To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-05-06
Świecie: Zorganizowanie
i przeprowadzenie zajęć dla uczennic i uczniów biorących udział w projekcie Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy V
Numer ogłoszenia: 105662 - 2015; data zamieszczenia: 06.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 59364 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Świecki, ul. Gen. Józefa Hallera 9, 86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 56 83 100, faks 52 56 83 102.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć dla uczennic i uczniów biorących udział w projekcie Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy V.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć z zakresu: 1) obsługi wózków jezdniowych dla 30 uczestniczek i uczestników Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu, ul. Kościuszki 6A, 86 - 100 Świecie; 2) wizażu dla 10 uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu, ul. Kościuszki 6A, 86 - 100 Świecie; 3) kelnerstwa dla 10 uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu, ul. Kościuszki 6A, 86 - 100 Świecie; 4) baristyki dla 20 uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu, ul. Kościuszki 6A, 86 - 100 Świecie; 5) sztuki barmańskiej dla 30 uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu, ul. Kościuszki 6A, 86 - 100 Świecie; 6) stylizacji paznokci dla 10 uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu, ul. Kościuszki 6A, 86 - 100 Świecie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Część Pierwsza - Zajęcia z zakresu obsługi wózków jezdniowych: 1) Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania i przeprowadzenia zajęć, których celem jest nabycie przez uczestniczki i uczestników teoretycznych i praktycznych umiejętności obsługi wózków jezdniowych i bezpiecznej wymiany butli gazowych w wózkach wyposażonych w te urządzenia, zgodnie z programem zatwierdzonym przez jednostkę organizacyjną wyznaczoną przez ministra właściwego do spraw gospodarki oraz zgodnie z wymaganiami Zamawiającego; 2) zajęcia muszą obejmować realizację co najmniej 70 godzin dla każdej grupy, z czego: a) 44 godziny zagadnień teoretycznych z obsługi wózków jezdniowych dla każdej grupy, b) 15 godzin praktycznej nauki jazdy dla każdej uczestniczki i uczestnika, w grupach nie większych niż 3 osobowe, c) 3 godziny zajęć teoretycznych z zakresu bezpiecznej wymiany butli gazowych dla każdej grupy, d) 5 godzin samodzielnej wymiany butli gazowych w wózkach jezdniowych dla każdej grupy, e) 1 godzina na przeprowadzenie rozmowy sterowanej, f) 1 godzina na przeprowadzenie testów sprawdzających poziom wiedzy na początku i na końcu zajęć oraz ankiety ewaluacyjnej; 3) zajęcia teoretyczne odbywać się muszą w trzech grupach 10 osobowych dla uczennic i uczniów ZSP w Świeciu, liczebność grup nie może być zwiększona o osoby z wolnego naboru; 4) Wykonawca musi zapewnić uczestniczkom i uczestnikom, którzy ukończyli zajęcia pomoc przy zgłaszaniu się na egzamin w UDT w celu uzyskania zaświadczenia kwalifikacyjnego do obsługi wózków jezdniowych wydanego przez organ właściwej jednostki Urzędu Dozory Technicznego; 5) Program zajęć musi obejmować następujące zagadnienia: a) wiadomości na temat typów stosowanych wózków jezdniowych, b) budowę i wyposażenie wózków jezdniowych, c) czynności operatora przy obsłudze wózków jezdniowych, d) czynności operatora w czasie pracy wózkami, e) wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa, f) wiadomości z zakresu BHP i udzielania pierwszej pomocy, g) wiadomości o dozorze technicznym, h) praktyczną naukę jazdy, i) bezpieczną wymianę i obsługę butli z gazem propan - butan w wózkach jezdniowych. Część Druga - Zajęcia z zakresu wizażu: 1) Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania i przeprowadzenia zajęć, których celem jest nabycie przez uczestniczki i uczestników teoretycznych i praktycznych umiejętności z zakresu wizażu; 2) Program zajęć musi obejmować w szczególności następujące zagadnienia: a) podstawy kosmetologii: wyjaśnienie pojęć: wizaż, stylizacja, makijaż, warsztat pracy, stanowisko pracy wizażysty, narzędzia wykorzystywane w pracy stylisty i wizażysty, rodzaje kosmetyków i ich wykorzystanie, b) analiza kolorystyczna: wiadomości o barwach (koło barw, pojęcia: jakość, walory, nasycenie, kolory a barwy, odcienie i kontrasty), podstawy analizy kolorystycznej - świat kolorów, praca z kołem barw, c) techniki i trendy wykonywania makijażu: sposoby aplikacji i dozowania kosmetyków, makijaż korekcyjny, makijaż dzienny i naturalny, makijaż wieczorowy, makijaż ślubny, makijaż osoby dojrzałej, makijaż sceniczny, do pokazów, fashion art., makijaż fantazyjny, makijaż dla osób noszących okulary; 3) zajęcia muszą obejmować 22 godziny zajęć z czego: a) co najmniej 5 godzin zajęć teoretycznych i 15 godzin praktycznych, b) 1 godz. na przeprowadzenie rozmowy sterowanej na temat równości płci, c) 1 godzina na przeprowadzenie testów sprawdzających poziom wiedzy na początku i na końcu zajęć oraz ankiety ewaluacyjnej. Część Trzecia - Zajęcia z zakresu kelnerstwa: 1) Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania i przeprowadzenia zajęć z zakresu kelnerstwa, których celem jest nabycie przez uczestniczki i uczestników teoretycznych i praktycznych umiejętności z zakresu kelnerstwa; 2) Program zajęć musi obejmować w szczególności następujące zagadnienia: a) system pracy i obsługi kelnerskiej (system indywidualny, rewirowy, praca zespołowa, procedury gastronomiczne), b) organizacja i techniki pracy kelnera (czystość i porządek w pracy kelnera, współpraca interpersonalna), c) wyposażenie sali restauracyjnej i wyposażenie techniczne restauracji (zastawy stołowe, szkło, sztućce, przybory i urządzenia pomocnicze), d) przygotowanie sali na przyjęcie gości (nakrywanie stołów); e) dekoracja - sposoby aranżacji przestrzeni w sali restauracyjnej (co utrudnia, a co ułatwia pracę kelnerom), f) techniki składania obrusów i serwetek, g) prezentacja elementów zastawy stołowej i szkła oraz platerów, h) przyjmowanie rezerwacji, witanie gości i przyjmowanie zamówień, i) technika obsługi gości przy stoliku, j) zasady serwowania dań w lokalach gastronomicznych (flambirowanie, techniki podawania potraw, przedstawianie potraw), k) technika podawania napojów alkoholowych, l) noszenie naczyń, szkła i tac, m) sprzątanie ze stołu po posiłkach, n) zasady organizacji i obsługa przyjęć okolicznościowych i ich obsługa (przyjęcia z protokołem dyplomatycznym/ zasady savoir vivre), o) psychologia sprzedaży - obsługi przy stole (podnoszenie sprzedaży, kategorie klientów, zachowanie w sytuacjach problematycznych, np.: skargi klientów, trudni goście i ich obsługa); 3) zajęcia muszą obejmować 22 godziny zajęć z czego: a) co najmniej 5 godzin zajęć teoretycznych i 15 godzin praktycznych, b) 1 godz. na przeprowadzenie rozmowy sterowanej na temat równości płci, c) 1 godzina na przeprowadzenie testów sprawdzających poziom wiedzy na początku i na końcu zajęć oraz ankiety ewaluacyjnej. Część Czwarta - Zajęcia z zakresu baristyki: 1) Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania i przeprowadzenia zajęć z zakresu baristyki, których celem jest nabycie przez uczestniczki i uczestników teoretycznych i praktycznych umiejętności z zakresu baristyki; 2) Program zajęć musi obejmować w szczególności następujące zagadnienia: a) użytkowe gatunki kawy, b) zasada 4M, c) cechy idealnego espresso, d) techniki przygotowania i parzenia kawy, e) rodzaje i techniki spieniania mleka, f) obsługa wszelkiego sprzętu baristycznego (profesjonalny ekspres ciśnieniowy, młynek do mielenia, dzbanki, tampery itp.), g) przygotowywanie wszystkich rodzajów kaw (espresso, latte, cappuccino, americano, latte machiato, espresso doppio, espresso lungo, café au lait, irish coffee, frappe, latte art); 3) zajęcia muszą obejmować 10 godziny zajęć z czego: a) co najmniej 8 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych, b) 1 godz. na przeprowadzenie rozmowy sterowanej na temat równości płci, c) 1 godzina na przeprowadzenie testów sprawdzających poziom wiedzy na początku i na końcu zajęć oraz ankiety ewaluacyjnej. Część Piąta - Zajęcia z zakresu sztuki barmańskiej: 1) Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania i przeprowadzenia zajęć z zakresu sztuki barmańskiej, których celem jest nabycie przez uczestniczki i uczestników teoretycznych i praktycznych umiejętności z zakresu sztuki barmańskiej; 2) Program zajęć musi obejmować w szczególności następujące zagadnienia: a) najnowsze trendy w miksologii w Polsce i na świecie, b) technologia napojów alkoholowych, towaroznawstwo alkoholowe, charakterystyka, klasyfikacje i znane marki poszczególnych rodzajów alkoholi, c) charakterystyka pracy barmana w różnych typach lokali gastronomicznych, d) prezentacja sprzętu barmańskiego i typów szkła barowego, miary barowe, e) sporządzanie oraz techniki i metody serwowania coctaili (coctaile na bazie: wódki, whisky, ginu, rumu), f) sporządzanie napojów zimnych na bazie wódki, whisky, ginu, rumu przy użyciu sprzętu wykorzystywanego do mieszania (shakery, blendery, szklanice barmańskie), g) sztuka przyozdabiania coctaili i drinków, h) drinki efektowne typu rainbow shots, i) barmaństwo molekularne/zastosowanie ciekłego azotu w miksologii, j) podstawy wiedzy na temat win, k) zasady podawania napojów alkoholowych, l) obsługa gości przy barze i stoliku; 3) zajęcia muszą obejmować 22 godziny zajęć z czego: a) co najmniej 5 godzin zajęć teoretycznych i 15 godzin praktycznych, b) 1 godz. na przeprowadzenie rozmowy sterowanej na temat równości płci, c) 1 godzina na przeprowadzenie testów sprawdzających poziom wiedzy na początku i na końcu zajęć oraz ankiety ewaluacyjnej; 4) Wykonawca w ramach świadczonej usługi musi zapewnić uczestnikom zajęć przynajmniej jeden profesjonalny bar mobilny na dwa stanowiska pracy. Część Szósta - Zajęcia z zakresu stylizacji paznokci: 1) Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania i przeprowadzenia, których celem jest nabycie przez uczestniczki i uczestników teoretycznych i praktycznych umiejętności z zakresu stylizacji paznokci; 2) Program zajęć musi obejmować w szczególności następujące zagadnienia: a) teoria: BHP i podstawy dermatologii, zasady wykonywania manicure, metody przedłużania i zdobienia paznokci - kosmetyki, materiały, narzędzia, b) praktyka: wykonanie manicure, przedłużanie paznokci metodą żelową na formie i na tipsie, żele białe, różowe i przeźroczyste, przedłużanie paznokci metodą akrylową na formie i na tipsie, żele białe, różowe, przeźroczyste, zdobienie paznokci żelem, akrylem, lakierami i farbkami, wtapianie ozdób - cyrkonie, buliony, brokaty i inne; 3) zajęcia muszą obejmować 22 godziny zajęć z czego: a) co najmniej 5 godzin zajęć teoretycznych i 15 godzin praktycznych, b) 1 godz. na przeprowadzenie rozmowy sterowanej na temat równości płci, c) 1 godzina na przeprowadzenie testów sprawdzających poziom wiedzy na początku i na końcu zajęć oraz ankiety ewaluacyjnej.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy V, Nr Projektu WND-POKL.09.02.00-04-010/13 jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego,.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zajęcia z zakresu obsługi wózków jezdniowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EDUK@TOR Kursy i Szkolenia Ewa Kotowska-Wyrwas, Aleja 23 Stycznia 18, 86-300 Grudziądz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10500,00
Oferta z najniższą ceną: 9900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20520,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zajęcia z zakresu wizażu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- RE AKTI PHU Dorota Garsztka, ul. Barycka 21, 86-005 Białe Błota, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1498,00
Oferta z najniższą ceną: 1498,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4500,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zajęcia z zakresu kelnerstwa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Ośrodek Doskonalenia Zawodowego bhp ekspert Bartłomiej Daroszewski, ul. 14 Pułku Piechoty 4/36, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3000,00
Oferta z najniższą ceną: 2500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3800,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zajęcia z zakresu baristyki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ALL-IN Waldemar Mucha, ul. Strażacka 54D/2, 35-312 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3790,00
Oferta z najniższą ceną: 3500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7400,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Zajęcia z zakresu sztuki barmańskiej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- COCTAILSHOW Rafał Wraga, ul. Osiedle 6, 59-820 Leśna, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11100,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7920,00
Oferta z najniższą ceną: 7920,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13500,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Zajęcia z zakresu stylizacji paznokci
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Edukacyjna - Szansa AZIRO Luiza Włoch, ul. Kołobrzeska 13 pok. 204, 10-444 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2080,00
Oferta z najniższą ceną: 2080,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4500,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŚWIECIA
- Awaryjna naprawa przełomów na drogach powiatowych administrowanych przez PZD Świecie w 2025 roku
- Dzierżawa analizatora immunochemicznego wraz z dostawą odczynników, materiałów kontrolnych oraz eksploatacyjnych
- "Świadczenie usług opiekuńczych w ośrodku wsparcia w formie prowadzenia Dziennego Domu Pomocy przy ul. Św. Wincentego 1 w Świeciu"
- Wykaszanie pasa drogowego z ręcznym okoszeniem poręczy drogowych, znaków drogowych i drzew - trzy pokosy
- Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1260C Kozłowo - Przechowo
więcej: przetargi w Świeciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczestników i absolwentów OHP oraz młodzieży spoza OHP.
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie grupowego szkolenia dla 7 osób bezrobotnych
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Podstawy księgowości + ECDL BASE" dla 5 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starogardzie Gdańskim
- "Przeprowadzenie szkoleń zawodowych i kursów z zakresu kompetencji cyfrowych w ramach projektu: "Od szkolenia - do zatrudnienia"
- OPERATOR SPRZĘTU CIĘŻKIEGO
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla młodzieży z jednostek podległych Podkarpackiej Wojewódzkiej Komendzie OHP w Rzeszowie oraz młodzieży ze środowiska lokalnego
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.