eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów WielkopolskiBudowa teleinformatycznej sieci Policji -PolGORMAN- na terenie miasta Gorzowa Wlkp.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-30

Gorzów Wielkopolski: Budowa teleinformatycznej sieci Policji -PolGORMAN- na terenie miasta Gorzowa Wlkp.
Numer ogłoszenia: 105667 - 2010; data zamieszczenia: 30.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7211420, faks 095 7211455.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.gorzow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: POLICJA.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa teleinformatycznej sieci Policji -PolGORMAN- na terenie miasta Gorzowa Wlkp..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres niniejszego zamówienia publicznego obejmuje: 1) Wykonanie dokumentacji projektowej: 1.1) Projekt budowlany 1.2) Plan BIOZ - Informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia 1.3) Projekt wykonawczy w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia 1.4) Dokumentacja Projektową należy wykonać zgodnie z: a) obowiązującym rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. Nr 202 poz. 2072 z późn. zm. z dn. 16.09.2004r.) b) obowiązującym rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. nr 120 poz. 1123 z późn. zm. z dn. 10.07.2003r.) c) obowiązującymi Warunkami Technicznymi i Prawem Budowlanym. 2) Wykonanie następujących zadań: a) Budowa światłowodowej infrastruktury telekomunikacyjnej na terenie miasta Gorzowa Wielkopolskiego; Wykonawca zaprojektuje oraz uzyska pozwolenie na budowę i zbuduje światłowodową infrastrukturę telekomunikacyjną na terenie miasta Gorzowa Wielkopolskiego. b) Modernizacja pomieszczenia Serwerowni KWP; W celu utworzenia wymaganej przestrzeni serwerowej, konieczne jest wykonanie projektów, uzyskanie pozwolenia na budowę oraz wykonanie połączenia 3 pomieszczeń znajdujących się na terenie KWP w Gorzowie. Wykonawca wykona podłogę techniczną we wskazanych pomieszczeniach, dostarczy i zainstaluje system klimatyzacji, kontroli parametrów serwerowni, instalację elektryczną wymaganą do zasilenia pracujących urządzeń. Dodatkowo Wykonawca wykona łączniki światłowodowe i miedziane wewnątrz budynków. Przedmiotem Zamówienia jest także dostawa i instalacja Agregatu prądotwórczego. c) Budowa systemu radiolinii; Przedmiotem Zamówienia jest budowa systemu radiolinii składającego się z 6 (sześciu) przęseł radioliniowych na wskazanych przez Zamawiającego relacjach. Wykonawca zaprojektuje, uzyska niezbędne zgody, zainstaluje, uruchomi i skonfiguruje wymaganą funkcjonalność zgodnie z wytycznymi Zamawiającego d) Budowa systemu teletransmisyjnego; Wykonawca zaprojektuje, zainstaluje, skonfiguruje system teletransmisyjny oparty na budowanej infrastrukturze światłowodowej, zapewniający poprawne funkcjonowanie aktualnie pracujących systemów telekomunikacyjnych Policji. e) Budowa systemu teleinformatycznego; Wykonawca zaprojektuje, zainstaluje, dokona integracji z istniejącymi systemami informatycznymi, system oparty na budowanej infrastrukturze światłowodowej. Projektowany System informatyczny utworzy szkielet dla funkcjonowania dwóch fizycznie odrębnych sieci. Dodatkowo Wykonawca zbuduje węzeł dostępowy w którego skład wejdą redundantne urządzenia routujące i firewalle. Pozostałą cześć projektowanego węzła utworzy serwer zintegrowany ze sprzętową zewnętrzną macierzą dyskową. 3) wykonanie projektów powykonawczych, dostawa i konfiguracja systemów nadzoru, szkolenie z zakresu dostarczonych systemów. 2. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: teren miasta Gorzowa Wlkp. i baza magazynowa KWP w Łagodzinie. 3. W przypadku powstania w trakcie realizacji prac odpadów lub elementów wymagających utylizacji za ich prawidłową, zgodną z obowiązującymi przepisami utylizację jest odpowiedzialny Wykonawca. 4. Wszystkie prace remontowe muszą być wykonywane w trakcie eksploatacji budynku; Wykonawca ma obowiązek sporządzenia informacji dotyczących zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na prowadzenie robót w trakcie użytkowania obiektu. 6. Termin wykonania zamówienia: maksymalnie do dnia 20.12.2010r. - w tym terminie zawarto czternastodniowy okres testowy. 7. Wymagany termin płatności za wykonane roboty - płatności częściowe, do 30 dni od dnia dostarczenia faktury VAT do siedziby Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 50% wartości zamowienia podstawowego polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.40.00 - Infrastruktura sieciowa 32.42.70.00 - System sieciowy 32.52.40.00 - System telekomunikacyjny 32.51.00.00 - Bezprzewodowy system telekomunikacyjny 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 35.000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych 00/100). Szczegóły dotyczące sposobu i formy wnoszenia wadium będą zawarte w SIWZ i są zgodne z art. 45 Ustawy Prawo zamówień publicznych

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: tak

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca: a) wykaże, że wykonywał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) min. 4 roboty budowlane , w tym: - 2 roboty budowlane z zakresu: projektowania i budowy światłowodowych sieci telekomunikacyjnych, - 2 roboty budowlane z zakresu: projektowania i budowy systemów radiowych typu punkt-punkt dla minimum 5 relacji (w jednym projekcie) z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum) powyższy warunek może być spełniony wspólnie przez członków Konsorcjum. b) wykaże, że wykonywał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) min. 2 dostawy lub usługi , obejmujące zakres: - budowy i integracji systemów teleinformatycznych, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy lub usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum) powyższy warunek może być spełniony wspólnie przez członków Konsorcjum.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaże, że dysponuje potencjałem sprzętowym niezbędnym do wykonania zamówienia, w tym sprzętem pomiarowym umożliwiającym pomiar: E1- stabilność częstotliwości, stopy błędów BER, STM-1, Tłumienie toru antenowego 25kHz-4GHz, Uszkodzenie kabla i odległość do uszkodzenia, SWR, Ethernet RSC-2544 (przepustowość, opóźnienia, straty ramek, jitter, test back-2-back) w warstwie 2i3.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami mogącymi wykonywać samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, tj. Kierownikiem Budowy - uprawnienia budowlane w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą telekomunikacyjną Projektant - uprawnienia budowlane w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń do projektowania obiektu budowlanego w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą telekomunikacyjną Ww. osoby powinny posiadać aktualne zaświadczenia o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. b)wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi dodatkowe kwalifikacje, tj.: projektantami radiowymi posiadającymi imienne certyfikaty akredytowanego użytkownika (ukończenie szkolenia producenta) oprogramowania służącego do planowania sieci radiowych, minimum jeden z nich musi posiadać imienny certyfikat inżyniera technologii mikrofalowej wydany przez jednego z producentów nie dalej niż 2 lata od momentu złożenia WWD. Osobami posiadającymi minimum 2 letnie doświadczenie w instalacji systemów transmisyjnych danych drogą radiową oraz posiadają uprawnienia i zezwolenia do pracy na wysokości i w polu mikrofalowym Osobami które posiadają certyfikacje producentów urządzeń: teleinformatycznych, radiowych, teletransmisyjnych, w zakresie instalacji, konfiguracji i wdrażania. Osobami (minimum 1) dysponującymi certyfikatami zarządzania projektem (np. PRINCE2 lub równoważny) W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek musi być spełniony wspólnie przez występujących Wykonawców, z tym że Kierownikiem Budowy musi być przedstawiciel Lidera. Zamawiający dopuszcza możliwość udziału podwykonawców w realizacji zadania. Zamawiający zastrzega, iż Wykonawca nie może powierzyć podwykonawcy funkcji Kierownika Budowy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową umożliwiającą wykonanie zadania w wysokości min. 2.000.000,00 zł (dwa miliony złotych) brutto; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum) powyższy warunek może być spełniony wspólnie przez członków Konsorcjum.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.

Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców zgodnie z wymaganiami art. 24 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum) powyższy warunek musi być spełniony przez każdego z członków Konsorcjum osobno. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie odbywała się na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnianie postawionych warunków (spełnia- nie spełnia). 3. Przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej należy traktować jako Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wyrok ZA UZP/ZO/0-1089/05); W przypadku zaproszenia do złożenia oferty przez spółkę cywilną Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania do wglądu do umowy spółki cywilnej. 4. Ocena spełniania powyższych warunków będzie odbywała się na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów zgodnie z WYKAZEM WYMAGANYCH DOKUMENTÓW (WWD), WWD wraz z wzorami formularzy jest dostępny na stronie internetowej Zamawiającego www.lubuska.policja.gov.pl. Ponadto WWD jest udostępniany Wykonawcom w formie papierowej lub elektronicznej na ich pisemny wniosek, który można kierować do Zamawiającego faksem na nr 0957381435 lub e-mailem: kwp_gorzow.zamowienia@lubuska.policja.gov.pl. 5. Z treści dokumentów złożonych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu musi jednoznacznie wynikać, ze Wykonawca spełnia wyżej postawione warunki. Ocena wniosków - oparta będzie na ocenie spełnia - nie spełnia wszystkich warunków. Jeżeli ilość wniosków spełniających minimalne wymagania będzie większa niż 5, Zamawiający dokona oceny złożonych wniosków wg kryterium: doświadczenie. Kryterium oceny wniosków: doświadczenie - znaczenie 100%. Na poświadczenie wymaganego doświadczenia, Zamawiający przyzna: 1) W zakresie wykonawstwa: a. 1 pkt - za wykazanie minimum 1 zadania związanego z budową i integracją systemu informatycznego - wartość zadania nie mniejsza niż 1.000.000,00 zł (potwierdzone odp. dokumentami, że zostało należycie wykonane) b. 1 pkt - za wykazanie minimum 1 zadania związanego z budową światłowodowych sieci telekomunikacyjnych - wartość zadania nie mniejsza niż 1.000.000,00 zł (potwierdzone odp. dokumentami, że zostało należycie wykonane) c. 1 pkt - za wykazanie minimum 1 zadania związanego z budową systemów radiowych typu punkt-punkt dla minimum 5 relacji - wartość zadania nie mniejsza niż 500.000,00 zł (potwierdzone odp. dokumentami, że zostało należycie wykonane) d. 1 pkt - za każde wykazane ponad wymagane minimum zadanie związane z zrealizowaną budową światłowodowych sieci telekomunikacyjnych lub budową systemów radiowych typu punkt-punkt lub budową i integrację systemu informatycznego. (potwierdzone odp. dokumentami, że zostały należycie wykonane) 2) W zakresie projektowania: a) 1 pkt - za wykazanie minimum 1 zadania związanego z projektowaniem światłowodowych sieci telekomunikacyjnych - wartość zadania nie mniejsza niż 1.000.000,00 zł (potwierdzone odp. dokumentami, że został należycie wykonany) b) 1 pkt - za wykazanie minimum 1 zadania związanego z projektowaniem systemów radiowych typu punkt-punkt dla minimum 5 relacji - wartość zadania nie mniejsza niż 500.000,00 zł (potwierdzone odp. dokumentami, że został należycie wykonany) c) 1 pkt - za każde wykazane ponad wymagane minimum zadanie związane z projektowaniem światłowodowych sieci telekomunikacyjnych lub systemów radiowych typu punkt-punkt. Zamawiający zaprosi do składania ofert wyłącznie tych Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz zdobędą najwyższą liczbę punktów. W przypadku, gdy nie będzie można dokonać zakwalifikowania 5 wniosków, z uwagi na to, że 2 lub więcej wniosków uzyskało taką samą liczbę punktów, Zamawiający spośród tych wniosków wybierze te, których łączna wartość wykazanych zamówień brutto będzie najwyższa.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian do zawartej umowy, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy P.z.p., w stosunku do treści oferty. Wszelkie zmiany wymagają zgody obu stron i formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiający nie zamierza zamieszczać Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej. SIWZ zostanie przekazana Wykonawcom zaproszonym do składania ofert..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2010 godzina 11:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji Sekcja ds. Zamówień Publicznych, ul. Kwiatowa 10; 66- 400 Gorzów Wlkp..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Informacje dodatkowe: 1. Postępowanie o udzielenie zamówienia z zastrzeżeniem wyjątków określonych w ustawie prowadzi się w formie pisemnej (art. 9 ust. 1 ustawy P.z.p.). 2. Wszelkie zapytania dotyczące postępowania o udzielenie zamówienia należy kierować w dni robocze w godzinach 7:30 do 15:30 do pracowników Sekcji ds. Zamówień Publicznych: fax 095/7211435, e-mail: kwp_gorzow.zamowienia@lubuska.policja.gov.pl lub na adres: Komenda Wojewódzka Policji Sekcja ds. Zamówień Publicznych ul. Kwiatowa 10; 66- 400 Gorzów Wlkp. 3. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. 4. Zamawiający nie przewiduje wymagań o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy. 5. Zamówienie nie dotyczy finansowania. 6. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: Zamawiający żąda od wybranego Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, najpóźniej w dniu zawarcia umowy, w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie, w formie dozwolonej przez ustawę P.z.p. (art. 148 ustawy P.z.p.) 7. Zamawiający przewiduje udzielenie zaliczki na poczet wykonania zamówienia zgodnie z art. 151a ustawy P.z.p. oraz będzie żądał od wybranego Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia zaliczek, jeżeli przewidywana wartość zaliczek przekracza 20% wysokości wynagrodzenia wykonawcy. 8. Wnioski wraz z wymaganymi dokumentami należy składać w zamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji Sekcja ds. Zamówień Publicznych, ul. Kwiatowa 10; 66- 400 Gorzów Wlkp. z widocznym dopiskiem na kopercie: WNIOSEK - Budowa teleinformatycznej sieci Policji PolGORMAN ZP-14/10 9. Dokumenty należy złożyć w formie pisemnej (z zastrzeżeniem art. 27 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.). 10. Zamawiający nie wymaga użycia określonego formularza do zgłaszanych przez Wykonawców Wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 11. W przypadku złożenia po terminie wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający niezwłocznie zwraca wniosek. 12. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE OD WYKONAWCÓW. 1) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki art. 22 ust. 1 i o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy P.z.p. (wzór załącznik nr 1 do WWD), b) upoważnienie lub pełnomocnictwo określające zakres czynności do których jest umocowany pełnomocnik c) wykaz osób i podmiotów (wzór zał. nr 2 do WWD), d) oświadczenie , że osoby które będą uczestniczych w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (wzór zał. nr 3 do WWD), e) pisemne zobowiązanie innych podmiotów, f) wykaz wykonanych robót budowlanych (wzór zał. nr 4 do WWD), g) aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, h) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, i) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej posiadaniu środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości min. 2.000.000,00 zł brutto , j) oświadczenie o woli współpracy Wykonawców wspólnie składających ofertę, k) W przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną należy załączyć upoważnienie lub pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania s.c. w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, l) oświadczenie o dysponowaniu niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami (wzór zał. nr 5 do WWD), m) wykaz dostaw lub usług (wzór zał. nr 6 do WWD) 2) Szczegółowy opis dokumentów, które Wykonawca musi załączyć do wniosku zawiera pkt II WWD. WWD wraz z wzorami formularzy jest dostępny na stronie internetowej Zamawiającego www.lubuska.policja.gov.pl. Ponadto WWD jest udostępniany Wykonawcom w formie papierowej lub elektronicznej na ich pisemny wniosek, który można kierować do Zamawiającego faksem na nr 0957211435 lub e-mailem: kwp_gorzow.zamowienia@lubuska.policja.gov.pl. 3) Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu lub nie złożą dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu (art. 25 w powiązaniu z art. 26 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.). 4) Dokumenty, o których mowa powyżej należy dostarczyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Jeżeli złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości Zamawiający może żądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów. W przypadku udzielonego pełnomocnictwa Wykonawcy muszą dołączyć do wniosku oryginał pełnomocnictwa lub kopię pełnomocnictwa poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza - jeśli dotyczy 5) Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę, chyba że Zamawiający wyraził zgodę, o której mowa w art. 9 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.). 6) Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę informacji (dokumentów, załączników, oświadczeń itp.) mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania powoduje wykluczenie Wykonawcy z przetargu na każdym jego etapie, zgodnie z dyspozycją art.24 ust.2 pkt. 2 ustawy P.z.p. Osoba lub osoby składające ofertę ponoszą pełną odpowiedzialność za treść złożonego oświadczenia woli na zasadach określonych w art. 297 §1 Kodeksu Karnego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.