Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-07-16
Bydgoszcz: 119/P/2015
Numer ogłoszenia: 105689 - 2015; data zamieszczenia: 16.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o. , ul. Śniadeckich 1, 85-011 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3481600, faks 052 3481607.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.adm.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spólka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 119/P/2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty instalacyjne w budynkach zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich ADM Sp. z o.o..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.30.00.00-0, 45.33.00.00-9, 45.25.11.30-1, 45.33.22.00-5, 45.23.13.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia - zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, WYKONAŁ : warunek dla zadania 1: - 1 zamówienie o wartości brutto minimum 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) polegające na budowie/przebudowie/remoncie zewnętrznej instalacji wodociągowej warunek dla zadania 2: - 1 zamówienie o wartości brutto minimum 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) polegające na budowie/przebudowie/remoncie wewnętrznej instalacji wodno-kanalizacyjnej warunek dla zadania 3: - 1 zamówienie o wartości brutto minimum 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) polegające na budowie/przebudowie/remoncie zewnętrznej instalacji kanalizacyjnej warunek dla zadania 4: - 1 zamówienie o wartości brutto minimum 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) polegające na budowie/przebudowie/remoncie zewnętrznej instalacji kanalizacyjnej warunek dla zadania 5: - 1 zamówienie o wartości brutto minimum 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) polegające na budowie/przebudowie/remoncie zewnętrznej instalacji drenarskiej, wodociągowej lub kanalizacyjnej
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje (warunek dotyczy wszystkich zadań): * osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych - wydane na podstawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz. U. 2013.1409 z późn. zm.) lub odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów, a także posiadającą aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa UWAGA : Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadania przez nich uprawnień budowlanych w danej specjalności - dopuszcza odpowiadające im uprawnienia (kwalifikacje) równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz odpowiadające im uprawnienia (kwalifikacje) wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art.12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r., Nr 63, poz.394).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
warunek dla zadania 1: - 1 zamówienie o wartości brutto minimum 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) polegające na budowie/przebudowie/remoncie zewnętrznej instalacji wodociągowej warunek dla zadania 2: - 1 zamówienie o wartości brutto minimum 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) polegające na budowie/przebudowie/remoncie wewnętrznej instalacji wodno-kanalizacyjnej warunek dla zadania 3: - 1 zamówienie o wartości brutto minimum 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) polegające na budowie/przebudowie/remoncie zewnętrznej instalacji kanalizacyjnej warunek dla zadania 4: - 1 zamówienie o wartości brutto minimum 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) polegające na budowie/przebudowie/remoncie zewnętrznej instalacji kanalizacyjnej warunek dla zadania 5: - 1 zamówienie o wartości brutto minimum 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) polegające na budowie/przebudowie/remoncie zewnętrznej instalacji drenarskiej, wodociągowej lub kanalizacyjnej; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ponadto wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z OFERTĄ następujące dokumenty: 1) w przypadku jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, pisemne zobowiązanie (oświadczenie) innych podmiotów do oddania do dyspozycji zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (złożone w oryginale) 2) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo o którym mowa w pkt.7.5. ust.1) niniejszej SIWZ (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii) 3) w przypadku składania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy przez Pełnomocnika (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii) 4) w przypadku oferty równoważnej z zastosowaniem materiałów o równoważnych parametrach technicznych, należy dodatkowo złożyć z ofertą : a) oświadczenie, że złożył ofertę równoważną oraz że zaproponowane zmiany spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ i dokumentacji technicznej. b) wykaz zmian, zawierający dokładny opis zmian dotyczący zastosowanych materiałów równoważnych 5) Podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia: * zgodnie z art.23 uPzp Zamawiający dopuszcza możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmioty/ów jednak pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 1. wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynikać będzie zakres umocowania. 2. każdy z wykonawców musi oddzielnie udokumentować - przedkładając dokumenty, o których mowa w pkt.7.2. SIWZ, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1. ustawy Pzp oraz złożyć listę kapitałową albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, o której mowa w pkt.7.3. SIWZ 3. wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni łącznie spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp, a określone przez Zamawiającego w pkt.6.2. SIWZ, 4. oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie, 5. jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający przed zawarciem umowy może zażądać przedłożenia umowy regulującej współpracę wykonawców. 6) Formularz oferty - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin gwarancji - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.adm.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja Domów Miejskich ADM Sp. z o.o.
Dział Zamówień Publicznych
85-005 Bydgoszcz ul. Gdańska 9 (2 piętro, pokój 2).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2015 godzina 11:00, miejsce: Administracja Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. Dział Zamówień Publicznych 85-005 Bydgoszcz ul. Gdańska 9 (2 piętro, pokój 2).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 119/P/2015.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: obejmuje roboty budowlane związane z wymianą pionów wodno-kanalizacyjnych z odcinkiem poziomu kanalizacyjnego wraz z robotami towarzyszącymi w budynku przy ul. Pomorska 88c w Bydgoszczy, zgodnie z załączonymi przedmiarami robót..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.30.00.00-0, 45.33.00.00-9, 45.25.11.30-1, 45.33.22.00-5, 45.23.13.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 119/P/2015.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2: obejmuje roboty budowlane związane z remontem zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej ze wstawieniem studni rewizyjnej średnicy 400 mm wraz z robotami towarzyszącymi na terenie nieruchomości przy ul. Hetmańskiej 14 w Bydgoszczy, zgodnie z załączonymi przedmiarami robót..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.30.00.00-0, 45.33.00.00-9, 45.25.11.30-1, 45.33.22.00-5, 45.23.13.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 119/P/2015.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3: obejmuje roboty budowlane związane z remontem zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej wraz z robotami towarzyszącymi na terenie nieruchomości przy ul. Gdańskiej 76 w Bydgoszczy, zgodnie z załączonymi przedmiarami robót..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-0, 45.30.00.00-0, 45.33.00.00-9, 45.25.11.30-1, 45.33.22.00-5, 45.23.13.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 119/P/2015.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4: obejmuje roboty budowlane związane z remontem instalacji wodociągowej dla budynku mieszkalnego przy ul. Toruńskiej 60 w Bydgoszczy (oficyna 1 i oficyna 2), zgodnie z załączonymi przedmiarami robót..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.30.00.00-0, 45.33.00.00-9, 45.25.11.30-1, 45.33.22.00-5, 45.23.13.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: 119/P/2015.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5: obejmuje roboty budowlane związane z wykonaniem drenażu odwadniającego odprowadzającego wody gruntowe z budynku przy ul. Gdańskiej 9 (działka nr 199/1, obręb 128), zgodnie z załączoną dokumentacją projektową oraz decyzją pozwolenia nr 370/2015 z dnia 23.04.2015 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.30.00.00-0, 45.33.00.00-9, 45.25.11.30-1, 45.33.22.00-5, 45.23.13.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin gwarancji - 5
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Usuwanie padłych zwierząt z pasa drogowego dróg powiatowych na terenie Powiatu Bydgoskiego wraz z ich wywozem i utylizacją
- "Świadczenie usługi cateringowej na szkolenia dla kadry UKW w ramach projektu "Uniwersytet Równych Szans 2"
- Zakup i dostawa 4 sztuk samochodów osobowych M1
- Dostawa środka pianotwórczego u proszku gaśniczego
- Transport sanitarny pacjentów dla Centrum Diagnostyczno-Leczniczego i Zakładu Radioterapii we Włocławku
- Usługi w zakresie napraw i konserwacji specjalistycznych pojazdów do utrzymania dróg z podziałem na 6 części
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kancelarii leśnictwa Babsk
- Budowa systemu kanalizacji sanitarnej w miejscowości Porąbka w rejonie ulic Żywieckiej, Cisowej, Wielka Puszcza, Sportowej, Cyprysowej i Cichej - Gmina Porąbka
- ,,Modernizacja dróg na terenie gminy Osiek Jasielski"
- BUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO Z LOKALEM USŁUGOWYM W PARTERZE, GARAŻEM PODZIEMNYM, PZT, MURAMI OPOROWYMI I NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ MOŃKI, ul. KOŚCIELNA
- BUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ dz. nr geod. 1256, obręb 0044 Suchowola, gmina Suchowola, powiat sokólski
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania p.n. ,, PSARY droga dojazdowa do gruntów rolnych,,
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.