eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sóldostawa wyrobów biurowych, papieru, tonerów i wkładów barwiących oraz artykułów i akcesoriów komputerowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-07-06

Nowa Sól: dostawa wyrobów biurowych, papieru, tonerów i wkładów barwiących oraz artykułów i akcesoriów komputerowych
Numer ogłoszenia: 105677 - 2009; data zamieszczenia: 06.07.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 88555 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli, ul. Staszica 1C, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 0-68 3873242, faks 0-68 3873242.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa wyrobów biurowych, papieru, tonerów i wkładów barwiących oraz artykułów i akcesoriów komputerowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów biurowych, papieru, tonerów i wkładów barwiących oraz artykułów i akcesoriów komputerowych fabrycznie nowych do siedziby Zamawiającego. 2. W przypadku tonerów do kserokopiarek, oraz tonerów, tuszy i taśm do drukarek komputerowych mają to być towary nowe i oryginalne o wysokiej jakości i dużej wydajności drukowania, a każdy z dostarczonych asortymentów ma być oryginalnie zapakowany i oznaczony logiem i nazwą producenta. 3. Zamówienie składa się z czterech części tj.: część 1 - wyroby biurowe - kategoria według Słownika Zamówień CPV: 30192000-1 wyroby biurowe; 30197000-6 drobny sprzęt biurowy; 30199230-1 koperty. Szczegółowy opis zawiera formularz cenowy - załącznik nr 1A, część 2 - papier komputerowy i kserograficzny - kategoria według Słownika Zamówień CPV: 30199330-2 papier ciągły do drukarek komputerowych; 30197644-2 papier kserograficzny. Szczegółowy opis zawiera formularz cenowy - załącznik 1B, część 3 - tonery i wkłady barwiące - kategoria według Słownika Zamówień CPV: 30125100-2 wkłady barwiące; 30125110-5 tonery do drukarek laserowych/faksów; 30125120-8 tonery do fotokopiarek. Szczegółowy opis zawiera formularz cenowy - załącznik 1C. część 4 - artykuły i akcesoria komputerowe - kategoria według Słownika Zamówień /CPV/: 30234000-8 nośniki do przechowywania; 30237200-1 akcesoria komputerowe. Szczegółowy opis zawiera formularz cenowy - załącznik nr 1D. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 5. Wykaz ilości poszczególnych asortymentów jakie znajdują się w formularzach cenowych, (załączniki nr 1A, 1B,1C i 1D do niniejszej SIWZ) stanowią maksymalne ilości szacunkowe. 6. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie innych wielkości opakowań niż opisane w tabeli nr 1 załącznika. Wówczas należy tak przeliczyć ilość oferowanych opakowań, aby możliwa była realizacja całości zamówienia danego asortymentu. W razie konieczności należy zaokrąglić ilość zaproponowanych opakowań w górę (dotyczy części 1, 2 i 4 zamówienia). 7. W części 3 zamówienia /tonery i wkłady barwiące - załącznik 1C/ i w części 4 zamówienia /artykuły i akcesoria komputerowe - załącznik 1 D pkt 1-3/ Wykonawca musi podać nazwy producenta od którego będzie dostarczał towar przez cały czas trwania umowy na dostawę. 8. Ceny jednostkowe asortymentów, które zostaną podane w formularzu cenowym zostaną ustalone na okres trwania umowy i nie będą podlegać zmianom. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo przy uwzględnieniu swoich potrzeb do zamówienia towaru w mniejszej ilości a Wykonawcy nie będzie przysługiwać roszczenie wykonania zamówienia w pełnej wysokości. Jednocześnie Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia nie mniejszej niż 60 % podanych ilości maksymalnych każdego asortymentu i ogólnej wartości brutto każdej z części zamówienia wynikającej z formularza ofertowego Wykonawcy /załącznik nr 1 do SIWZ/. 10. Realizacja zamówienia (każdej z 4-ch części zamówienia) będzie zrealizowana w dwóch dostawach w okresie obowiązywania umowy i na zasadach określonych w umowie - wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44-2, 30.19.70.00-6, 30.19.92.30-1, 30.19.93.30-2, 30.19.76.44-2, 30.12.51.00-2, 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8, 30.23.72.00-1, 30.23.40.00-8.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 45600.37 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: wyroby biurowe

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowe ROL-PEX Michał Samotyja, ul. Wilcza 13, 67-100 Nowa Sól, kraj/woj. lubuskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 5678.87
  • Oferta z najniższą ceną: 5678.87 oferta z najwyższą ceną: 6490.28
  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: papier komputerowy i kserograficzny

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Plus B. Krępa, W. Krępa Sp. j, ul. Piaskowa 4, 65-209 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 18884.50
  • Oferta z najniższą ceną: 18884.50 oferta z najwyższą ceną: 22159.46
  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: tonery i wkłady barwiące

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grupa Marcova Polska Sp. z o. o., ul. Lisia 17, 03-678 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 20650.00
  • Oferta z najniższą ceną: 20650.00 oferta z najwyższą ceną: 57883.70
  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: artykuły i akcesoria komputerowe

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NOVIKO Sp. z o. o., ul. Polna 24, 59-300 Lubin, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 387.00
  • Oferta z najniższą ceną: 387.00 oferta z najwyższą ceną: 2472.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.