/408, 75-613 Koszalin, na którą składają się: 1) Projekt budowlany 2) Projekty wykonawcze poszczególnych branż 3) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca załączniki do SIWZ. Prace objęte przedmiotem zamówienia winny być wykonane zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, wzorem umowy oraz warunkami zawartymi w SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45262700-8
Dodatkowe kody CPV:
45100000-8,
45233000-9,
45331100-7,
45331210-1,
45333000-0,
45332000-3,
45310000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT5853446.97 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 8182151.89 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Modernizacja boiska szkolnego - ETAP II: Boisko do piłki ręcznej/nożnej.
- Środki czystości
- Budowa zatok autobusowych w ciągu DW 163 w m. Niekanin
- Przebudowa DW 162 odc. Rydzewo - Zarańsko
- Rękawice jednorazowego użytku
- 9/TP1/SZP-2/2025 Modernizacja z dostosowaniem do potrzeb osób z niepełnosprawnościami pomieszczeń SWFiS w budynku "W" przy ul. Racławickiej 15 w Koszalinie.
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.