eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinZagęszczenie poziomej osnowy geodezyjnej III klasy dla miasta Koszalina

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-25

Koszalin: Zagęszczenie poziomej osnowy geodezyjnej III klasy dla miasta Koszalina
Numer ogłoszenia: 105650 - 2007; data zamieszczenia: 25.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Koszalin, Rynek Staromiejski 6-7, 75-007 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3488600, fax 094 3488625.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www,bip.koszalin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagęszczenie poziomej osnowy geodezyjnej III klasy dla miasta Koszalina.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zagęszczenie poziomej osnowy geodezyjnej klasy III dla miasta Koszalina Zakres zamówienia obejmuje: 1) Sporządzenie i uzgodnienie projektu osnowy szczegółowej III klasy. 2) Założenie nowych punktów osnowy szczegółowej III klasy w sąsiedztwie zniszczonych znaków 3) Założenie nowych ciągów poligonowych osnowy szczegółowej III klasy wg uzgodnionego projektu. 4) Dokonanie dodatkowych pomiarów współrzędnych metodą statyczną GPS dla min. 20 pkt. 5) Założenie banku osnów w programie BANK OSNÓW dla windows w wersji 1.10 wraz z opisami topograficznymi, dla całej osnowy poziomej III klasy (ok. 1300 punktów). 6) Ilość punktów do założenia mieścić się będzie w przedziale 150 - 170 sztuk.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.4 . -.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 17.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki : 1) Warunki ogólne: a) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki art. 22 ust. 1 PZP i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1, 2 PZP. 2) Warunki szczegółowe: a) potencjał kadrowy Wykonawca musi dysponować co najmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 1 . Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą : \spełnia, nie spełnia\ na podstawie dokumentów wymienionych w pkt 7 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, złożone na formularzu zgodnym z treścią wzoru zamieszczonego w Rozdziale III SIWZ, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) Dokument stwierdzający, że osoba która będzie realizować zamówienie posiada wymagane uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii dla zakresu 1 .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koszalin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Biuro Zamówień Publicznych ul. A. Mickiewicza 26 75-004 Koszalin.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski Biuro Zamówień Publicznych ul.A.Mickiewicza 26, pokój nr 13 75-004 Koszalin.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.